Сау болыңдар

Жамбыл облысы,
Т. Рысқұлов ауданы әкімдігінің
білім бөлімінің Балбөбек балабақшасының тәрбиешісі
Жумагулова Гулжан Базарбаевана

Сабақтың түрі: Ашық сабақ
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта, Шығармашылық
Сабақтың тақырыбы: Қысқы орманға саяхат
Мақсаты: Балаларға қыс мезгілінің ерекшелігін қысқы орманға саяхат арқылы жеткізе білу. Қоршаған ортаға деген сүйіспеншілігін арттыру. Сурет салудың түрлі бейнелеу іскерліктері мен дағдылары арқылы балалардың эстетикалық талғамдарын дамыту.
Міндеті: Балалардың ойлау қабілеттерін дамыта отырып, сурет салуға деген қызығушылықтарын арттыру.
Көрнекіліктер: Қыс мезгілінің бейнелі суреттері

Тәрбиешінің іс - әрекеті:
Шаттық шеңбер:
Арайлап таң атты
Алтын сәуле таратты
Жарқырайды даламыз
Жарқырайды қаламыз
Қайырлы таң апайлар
Қайырлы таң достарым!
Балалардың назарын оқу іс - әрекетке аудару.
Тәрбиеші: Балалар қазір жылдың қандай мезгілі?
Балалар: Қыс мезгілі.
Тәрбиеші: Балалар сендер қыс мезгілі туралы тақпақтар білесіңдер ме?

1 бала: Әппақ, Әппақ қар әппақ
Айналаның бәрі әппақ
Қырау - қырау әппақ
Қар жамылған дала әппақ

2 бала: Бір топ бала
Қардан соқты аққала
Мұрны сәбіз үп - үшкір
Көзі көмір қап - қара.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар. Балалар сендердің орманға барғыларың келеді ме?
Балалар: Иә, барғымыз кледі.
Тәрбиеші: Ендеше бәріміз паравозға мініп, әндетіп барайық.
Балалар әндетіп жолға шығады.
Тәрбиеші: Міне балалар, орманға да жеттік. Балалар, сендер не көріп тұрсыңдар?
Балалар: Шыршалар, ағаштар көріп тұрмыз.
Тәрбиеші: Мына ағаштың түбінде не отыр балалар?
Балалар: Ақ қоян.
Қоян: Сәлеметсіңдер ме, балалар?
Балалар: Сәлеметсің бе.
Қоян: Сендер орманда не істеп жүрсіңдер?
Балалар: Орманды көруге келдік.
Тәрбиеші: Балалар қараңдаршы, орман қандай тамаша, ауасы қандай керемет, айналаның бәрі әппақ! Ал мынау ненің апаны?
Қоян: Бұл аюдың апаны.
Тәрбиеші: Балалар, қараңдаршы, мына қардың үстіндегі ненің іздері?
Қоян: Бұл менің іздерім, ал мыналар әр түрлі құстардың іздері.
Тәрбиеші: Балалар біз қоянға аңдардың іздері мен қардың суретін салып көрсетейік.
Балалар: Қоян сен бізбен бірге жүр, саған сурет салуды үйретеміз.
Қоян балалармен бірге паравозға мініп, әндетіп топқа келеді.
Тәрбиеші: Балалар сендер жолдан шаршаған шығарсыңдар, біраз сегіп алайық. Сергіту сәті: Боран соғар оң жақтан
Боран соғар сол жақтан
Қар лақтырып ойнасақ
Су өтеді қолғаптан.
Балалар 2 топқа бөлініп отырады.
1 - ші топ саусақ ұшы арқылы қар ұлпаларын бейнелейді.
2 - ші топ саусақтары және жұдырықтары арқылы әртүрлі аңдардың, құстардың іздерін бейнелейді.
Қоян: Балалар, сендер өте өнерлі екенсіңдер, суретті жақсы салады екенсіңдер. Сендерге рахмет, мен енді орманға кетейін. Сау болыңдар!
Балалар: Сау болыңыз!



Ұқсас жұмыстар

Қыз тәрбиесі – ұлт тәрбиесі
Тіл дыбыстарын сәбилер тобына дұрыс айтуға үйрету
Кіші мектеп жасындағы мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиясы
Қыз бала тәрбиесі қазақ халқында
АДАМЗАТТЫ УЛАҒАН ІШІМДІК ТУРАЛЫ АҚИҚАТ
Қазақ отбасындағы қыз баланың ұлттық ерекшеліктері
Бастауыш сыныптағы сөйлеу тілі және есту мүшесі бұзылған балалардың психологиялық ерекшеліктері
КӨҢІЛДІ МЕРЕКЕЛЕР ЖӘНЕ ҚЫЗЫҚТЫ ЕРТЕҢГІЛІКТЕР
Мектеп жасына дейінгі баланы қалыптастырудағы дене тәрбиесінің ролі
Тәрбиенің негізгі қағидалараның ( принциптері) болуы заңды
Қожа Ахмет Яссауи туралы
ХАЛЫҚТЫҢ ДЕНСАУЛЫҒЫНЫҢ НЕГІЗІ
Негізгі қорларды қйта жандандыру тәсілі – күрделі қаржыны жұмсау
ҚОРАМСАҰЛЫ АҚАН СЕРІ
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру
Дүниежүзілік Сауда Ұйымына кіруі кезінде Қазақстан бәсеке қабілеттілігінің стратегиялық менеджменті
Отандық өнеркәсіп кәсіпорындарын қайта құрылымдаудағы машина жасау өнеркәсібінің маңызы
Азаматтардың денсаулығына келтірілген экогендік зиянның ұғымы және оның қалыптасуы механизмі
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Гигиена-денсаулықты сақтау