Сыныпты ертегі кейіпкерлерінің суретімен екі топқа бөлу
Сабақ: №3 Ертегінің композициясы мен тілдік құрылымы
5 сынып
Сабақ тақырыбы: Керқұла атты Кендебай
Сабақ негізделген оқу
Мақсаты (мақсаттары) 5. А И1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама - қарсы суреттеулерді табу.
5. А И3. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
Ертегідегі жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді атап береді, оларды іс - әрекеттеріне қарай сипаттайды, өз сөзімен ертегі мазмұнына қатысты сұрақтарға жауап береді, сыныптастарының көмегімен тілдік құралдарға байланысты ұғымдарды табады.
Оқушылардың басым көпшілігі:
Тілдік құралдарды ажырата алады және сәйкестендіреді, кейіпкер образын ашуда тірек сөздерді пайдаланады.
Басы 5 минут
Есіктің сарт етіп жабылған және құлыптың салынған дыбыстарын ойнату.
Мұғалім: Бізді зұлым хан зынданға тастады. Зынданнан шығу үшін бірнеше шарт қойылды. Қане, шартпен танысайық. Бұрышта бір хат жатыр ғой. Соны оқиық. Мүмкін, құпия хат шығар.
Хатты бір оқушыға оқыту.
Мәтін:
Әп, бәлем, қолыма түстіңдер ме? Енді Мергенбайдың күнін кешесіңдер!
Бұл зынданнан шығу үшін менің шартымды орындауға тиіссіңдер. Ол үшін жасырылған сөздер және сілтемелерді тауып, онда жазылған тапсырмаларды орындайсыңдар. Орындай алмасаңдар, осы зынданда өмір бойы қаласыңдар.
Шартты жылдам орындау үшін біз екі топқа бөліну керекпіз. Сыныпты ертегі кейіпкерлерінің суретімен екі топқа бөлу. Кендебай, Керқұла, қойшы, арыстан, қасқыр, дәу. Әр суреттің астында 1, 2 сандары жазылған. Осы сандар бойынша 2 топқа бөлінеді.
№83 А. Байтұрсынов атындағы жалпы орта мектебі
Мұғалімнің аты: Төлбасиева Ә.
Керқұла атты Кендебай. жүктеу
Әдебиетті оқыту сабағында танымдық қызығушылықты арттыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың сурет салу ерекшеліктері
Қазақ әдебиеті сабақтарында ертегі жанрын оқыту әдістемесі
Ертегілер арқылы бастауыш сынып оқушыларының негізгі құзыреттіліктерін дамыту
Мектептегі әдебиет курсының мазмұны
Әдебиетті оқыту әдістемесінің ғылыми пән ретіндегі мазмұны
КӨМЕКШІ МЕКТЕПТЕ СЫНЫПТАН ТЫС ОҚУДА БАЛАЛАРДЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Сөздік әдіс
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Оқыту үдерісінде кіші мектеп жаcындағы оқушылардың тілін дамыту тәсілдері
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Мемлекеттің пайда болуы туралы
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру
ХІХ ғасырдың екінші жартысы
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
Бюджет тапшылығының проблемалары және бюджет тапшылығының болу себептері , оны төмендетудің әдістері .
Бюрократияның пайда болу формалары