Отырыңдар балалар

Павлодар қаласы М.Әуезов атындағы
№ 42 жалпы орта білім беру мектебі ММ
Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі: Смағұлова З.Ж.

Сабақтың тақырыбы: Дене мүшелері
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Адамның дене мүшелері туралы толық мәлімет беру, жаңа сөздерді дұрыс айтуға, сауатты жазуға үйрету.
Дамытушылық: Күрделі тапсырмаларды орындау дағдысын қалыптастыру, дене мүшелерін дұрыс көрсету деңгейіне жетулері керек.
Тәрбиелік: Салауатты өмір салтына байланысты тәрбиелік мақсаттағы әңгімелер жүргізу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілі: түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгімелеу.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, кеспе қағаздар, дене мүшелеріне байланысты слайдтар.
Пәнаралық байланыс: валеология, математика

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. (амандасу, сабақта жоқ оқушыны белгілеу)

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. Үй тапсырмасын тексеру мақсатында оқушыларға кеспе қағаздар таратып, онда берілген бұйрықтарды орындатамын.
Мысалы: Оң қолыңды көтер. Сол аяғыңды көрсет. Оң қолыңа қалам ал.

ІІІ. Жаңа сабақ.
- Балалар орындарыңнан тұрыңдар.
- Балалар орындарыңа отырыңдар.
- Арман, оң қолыңды көтер.
- Әсел, сол қолыңды көтер.
- Арман, екі қолыңды көтер.
- Әсел, тақтаға шық.
- Мақсат, оң аяғыңды көтер.
- Маржан, сол аяғыңды көтер.
- Әсел кітабыңды аш.
- Маржан, дәптеріңді жап.
- Айдар, сен тұр.
- Мақсат, сен отыр.
- Арман, сен отыр.
Отырыңдар балалар!

1 - тапсырма. Көп нүктенің орнына сан есім қойып жаз.
Неше?.... қол
.... саусақ
.... аяқ

2 - тапсырма. Көп нүктенің орнына аудармасын қойып, жаз және жаттап ал.

Бровь – қас
Палка – таяқ
Раньше - бұрын
Голова -....
Нога -....
Нос -....

3 - тапсырма. Оқы, аудар.
Көзбен көреді
Мұрынмен дем алады.
Құлақпен естиді.
Қолмен ұстайды.
Аяқпен жүреді.

5. Оқы, аудар, жаз.
(- да, - де
Қала...
үй...
Дана...
әжем....
досым...
үйірме...
(- та, - те)
сынып....
ағаш....
сабақ....
мектеп....
күнделік...
Меруерт...

6. Жақша ішіндегі жалғаулардың тиістісін қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз.
1. Әйгерім (- да, - де) қуыршақ бар. 2. Күз (- да, - де) жаңбыр жауады. 3. Сабақ (- та, - те) Қанат жоқ. 4. Отбасым (- да, - де) бес адам бар. 5. Қыркүйек (- та, - те) күн салқындайды.

7. Қорытынды: Еркін жауап, оқушылар бір - бірлеріне сұрақтар қояды
8. Үй тапсырмасы: 5т. 40бет жаттау



Ұқсас жұмыстар

Сауат ашу арқылы бастауыш сынып оқушыларының тілін дамыту
Сөйлеу тілін тексеруге арналған көрнекі және сөздік материалдардың мазмұны
Қазақтың зергерлік бұйымдары
Зейіннің физиологиялық механизмі
Суреттерде балалардың балабақшадағы достары
Өзін-өзі тану пәні бойынша тренинг-сабақ
Тірек-қимыл жүйесі, жас ерекшелігі баланың жеке басына қойылан гигиеналық талаптар туралы ақпарат
Балабақшада тіл дамыту жұмыстарын ұйымдастыру
Сауат ашу барысында оқу мен жазу процесінің психофизиологиялық ерекшеліктері
Бастауыш сынып оқушыларының ортаңғы буынға өту кезеңі
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Қазақстандағы балалар үйі мен интернаттардағы қайырымдылық шаралары
Балалар жарақаты
Спандияр Көпеев және балалар әдебиеті
Балалар ауруханасы қызметкерлерінің жеке бас гигиенасы
Қиын балалармен жұмыс
Балаларға патриоттық рух беруде Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні
Мұқан Иманжановтың балалар әдебиетіне қосқаны
СӘКЕН БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІНІҢ НЕГІЗІН САЛУШЫ
Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы