Топтастыру стратегиясы
Сабақтың тақырыбы: Сәбит Дөнентаев. Уақ - Түйек өлеңдер жинағы.
Сабақтың мақсаты: а) Сәбит Дөнентаев туралы мәлімет беру, өлеңнің мазмұны, тақырыбы, идеясын ұғындыру;
ә) өлеңмен жазылған шығармаларды мәнерлеп оқу, талдау, ой - пікірлерін айта білуге, жұмыстарына баға беруге тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Сәбит Дөнентаев портреті, шығармалары, сызба - нұсқалар, кодоскоп, тест сұрақтары, бағалау парағы.
Сабақтың әдісі: түсіндірмелі.
Пәнаралық байланыс. тарих, география.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру. Оқушыларды түгелдеп, сабаққа дайындығын тексеру.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
1 - топ. Спандияр Көбеевтің өмірі мен шығармашылығы.
2 - топ. Қалың мал романы.
3 - топ. Спандияр Көбеевтің қазақ әдебиетіндегі орны.
ІІІ. Жаңа сабақ.
І. Қызығушылықты ояту кезеңі.
1. Ой қозғау стратегиясы.
Үш топқа үш сұрақ қойылады.
1 - топқа: Сәбит Дөнентаевтың өмірбаянын айт.
2 - топқа: Айқап журналы және Қазақ газеті туралы не білесіңдер?
3 - топқа: Астарлап айту деген не? Мысал келтір.
2. Топтастыру стратегиясы.
Ақын өміріне, ақындық қасиетке байланысты сөздерді теріп алып топтастыру. Ақынның ақындық, тұлғалық бейнесін жасау.
Сәбит - қазақ ақыны, мазмұнды қысқа өлеңнің шебері, сыншыл ақын, қазақ өлеңін жалғастырушы, мысалшы, сатирик.
ІІ. Мағынаны тану.
Сәбит Дөнентаевтың Уақ - түйек өлеңдер жинағы туралы оқулықтың 67 - 75 - беттер аралығындағы мағлұматтар қамтыла түсіндірілді.
Сәбит Дөнентаев өлеңдерінің мазмұнын қалай түсінді, сол бойынша жұмыс жүргізіледі.
1. Түсіну стратегиясы.
Әр топтың оқушылары Сәбит өлеңдерін оқып., мазмұнын бір - біріне түсіндіреді.
1 - топ – Заман кімдікі ? 2 - топ – Замандастар 3 - топ – Қазақтарға қарап .
2. Талдау стратегиясы (Өлеңдерін талдау, теориялық ұғымдар бойынша, өлеңді құрылысына қарай талдау).
3. Еркін жауап стратегиясы. тест сұрақтарына жауап беру.(Кодоскоппен көрсетіледі)
4. Суреттеу . Өлеңдеріндегі кейіпкер бейнесін суреттейді, не туралы екенін суреттеп айтады.
ІІІ. Ойтолғау кезеңі.
Еркін жазу стратегиясы
Өлеңнен үзінді - Өлең туралы пікірім
- -
- -
(Кестені толтыру)
IV. Қорытынды.
V. Үйге тапсырма. Сәбит Дөнентаевтың өлеңдерін жаттау, мазмұнын айту.
Бағалау парағы арқылы оқушылардың баға қорытындысы шығарылады.
СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ ҰҒЫМ
Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту – педагогикалық технология
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы туралы
Волейбол ойын ережесі
Істерді жасақтау мен құжаттарды топтастырудың жалпы ережесі
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын биологияда қолданудың маңызы
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының маңызы
Сын тұрғысынан ойлауды дамытуды биология пәнін оқытуда қолдану
Ана тілі сабақтарында сын тұрғысынан ойлау жобасын қолдану арқылы оқушылардың тілін дамытудың әдістемелік негізі
Нан –өндірісінднгі қалдықсыз технология
Фирманың баға саясаты және баға стратегиясы нарық құрылымының әсерін талдау
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Мемлекеттік сыртқы қарызды басқару стратегиясы қаржы-экономикалық тетіктері және құралдары
Ақпаратты қорғау мен оның құпиялық стратегиясы
ҚҰЖАТТАРДЫ ТОПТАСТЫРУ
Компанияның қаржылық стратегиясын қалыптастыруда инновацияның рөлі
Қазақстан Республикасының индустриялық-инновациялық даму стратегиясы
Шығармашылық стратегиясы
Білім жүйесін дамыту стратегиясының басты мақсаты - ұлттық білім моделін жасау
Қазақстан - 2050 Стратегиясы осынау мәңгілік жолдағы буындар бірлігінің, ұрпақтар сабақтастығының көрінісі