Дәрігер - жақсы мамандық тақырыбында эссе жазу
10 сынып
Сабақ тақырыбы: Жұмыс әлемі. Дәрігер - жақсы мамандық
Оқу мақсаттары:
Т2. Мән мәтіндерден (мақала, сұхбат, аудиовизуалды материал) үзінді тыңдайды, терминдердің мағынасын түсінеді, негізгі ақпаратты анықтайды.
Ж3. Медиа құралдарындағы оқиға мазмұнын қазіргі өмірмен байланыстырып, әңгіме, мәтін, мақала, эссе жазады.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады:
Мәтіндерден үзінді тыңдайды, терминдердің мағынасын түсінеді, оқиға мамұнын қазіргі өмірмен байланыстыра алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтіннен негізгі ақпаратты анықтайды,
өз пікірін білдіреді және медиа құралдарындағы оқиға мазмұнын әңгімелей алады.
Кейбір оқушылар орындай алады: Мәнмәтіндерден үзінді тыңдайды, терминдердің мағынасын түсінеді және негізгі ақпаратты анықтайды.
Оқиға мазмұнын қазіргі өмірмен байланыстырып, эссе жазады.
Сабақтың басы
І. Ұйымдастыру.
Оқушыларды суреттер арқылы топқа бөлу.
ІІ. Үй тапсырмасы
ТТ
Мамандық сөзіне постер қорғау.
ІІІ. Мәтінмен жұмыс.
ЖЖ
Дәрігер мәтіні бойынша аударма жұмысын жасау.
Мен — дәрігермін. Осы мамандықты жас кезімнен жақсы көремін. Өсіп, дәрігер болсам, жиі ауыратын шешемді емдесем деп армандадым. Алты жыл оқып, дәрігер болдым.
Сабақтың ортасы
IV. Видеоролик ұсыну.
ТТ
ҰҒКО АҚ мейірбикелерінің қиын да, жауапкершілігі мол мамандығы жайында қысқа метражды фильмі
Берілген материалды тыңдай отырып, сын есімдерді теріп жазу.
Мейірбике жайлы түсініктерін жазу.
V. Қабырғадағы рөл әдісі.
VI. Пікірлер сызығы
Пікірлер сызығы
Дәрігер болу, адамды емдеу өте қиын екен...
Сабақтың соңы
VII. Эссе жазу.
Дәрігер – жақсы мамандық тақырыбында эссе жазу.
Эссе жазуға қойылатын талаптар.
Критерийлер
Көлемі 50 - 60 сөз
Өмірмен байланыстыру
Сауаттылығы
VIII. Сабақты қорытындылау.
Қарым – қатынас аймағы немесе маңыздылық аймағы
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы,
Нұржау жалпы орта мектебі
Абуталиева Асем Исатаевна
Қазақ тілі мен әдебиеті мамандығы бойынша дипломалды іс-тәжірибе есебі
Кибернетикалық және математикалық әдістерді педагогикалық әдістерге енгізу
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Жұмыстың негізгі бөлігін жазу
ҮЛГІЛІК ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ ӨЗІН - ӨЗІ ТАНУ
Әбу Насыр әл-Фарабидың лингвистикалық семантикасын оқыту
Сұрақ сөздер
Мәтіндік тапсырмалар арқылы оқушылардың оқылым, жазылым, тыңдалым әрекеттерін дамыту
Рецептивті лексикалық дағдылар
Негізгі сынып оқушыларының сын тұрғысынан ойлау әрекетін дамытуға бағытталған тиімді әдіс - тәсіл түрлерін саралау
АҚПАРТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРҒА БАЙЛАНЫСТЫ МАМАНДЫҚТАРДА «МӘЛІМЕТТЕР ҚОРЫ» БӨЛІМІН МЕҢГЕРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ.
Басым мамандықтар тізбесі
Болашақ мамандыққа көзқарас
Дәрігер бөлмесі мен ауыз қуысы гигиенасының бұрышының ұйымдастырылуы.
Мамандық шеберлігін игеру
Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы
Отан оттан да ыстық демекші мен өз елімді қатты жақсы көремін
Сейітжан Омаров (22 маусым 1907, Ақмола облысы Атбасар ауданы Керегетас ауылы - 19 желтоқсан 1985, Алматы) - жазушы, аудармашы
Қазақстан Жазушылар және Журналистер одағының мүшесі
Қазір Жазушы баспасының директоры