Сау болыңдар, балалар

Ойнайық та, ойлайық
Баланың логикалық ойлау қабілетін, тілін, танымдық қызығушылығын дамыту. Балаларды тапқырлыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу. Істеген ісіне жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:
Балалар музыка ырғағымен кіріп, шеңберге тұрады.
Шаттық шеңбері:
Біз, қандаймыз, қандаймыз
Шұғылалы таңдаймыз,
Күлімдеген күндейміз
Ренжуді білмейміз
Бізге келген қонаққа
Сәлеметсіз бе дейміз
Тәрбиеші: - Балалар көңіл - күйлерін қалай жақсы ма? Ендеше, бүгінгі ойын сабағымызды бастамас бұрын әр ойынды ойнағанда мына ережелерді есімізге сақтап алайық, сонда ойынымыз сәтті өтеді.
• Күлімсіреу.
• Бір - біріне кедергі жасамау.
• Өзгенің пікірін сыйлау.
• Сөзді бөлмеу, тыңда.
• Міне, осы ережелерді ұмытпай сабақ бой есте сақтап отырыңдар.
• Ал, әдемі отырамыз сабағымызда бастайық.
• Жылдың қай мезгілі?
• Көктем айында неше ай бар?
• 1 жылда неше мезгіл ба?
• 1 аптада неше күн бар?
• Али сенің оң жағында кім отыр?
• Бақыт сенің сол жағында кім отыр?
• Ахмет сенің оң жағында кім отыр?
• Батыр сен сол жағында кім отыр?
• Сұлтан сенің оң жағында кім отыр?
Ғажайып сәт: Карлсон кіреді.
Карлсон: О - о, балалар сәлеметсіздер ме?
Балалар: Сәлеметсіз бе.
Тәрбиеші: Сәлеметсіз бе Карлсон қош келдің қолындағы не?
Карлсон: Менің қолымдағы шыны, тосабым тауысып қалып сендерден көсек сұрай келдім.
Тәрбиеші: Айтыңыз менің балаларым көмектеседі, солай ма балалар.
Балалар: Ия.
Карлсон: Мына қолымдағы шынының ішінде тапсырмалар бар, сендер сол тапсырманы орындасаңдар мүмкін шыным тосапқа болар.
Тәрбиеші: Балалар көмектесуге дайынбыз ба?

1. Мына сөздің арасынан артық сөзді тап

Шарты: аталған сөздердің ішінен артық сөзді тауып атау.
• Шаршы, дөңгелек, тіктөртбұрыш, қыс.
• Қыс, дүйсенбі, жаз, күз.
• Нан, бір, екі, бес, тоғыз.
• Сүт, май, шай, орындық.
• Автобус, ұшақ, кеме, қарға.
• Қосу, алу, теледидар, тең.
• Сары, ыстық, қызыл, ақ, жасыл.

2. Көршісін ата
Шарты: тәрбиеші бір санды айтады, ал балалар санып көршісін атау.
2 көршісі, 5 көршісі, 1 көршісі, 4 көршісі.

3. Тақтамен жұмыс:
Қай зат, қай жерде орналасқан
Шарты: балалар суреттегі заттарды орналасу реттерін атап айту.

4. Адасқан сандар
Шарты: сандарды ретімен орналастыру, оларды санау (тура және кері)

Карлсын өткізеді
Сергіту сәті:

5. Келесі жағаға өт
Шарты: аяқтарын суға тигізбей, тәрбиешінің бағытымен, тастың үстімен жүріп өту.

6. Өз үйіңді тап
Шарты: кілем үстінде геометриялық пішіндер жатыр, бұл – үйшіктер. Балалардың қолдарына пішіндер карточкасы беріледі. Музыка ойнап тұрады, ал балалар кілем үстінде қозғалып жүреді, музыка тоқтаған кезде өз үйлерін табады.

7. Зейінді бол
Шарты: Үйдің суретті 2 минут көрсету. Балалар таяқшалардың көмегімен зымырады құрастырады.
Карлсон: Ой, балалар тапсырмалар бітті, ал бірақ менің шыным тосапқа толмады? Ренжіп
Тәрбиеші: Карлсон сен ренжіме біз сізге өзіміздің дайындаған тосапты сыйлаймыз солай ма балалар.
Карлсон: Рахмет балалар, ал енді үйіме оралайын. Сау болыңдар! Тәрбиеші: Сау болыңыз.

Қорытындылау:
- Жақсы, балалар, бүгінгі ойын сабағымыз сендерге ұнады ма?
Маған да сендердің бүгінгі сабаққа белсенді қатысқандарың өте қатты ұнады. сабақтарда ойнағанда үнемі дұрыстап ойланып, белсенді ойнасаңдар, өздеріңнің ақылды бала екендеріңді дәлелдеп, көрсетесіңдер.
- Сау болыңдар, балалар!

Көкшетау қаласы,
"Бота" шағын орталығының тәрбиеші
Жакенова Айнаш



Ұқсас жұмыстар

Қыз тәрбиесі – ұлт тәрбиесі
Тіл дыбыстарын сәбилер тобына дұрыс айтуға үйрету
Кіші мектеп жасындағы мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиясы
Қыз бала тәрбиесі қазақ халқында
Бастауыш сыныптағы сөйлеу тілі және есту мүшесі бұзылған балалардың психологиялық ерекшеліктері
КӨҢІЛДІ МЕРЕКЕЛЕР ЖӘНЕ ҚЫЗЫҚТЫ ЕРТЕҢГІЛІКТЕР
Мектеп жасына дейінгі баланы қалыптастырудағы дене тәрбиесінің ролі
КӨҢІЛДІ МЕРЕКЕЛЕР МЕН ҚЫЗЫҚТЫ ЕРТЕҢГІЛІКТЕР
Еңбегіңе қарай өнбегі
Қазақ балалар әдебиетінің классигі Бердібек Соқпақбаевтың өмірі мен шығармашылығы
Қожа Ахмет Яссауи туралы
ХАЛЫҚТЫҢ ДЕНСАУЛЫҒЫНЫҢ НЕГІЗІ
Негізгі қорларды қйта жандандыру тәсілі – күрделі қаржыны жұмсау
ҚОРАМСАҰЛЫ АҚАН СЕРІ
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Дүниежүзілік Сауда Ұйымына кіруі кезінде Қазақстан бәсеке қабілеттілігінің стратегиялық менеджменті
Отандық өнеркәсіп кәсіпорындарын қайта құрылымдаудағы машина жасау өнеркәсібінің маңызы
Азаматтардың денсаулығына келтірілген экогендік зиянның ұғымы және оның қалыптасуы механизмі
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі