Сендер сол суреттерге мұқият қарап, артығын табыңдар

Мақсаты: Балаларға жұмбақ туралы білім беру, шығармашылық халық ауыз әдебиетімен таныстыру, сөздік қорын байыту.
Көрнекіліктер: жемістердің, көкөністердің муляждары, суреттер. Сабақтың барысы:
Шаттық шеңбері
Армысың, қайырымды аспан - ата!
Армысың, мейірімді Жер - ана!
Армысың, шұғылалы Алтын - күнім!
Армысың, балабақша, дос - жараным!
- Балалар, сендер жұмбақ шешкенді жақсы көресіңдер ме? Жұмбақтар әр түрлі болады екен. Олармен жақынырақ танысу үшін мен сендерді жұмбақтар көрмесіне шақырамын.
Тәрбиеші көрмедегі заттармен таныстырып шығады.
- Жұмбақ халық ауыз әдебиетінің бір түрі. Әр жұмбақта заттың аты аталмайды, оны ойлап, не туралы айтылғандығын табу керек. Жұмбақтың шешуін оңай жолмен табу үшін, ұқсайтын затпен салыстырады немесе ерекше сөзбен айтылады.
Ойын: " Жыл мезгілін тап"
Суда мұз бар,
Жерде қар бар,
Боран борап соғады,
Бұл қай кезде болады? (Қыс)
Жыл мезгілінің ерекшеліктерін сұрайды.
Күн ұзарып,
Қар еріп,
Су сайларға толады.
Бұл қай кезде болады? ( Көктем)
Күнде ысып,
Жеміс, жидек пісіп,
Ел пішенін орады.
Бұл қай кезде болады? (Жаз)
Жауып жаңбыр,
Жер сабыр,
Шөп, жапырақ солады.
Бұл қай кезде болады? (Күз)
Ойын: "Жануарларды тап"
Тәрбиеші тақтаға екі суретті іледі. Бірінші суретте орманның, екінші суретте үйдің суреті бейнеленген.
- Балалар, мен жұмбақты жасырамын, оның шешуіндегі шыққан жануардың мекендейтін жерін, қорегін табасыңдар.
Өзі қу, әрі айлакер,
Жүрген жері айқай да шу. (Түлкі)
Сылдырдан қорқады,
Шошынып жортады. (Қоян)
Қыс бойына жатады,
Тәтті ұйқыға батады. (Аю)
Тонын киіп туған,
Жалап бетін жуған. (Мысық)
Адамға серік,
Күзетке берік. (Ит)
Басында мүйізі бар,
Үстінде киізі бар. (Сиыр)
Сергіту сәті "Аю"
Ормандағы аюдың
Құлпынай көп екен
Теріп, теріп аламыз,
Қалтамызға саламыз.
Ойын: " Төртінші артық "
- Тақтада төрт сурет тұр. Сендер сол суреттерге мұқият қарап, артығын табыңдар.
Балалар төртінші артық суретті табады. Мысалы: алма, өрік, жүзім, сәбіз.
Артығы сәбіз, себебі, ол көкөніске жатады. Ал қалғандары жемістер.
Ойын: " Сипаттама бойынша "
- Жұмбақтың шешуін тапқан қандай қызық, балалар, ал жұмбақты ойлап тапқан одан да қызық екен. Мына қораптың ішінде заттар бар. Сол заттарға қарап, балаларға жұмбақ жасырады. (Балалар жұмбақтың шешуін табады).
Шіркіннің өзіне обал - ақ
Жүреді аяқта домалап. (Доп)
Үрлесең жеп - жеңіл,
Елпілдеп кетеді.
Ұшырсаң, көк - теңбіл,
Бұлтқа да жетеді. (Шар)
Тәрбиеші сабақты қорытындылайды. Сабаққа белсенді қатысқан балаларды мадақтайды.



Ұқсас жұмыстар

Тіл бұзылыстары бар балалардың мектепте оқуға психологиялық даярлық деңгейін анықтау
Суреттерде балалардың балабақшадағы достары
Бастауыш сынып оқушыларының геометриялық ұғымдарды және геометриялық материалдарды оқыту жолдарын зерттеу
Delphi және PASCAL тілдерінде массив ұғымын түсіндіру және массивтерді өңдеу
Заттарды қалай санау керек екенін түсіндір
Көңілді балалар әні
Дидактикалық ойындар пайдасы
Мектеп жасына дейінгі балалардың құрылыс ойындары. Дидактикалық ойындар - оқыту құралы
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА АНА ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Мұғалімнің әңгімеге дайындығы
Қарапайым электр тізбегі
Солтүстік және Орталық Қазақстанның тарихи-мәдени ескерткіштері
Бидағұлға қарап
Самат Айжамалға жалт қарап
Қыз сол кіші патшаның қызы
Сөз жоқ, мынау сол қыздың бет пішіні
Талыс солардың қолында
Сендердің бәріңде менің алдымда тірі кісідей боп тұрдыңдар
Қарапайымдылардың морфологиялық сипаттамасы
Сендер мектепке жақсы дайындалыпсыңдар