Ұжымдық оқыту технологиясы
Тақырыбы: Бастауыш сыныптарда ұжымдық оқыту технологиясы
1. Кіріспе бөлме
1. Педагогикалық инновациялардың ғылыми - теориялық негіздері.
2. Негізгі бөлім.
2. 1. Ұжымдық оқыту технологиясы.
3. Қорытынды.
1. Қазіргі кезде біздің республикамызда білім берудің жаңа жүйесі жасалып, әлемдік білім беру кеңістігінде өнуге бағыт алуда. Бұл педагогика теориясымен оқу – тәрбие үрдісіндегі елеулі өзгерістерге байланысты болып отыр.
Білім беру парадигмасы өзгерді, білім берудің мазмұны жаңарып, жаңа көзқарас, басқаша қарым - қатынас, өзгеше менталитет пайда болды.
Білім мазмұны жаңа үрдістік біліктермен ақпаратты қабылдау қабілеттерінің дамуымен, ғылымдағы шығармашылық және нарықтық жағдайындағы білім беру бағдарламаларының нақтылануымен байи түсуде.
Ақпараттық дәстүрлі әдістерді - ауызша және жазбаша, телефон және радиобайланыс - қазіргі заманғы компьютерлік құралдарға ығысып орын беруде.
Баланың жеке басын тәрбиелеуде, оның жан дүниесінің рухани баюына, тұлға ретінде қалыптасуына көңіл бөлінуде.
Мектеп, отбасы және қоршаған әлеуметтік ортаның бала тәрбиесіндегі бірлігінде ұмтылмас жасалуда.
Қоғамдық біліммен теңескен педагогикалық технологияның кеңінен қолданылуына және ғылымның рөліне мән берілуіне.
Еліміздің президенті Н. Ә. Назарбаев Қазақстан - 2030 бағдарламасында Білім беру жүйесінің басты міндеті - тұлғаның ұлттық және жалпы адамзаттық, құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктерді негізінде қалыптасуы, дамуы және кәсіптік тұрғыда жетілуі үшін қажетті жағдайлар жасау ,- деп көрсетеді.
Ғылыми - педагогикалық әдебиеттерді зерттеу барысында мектептің жаңа жағдайларда жұмыс атқару, мұғалімдердің инновациялық - креативті технологияларды пайдалану жолдарының педогогикалық шарттарын анықтауды міндетті түрде талап етеді.
Сондықтан, әр түрлі оқыту технологияларын оқу мазмұны мен оқушылардың жас және технологиялық ерекшеліктеріне орай таңдап, тәжірибеде сынап қарауда мұғалім іс - әрекетінің мазмұны зор. Қазіргі білім беру саласындағы оқытудың озық технологияларын меңгеру мұғалімнің интеллектуалдық, кәсіптік, адамгершілік, рухани, азаматтық және де басқа көптеген адами келбетінің қалыптасуына игі әсерін тигізді. Өзін - өзі дамытып, оқу - тәрбие үрдісін тиімді ұйымдастыруына көмектеседі ,- деп көрсетеді С. В. Селевко.
2. Бастауыш сынып мұғалімдерінің инновациялық іс - әрекеттерінің педагогикалық шарттарын меңгеруі, бүгінгі таңдағы басты міндеттерінің бірі. Мұғалімнің өнері, сонымен қатар, оның өз сабағының композициясы мен архитектоникасын салуынан, оқу - танымдық міндеттерін шешумен бірге қарастыратын, оқушылардың өзіндік жұмыстарын ұйымдастыруын, мектеп өміріндегі әр түрлі оқиғаларда оқушылармен қалай тіл табыса алатынынан көрінеді.
Инновация - тек педагогикалық үрдіс немесе мектеп ісін басқаруды ұйымдастырудағы қандайда бір жаңалықтардың жемісі ғана емес, ол мектептегі тәрбиелеу және оқыту жүйесінің бәрінде өзгеріс әкелген өзара әрекет бірлестігінің нәтижесі. Сондықтан, мен осындай нәтижелі еңбекті ұйымдастыруда, ұжымдық инновациялық техналогияны тәжірибеде пайдаланамын.
Ұжымдық оқыту дегенісіз - ұжым әр мүшесін оқытады және әрбір мүше бәрін оқытады деп түсінеміз. Ұжым - оқытуда әдістемелердің пайда болуы, ұжым – бұл мұғалім мен оқушылардың қарым – қатынас барысында болатын басқармалы. ұжым - бұл қарым - қатынас барысында болатын басқармалары таным.
Ұжымдық өзара оқыту технологиясын ұйымдастырылған – диалог, байланыстырушы диалог, таланттар және дарындылар, оқытудың ұжымдық тәсілі, ауыстыру құралында оқушылардың жұппен жұмысыА. Г. Ривин, оның оқушылары мен ісін жалғастырушылар В. К. Дяченко, М. Д. Брайтермен, А. С. Сакалова т. б. жасап шығарған. Мұндай технологияда оқу материалын дайындау мәтіндерін, қосымша және анықтама, сабақ тақырыбы бойынша немесе сабақтар чиклі бойынша, оқу мазмұнын меңгеру
Ұжымдық оқыту технологиясы
Тәрбие технологияларының жіктелуі
Оқытудың дәстүрлі технологиялары
Химия пәнін оқытуда ұжымдық оқыту технологиясын қолдану
Педагогикалық технологиялардың қызметтері
Оқытудың педагогикалық теориялық негіздері мен инновациялық педагогикалық технологияның ерекшеліктері
Қазіргі педагогикалық технологиялар – объективті қажеттілік
Педагогика пәні бойынша бағдарлама
Оқыту технологиялары
Орта мектепте етістіктің шақтарын оқытудың тиімді жолдары
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
NLX технологиясы
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ