Сабақ мақсаттарымен оқушыларды таныстырып өту
1 сынып
Сабақтың тақырыбы: Өзім туралы. Сәлем саған мектебім! Сөйлеу.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1. 2 Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау
1. 3 Тыңдалған материалды мазмұндау
1. 1. 1. 1 тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну
Сабақтың мақсаттары: Барлығы: Сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді. Оқиғаларды тыңдайды.
Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.
Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.
Жетістік критерийлері: Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарыту: Оқушыларды бір - біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс: Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдылары: Аудиожазба, таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік: Мектеп, школа,
school.
Сабақ барысы
Сабақтың басы
5 минут Ертеңгілік шеңбері
Таңғы шеңберде тұрған оқушылар бір – бірімен Сәлем! деп амандасады.
Берілген өлеңді түрлі эмоциямен айту. (көңілді, көңілсіз, ашулы)
Бірінші күн - дүйсенбі
Екінші күн – сейсенбі
Үшінші күн – сәрсенбі
Төртінші күн — бейсенбі
Бесінші күн — жұма
Алтыншы күн - сенбі
Жетінші күн - жексенбі.
Сабақ мақсаттарымен оқушыларды таныстырып өту.
Шаттық шебері
Өзім туралы. Сәлем саған мектебім! Сөйлеу. жүктеу
Математика мамандығы бойынша педагогикалық тәжірибе ЕСЕБІ
Конькишіге қажетті дене шынықтыру сапасын дамытудың әдістемелік негізі
Оқыту үрдісінде модульдік оқыту технологиясын қолданудың өзіндік ерекшеліктері
Сабақта жаңа білімді игеру
Физика сабағында ойын технологияларын қолдану
Әрбір оқушының өз ерекшіліктеріне, ынтасына, мүмкіндіктеріне орай білім алуын қамтамасыз ететін оқыту жүйесін жасауға ұмтылу жолдары
Модульдік оқыту технологиясы
Оқушылардың барлығын табысты оқыту
Бастауыш сатыдағы оқу үрдісінің теориялық және практикалық негіздері
Оқушылардың информатикадан білім сапасын жетілдіру
Ерекше қорғалатын табиғи территориялар экотуризм дамуы Ақсу-Жабағлы қорығы
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Рынокқа өту жағдайларына экономиканы түрлендірудің тұжырымдық негіздері
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
ҚҰМЫРА САБАҚ
ЖӘНДІКТЕР ЖОЛАМАЙТЫН КИЕЛІ САБАҚ