Сергіту сәті
МАД тобында ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру.
Тақырыбы: 5 саны мен цифры.
Мақсаты: 5 саны мен цифрымен таныстыру. 5 санының пайда болуы және құрамын анықтау. 5цифрын жаза білуге үйрету, тура және кері санай білуге үйрету.
Көрнекілігі: Интерактифті тақта, үлестірмелі материалдар, цифрлар, суреттер.
Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ-жауап, ойын.
Түрі: Саяхат сабақ
- Балалар, бүгін бізге көп қонақтар келген екен.
Қонақтармен амандасайық!
Ал енді шеңберге тұрып, көңіл күйімізді көтерейік.
Амансың ба, алтын күн,
Амансың ба, көк аспан,
Амансың ба, достарым,
Амансың ба, қонақтар,
Сабағымызды бастаймыз,
Жамандықты тастаймыз.
Балалар амандасады.
Балалар көтеріңкі күйде қимыл-қозғалыс жасап, бір-біріне сәлем береді.
Ұйымдастыру
- Балалар қандай ертегілер білесіңдер.
Ертегіні әңгімелеу.
Мақта қыз бен мысық ертегісіне саяхатқа шығатындарын хабарлау.
Өздері білетін ертегілерін айтты.
Саяхатқа шығатындарына қуанды.
Өткен сабақты еске түсіру.
0-ден 4-ке дейін сандарды қайталау
Тура және кері санады
Сандарға байланысты тақпақ айту.
Тақпақтарын айтты.
Жаңа сабақты хабарлау.
5 саны және цифрымен таныстыру.
5 санмен танысты.
Тура және кері санау.
Тура және кері санап үйренді.
5 санына тақпақ жаттау.
Төрттен кейін бесті,
Білу оңай десті.
Санашы бір қолыңның саусағын,
Оңай табасың бесті.
Дәптермен жұмыс.
5 цифрын жазу.
5 цифрын жазды.
Сергіту сәті:
Сағаттың тіліндей,
Иіліп оңға бір,
Сағаттың тіліндей,
Иіліп солға бір,
Оң аяқ, сол аяқ,
Жаттығу оңай-ақ.
Сергіту сәтін қимылмен орындады.
1-тапсырма:
Қолғаптардың сыңарын тап.
Қолғаптардың сыңарын тапты
2-тапсырма:
Құмырсқаның таңқурайға, жұлдызқұрттың шиеге жетуіне көмектес.
Көмектесті.
3-тапсырма:
Бос орынға тиісті пішінді сал.
Тиісті пішіндерді салды.
4-тапсырма:
Көршісін тап.
Сандардың көршісін тапты.
Сергіту сәті:
Қара жорға
Қара жорғаны биледі.
5-тапсырма:
Әр суретте қанша зат бар екенін сана және тиісті цифрды шеңбер ішіне жаз.
Тиісті цифрды жазды.
6-тапсырма:
Есеп шығару.
Есепті шығарды.
- Балалар, сендерге ертегі ұнады ма?
- Ұнады.
- Бүгін қандай санмен таныстық?
- 5 саны
- Барлығыңда жақсы қатыстыңдар. Жарайсыңдар, балалар.
Күтетін нәтиже:
Білу: 5 саны және цифрымен танысып білді.
Игеру: Ертегіні мазмұндай отырып, әр түрлі тапсырмаларды орындауды игерді.
Меңгеру: Тура және кері санауды меңгерді
Информатика пәнінен әдістемелік құрал
Мектепке дейінгі жүйесіндегі үштілдік - көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыру құралы
Тар және кең жолдар тәжірибесі
Педагогикалық практикадан есеп
Ерекше білім алу қажеттіліктері бар балаларға көмек көрсету алгоритмі
Мектепке дейінгі балалардың геометриялық түсініктері
Кіші мектеп жасыңдағы үлгерімі төмен оқушылардың ойлау ерекшеліктері
Мектепке дейінгі балалардың құрастыру шығармашылығының білім дағдыларын дамыту
Бастауыш сынып оқушыларын ойын арқылы оқыту әдістемесі
Ойын технологиясын қолдану арқылы бастауыш мектептің қазақ тілі сабақтарында ауызекі сөйлеу дағдысын дамыту
Сәбит Дөнентаев - сатира жанрында айрықша тұлғаланған талант
Менің алғашқы мектеп табалдырығын аттаған сәтім әлі есімде
Павлодар облысы, Естіс ауданы, Голубовка ауылыМҚКК Айгөлек балабақшасының тәрбиешісі:Смагулова Назия ЗайкеновнаБала бақшаға арналған сергіту сәттеріҚылқаламды қояйық, Орнымыздан тұрайық
Сергіту сәті. Оқушыларды бағалау
Бағалау сәті
Бой сергіту сұрақтарға жауап беру
Сергіту сәті Сергіту сәті
Ертегіміз жаңа шағын сергітуімізде айтылып өткен ешкі мен түлкі туралы
Сергіту Кірпі биі
Балабақша балаларына арналған Сергіту сәттері