Сабақтың нәтижелері

Сабақтың тақырыбы: Өнеркәсіпте қалыптасқан жағдай. Экологиялық дағдарыстардың көрініс беруі

Білімділік мәні: Экономиканы басқаруда өзгерістер енгізуге тырысу; өнеркәсіптегі өндірушілік - шикізаттың бағыттың жалғасуы; экологиялық дағдарыс және оның салдары туралы мәлімет беру;
Дамытушылық мәні: Өнеркәсіптегі өндірушілік - шикізаттық бағдар мен экологиялық дағдарыстың пайда болу құбылысын айқындай отырып, қазіргі Қазақстанның өнеркәсібі мен экологиялық жағдайы туралы ой қорыту;
Тәрбиелілік мәні: Оқушыларды Отансүйгіштікке, еңбексүйгіштікке және экологиялық мәдениетке
тәрбиелеу;
Сабақтың типі: Іздену.
Сабақтың әдістері: Суреттерді пайдаланып баяндау, әңгімелесу, өзара белсенділікті арттыру әдісі, топтық және өздік жұмыстар, т. б.
Көрнекі құралдар: Интерактивті тақта, кестелер, кеспелер оқулық және т. б.
Базалық білім: Экономикалық реформаларға талпыныс.
Әлеуметтік даму атты параграфта қарастырылған мәселелер осы тақырыпты меңгеруге септігін тигізетін базалық білім болып табылады.
Тірек ұғымдар: Өнеркәсіпті салалық ұстаным бойынша басқару; кәсіпорындарға дербестік беру;
отын - энергетика кешенінің жоғары қарқынмен дамуы; өндірушілік – шикізаттық бағыт; экологиялық дағдарыс және оның зардаптары; Семей атом полигоны;
Арал теңізінің тартылуы.

Сабақтың нәтижелері: Оқушылар 1960жылдардың ортасында болған өнеркәсіпті басқаруға өзгеріс енгізу әрекеттерінің мәнін, барысын және нәтижелерін біледі; ауыр өнеркәсіптің дамуына мысалдармен сипаттама бере алады;
Қазақстан өнеркәсібіндегі өндірушілік – шикізаттық бағыттың мәнін, оның себептерін, мақсатын
түсінеді; экологиялық дағдарыстың көрінісін, салдарларын сипаттап береді.

Сабақтың барысы мен құрылысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
а) Сәлемдесу.
ә) Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
в) Психологиялық жағымды ахуал туғызу.
г) Оқушыларды топқа бөлу.

ІІ. Үйге берілген тапсырманы тексеру.
ІІІ. Үйге берілген тақырыпты қорыту үшін әр топқа төмендегідей тапсырмалар ұсынылады.

І топ. Венн диаграммасы. Салыстыру.



Ұқсас жұмыстар

Оқытушылардың коммуникативтік дағдыларын дамытудағы өзіндік оқытудың тәсілдері
Lesson Study туралы пікірлерін түсіну үшін зерттелетін оқушылардан сұрау
Мектептегі информатика пәнін саралап оқыту әдістері
Бастауыш мектепте жиын және логика элементтері тақырыбын оқыту әдістемесінің ерекшелігі
Оқушылардың жеке ерекшеліктерін есепке алу негізінде орта мектепте информатиканы саралап оқытуды ғылыми негіздеу
Талдап оқыту әдістемесі
Дене тәрбиесі ерекшеліктерін анықтау
Бастауыш сынып оқушылардың өзіндік оқу жұмысын ұйымдастыру ерекшеліктері
Мақсаттың оқушылардың әрекеті арқылы қойылуы
Мектепте қазақ тілін бастауыш сыныптарда оқытудың өзіндік ерекшелігін қарастыру
Сабақтың міндеттері
Сабақтың тақырыбы
Сабақтың мақсаты
Ашық сабақтың барысы
Сабақтың барысы
Сабақтың жүру барысы
Спорттың пайдасыСабақтың мақсаты
Өлшем нәтижелері қатары
Тексеру нәтижелері
Сабақтың үшін мұғалім дайындау