Балалардың жыл бойы алған білімдерін бекіту
Тақырыбы: Биыл күзде мектепке, біріншіге барамыз!
Мақсаты: Балалардың жыл бойы алған білімдерін бекіту. Білгендерін ортаға салып қорытындылау. Берілген тапсырмаларды өз беттерімен орындап, жауапкершілікті сезінуді тәрбиелеу
Көрнекілігі: Суретті плакат, қанатты сөздер, шарлар, дидактикалық материалдар.
Жүрісі:
Тәрбиеші: - Қымбатты ата - аналар, ұстаздар! Біздер бүгін жыл бойы тәрбиелеп келген бүлдіршіндерімізді бірінші сыныпқа аттатқалы отырмыз, бір жасқа үлкейген олар енді күзде бірінші сыныпқа барады. Әрине бұл үлкен той, үлкен мереке. Ендеше Биыл күзде мектепке, біріншіге барамыз! тақырыбындағы ертеңгілігімізді ашық деп жариялаймын. Балалар жыл бойы алған білімдерін ортаға салып, өздерінің қаншалықты дәрежеде білімді, ақылды, өнерлі екендерін көрсетеді. Бүлдіршіндерімізді қошеметпен ортаға шақырайық.
(Балалар Ботақан және Құлыншақ топтарына бөлініп отырады)
Ботақан тобы:
Құлыншақ тобы:
Алима: Армысыздар, мұғалімдер қымбатты.
Білім іздеп, инемен құдық қазғандар
Құшақ жая қарсы аламыз сіздерді,
Би биленіп, ән де бүгін шырқалар.
Дильназ: Қош келіпсіз ақ жаулықты аналар,
Жүздерінен мейірім мен нұр тамар.
Алдарыңда жауқазындай құлпырған,
Біз алаңсыз балғын шақты балалар.
Тәрбиеші: - Балалар, мен сендерге бірнеше тапсырмалар беремін. Соны мұқият орындауға тырысайық, жарай ма?
Балалар: - Жарайды!
І – тапсырма орыс тілі пәні бойынша тақпақ айту:
Ақтоты: Мой веселый звонкий мяч,
Ты куда пустился вскач?
Желтый, красный, голубой
Не угнаться за тобой.
Нұрислам: Идет коза рогатая,
Идет коза бодатая.
Ножками топ - топ,
Глазками хлоп - хлоп.
Тәрбиеші: Қызықтырып өнерге
Жетелеймін баланы
Ұлттық өнер емес пе,
Дамытатын сананы,
Әнші, биші баланы
Адам етіп бағалы
Өнерпаз қып баулысам
Өнер отын жағады - дей отырып, сахнаға жас өнерпаздарды шақырамын.
Көңілді мереке биі. Орындаушылар: Айбек - Ақтоты, Ерқанат - Гүлназ, Арнұр - Алима
ІІ – тапсырма математика пәні бойынша: а) Санамақтар айту.
Жасұлан (киім - кешек туралы), Сағадат (үй жануарлары туралы)
ә) Ойын: Күн шуағы
- Балалар мынау қандай пішін?
- Түсі қандай? Осы дөңгелекті шуақты күнге айналдыруымыз керек. Күннің нұрын менің қойған сұрақтарыма жауап беру арқылы жапсырып отырамыз. Сендердің өте зерек, алғыр, тапқыр екендеріңді ата - анамызға және ұстаздарымызға көрсетейік.
1. Тік төртбұрыштың қабырғалары нешеу? (4)
2. Бір аптада неше күн бар? (7)
3. Машинаның дөңгелектері нешеу? (4)
4. Қазір қай мезгіл? (көктем)
5. Бағдаршамда неше көз бар? (3)
6. 8 наурыз кімдердің мерекесі? (аналарымыздың)
Вальс. Орындайтындар бір топ тәрбиеленушілер.
ІІІ – тапсырма құрастыру пәні бойынша: бірнеше бөлікке бөлінген суретті құрастыру арқылы табу, атын айтып, сипаттама беру.
Қызыл Телпек ертегісінен көрініс. Рөлдерде: Қызыл Телпек – Қуанғали Мәдина,
қасқыр – Атажанов Ерқанат,
әже – Жолжанова Дильназ,
анасы – Абат Сағыныш,
аңшы – Мүбарак Дәулет
ІV – тапсырма тақпақтар айту:
Жангелді: Биыл күзде мектепке, Айбек: Өзіңді үлгі ұстаймын,
Біріншіге барамын Айтқаныңнан шықпаймын
Мақтанбаймын мен текке Мен балапан құстаймын
Дайын дәптер қаламым. Баулыдың сен мұғалім
Мынау есеп кітабым,
Мынау әйбат әліппем,
Бәрін жинап сақтадым
Білімге жол аттадым.
Баланың танымдық дамуына математикалық ойындар мен жаттығулардың әсері
Мектеп жасына дейінгі балалардың құрылыс ойындары. Дидактикалық ойындар - оқыту құралы
Балалар балабақшасында өсірілетін өсімдіктер және олардың ерекшелігі
Бастауыш кластарда математиканы оқыту әдістемесінің жалпы мәселелері
Бастауыш сыныптарда математиканы оқытудың әдістемесінің қалыптасуы мен дамуы
Дидактикалық ойындар пайдасы
Мектепке дейінгі ұйымдарда балалардың математикалық түсініктерін қалыптастырудың педагогикалық шарттар жүйесін теориялық тұрғыда негіздеу
Дидактикалық ойындар мектеп жасына дейінгі балаларды жануарлармен таныстыру құралы ретінде
Жанды табиғат бөлімін оқыту ерекшеліктері
Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру теориясы мен әдістемесінің мазмұны
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Салықтардың экономиканы мемлекеттік қаржылық реттеу жүйесіндегі рөлі мен орны
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Индустриалды-инновациялық даму жолында Қазақстанның нақты секторын тиімді инвестициялаудың қаржылық механизмі
Қазақстандағы 1867—1868 жылдардағы реформа
Реформадан кейінгі жылдардағы елдің жағдайы
Кәсіпорынның өндіріске, өнімді сатуға жұмсалған және басқа да шығындары
2005 жыл ішінде геологияның даму қорытындысы
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері