Әңгімені тыңдағанда қандай сезімде болдыңдар
Сабақтың тақырыбы: Тамырын жайып тереңге
Сабақтың мақсаты: - отбасы құндылықтары, ата - баба дәстүрі, ұрпақтар сабақтастығы туралы білімдерің кеңейту.
Көрнекіліктер: мақал - мәтелдермен карточкалар, слайд
Шаттық шеңберіңде оқушыларға сөзі: Б. Тәжібаевтың, әні: Е. Хасанғалиевтің
"Ауылым - әнім" атты әні орындауын ұсынылады.
Әңгімелесу оқулық бойынша жүргізіледі.
1. Өздеріңнің жақындарыңа деген сый, құрметіңді қалай білдіресіңдер?
2. Отбасы мүшелерінің ой - ниетімен, көзқарасымен, сезімімен санаса білесіңдер ме?
3. Отбасыдағылармен пікірлерің, көзқарастарың тоғыса ма?
Ал алуан түрлі болса ше?
4. Үлкендердің ризашылығын қалай алуға болады деп ойлайсыңдар?
Отбасынан бастау алар Отаның
Әке – асқар тау, ана – мөлдір бұлағын.
Бұлақ суын қанып ішсе жас өркен,
Қаулап өсер терең жайып тамырын дей отырып
оқулықта берілген П. Джон Боз орамал атты әңгіме бойынша Төлекова Марияның слайды көрсетіледі.
Әңгімелесу:
1. Әңгімені тыңдағанда қандай сезімде болдыңдар?
2. Жасөспірім ата - анасынан қол үзіп кетуінің себебін қалай түсіндірер едіңдер?
3. Оның сағынышының сыры неде?
4. Ата - анасының ұлына деген сезімдерін сипаттап беріңдер?
5. Әңгіменің басты идеясы қандай деп ойлайсыңдар?
Оқушыларға топпен мақал - мәтелдерді құрастыру тапсырма беріледі
аға Алты болмас, әке бірігіп
ана жеңге бірігіп Жеті болмас.
ата - анасы. ұстазы бас Баланың
не қылсаң, Атаңа келер. алдыңа сол
күйік. Баланың жақсысы - жаманы - қызық,
Дұрысы:
Алты аға бірігіп әке болмас
Жеті жеңге бірігіп ана болмас
Баланың бас ұстазы ата - анасы
Атаңа не қылсаң, алдыңа сол келер
Баланың жақсысы - қызық, жаманы - күйік.
Ата - анаға деген құрмет діни әдебиеттерде де жазылған.
Мұхаммед пайғамбарымыздың хадистерінде ең алдымен ананы құрметтеу парыз екені айтылады
Әуелі анаңа, тағы да анаңа, тағы да анаң, содан соң әкеңе жақсылық жаса ; Егер атаң мен анаң бір мезгілде үн қатып қалса, әуелі анаңа жауап бер ; Анаңды Меккеге үш рет арқалап апарсаң да, парызыңды өтей алмайсың ; Кімде - кім ата - анасының ризалығын алған болса, Алла оның өмірін ұзартады .
Біздің дініміз де Ананы бәрінен де артық ардақтауды талап етеді.
Халықтың дәстүр қағидаларында да мынадай жазылмаған заңдар бар!
● Ата - анаға қарсы сөз айтпайды.
● Өз ата - анасын жамандамайды.
● Ата - анасы алдында, ақсақал, әйел алдында қанша ашуланса да, балағат сөз айтпайды.
Әр адам мұны бұлжытпай орындауы тиіс.
Атақты адамдардың ата - ана туралы айтылған ұлағатты сөздер:
1. Ата - ананы ұмытқан жас – опасыздың опасызы, рақымсыздың рақымсызы. Ғ. Мұстафин.
2. Ата - ананың қадірін білмеген – халық қадірін білмес. Ғ. Мұстафин.
3. Ата бабасын сыйламау – азғындықтың белгісі.
А. С. Пушкин
4. Баланың жақсысы – әке мен шешенің ары, ата - ананың абыройы, жаманы – қайғысы, азап соры.
В. А. Сухомлинский
Алматы облысы, Ақсу ауданы, Арасан ауылы,
Барлыбек Сырттанов атындағы орта мектебінің
психолог - өзін - өзі тану пәнінің мұғалімі
Ниязова Светлана Тоқтарқызы
Блум таксономиясы
Блум таксономиясы бойынша оқу мақсаттарының негізгі категориялары
Блум таксономиясы туралы
Деңгейлік курстарда қолданатын психологиялық тренингтер жинағы
Мектепке дейінгі психикалық жас
Шығармашылық қабілет деңгейін анықтау
Өзін-өзі танудың ғылыми теориялық негіздері
Бастауыш мектепте өзін-өзі тану пәнін оқыту
12 жылдық білімге көшу жағдайында балаларды психологиялық тестілеу арқылы дамыту мен түзетудің маңызы
Қазіргі мектеп психологінің кәсіби сапасын анықтау
Бейнелеу өнері арқылы жастардың патриоттық сезімдерін қалыптастыру
Қандай бота
Қайдан келген, қандай сақалдар бұлар
Қазақстанның табиғаты қандай әсем
Науша хан өзінің хан болып тұрған уақытында барлық елін жинап алып сұрапты: - Менің қол астымда қандай батыр бар
Ана қандай қымбат болса қазақ үшін қазақ тілі сондай қымбат
Жанар бұдан әлдеқандай сыр ұқты
Рақмет әңгімеңізге
Бақыттан сұрай кел, қызымды қандай адамға берейін
Сонау кеңестік заманнан бері білім беру жүйесіне жыл сайын қандай да бір жаңашылдық енгізіліп келеді