Жаңа сөздерден сөз тіркесін құрау

Сабақтың тақырыбы: Қаныш Сәтбаев
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Қазақ халқының мақтанышы Қаныш Сәтбаев туралы кеңірек мағлұмат беру.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау белсенділігін, ой - өрісін арттыру, сөздік қорын молайту, шығармашылыққа баулу.
Тәрбиелік: Оқушыларды еңбекке баулу, елін, жерін сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: тірек сызбалар, слайд суреттер.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру:
а) амандасу.
ә) кезекшімен сөйлесу.
ІІ. Үй жұмысын тексеру:
- Балалар, біз өткен сабақта Ыбырай Алтынсариннің қандай әңгімесін өттік? (Жауап береді).
- Ол әңгімеде не туралы айтылып еді, енді соны еске түсіріп өтейікші... (Тақтаға 4 оқушы шығып, рөлге бөліп, жатқа оқиды).
- Ал енді үйге қандай тапсырма берілді? (Жауап беріледі).
- Тапсырма бойынша, бұлақ басындағы Әй, жолаушы, болсаң, осы бұлақтай бол! деген жазудың мағынасын басқаша қалай жазар едіңдер? (2 - 3 оқушыдан сұрау).
- Енді, балалар, мынадай сұрақтарға жауап беріңдерші:
1. Бұрынғы Қазақ КСР Ғылым академиясы қазір қалай аталады?
2. Қазақ Ғылым академиясы қай жылы ашылды?
3. Ғылым академиясы кімнің есімімен аталады?
4. Қаныш Сәтбаев кім?

ІІІ. Жаңа сабақ.
- Балалар, бүгінгі сабағымыз осы қазақ халқының біртуар ұлы Қаныш Сәтбаев туралы болмақ. (Слайд - шоуды тамашалау).
(Мұғалім Қаныш Сәтбаев туралы әңгімелейді).
- Күннің жады мен бүгінгі сабақтың тақырыбын дәптерімізге жазып қояйық.
Мәтінмен таныспай тұрып, жаңа сөздерге назар аударайық.

ІV. Сөздікпен жұмыс.
Көпқырлы – разносторонний
Ықпалын тигізу – оказать влияние
Қағида – правило
Қорған – защита, опора
Ұшан - теңіз – безгранично
Баршынгүл – гладиолус
Бөртегүл – сирень
(Әуелі мұғалім оқиды, оқушылар хормен қайталайды, жеке оқушы оқиды).

Жаңа сөздерден сөз тіркесін құрау.
V. Мәтінмен жұмыс.
Мұғалім оқиды. 3 бөлікке бөліп, 3 оқушы оқиды.
VІ. Топтық жұмыс.
І топ:
1. І бөлікке ат қою.
2. Синонимін тап: тұңғыш, табыс, ынтымақ, сіңірген.
3. Бейнетте – береке деген не мағына береді?
4. Еңбек сөзін тәуелдік жалғауының І жағында септе.
ІІ топ:
1. ІІ бөлікке ат қою.
2. Синонимін тап: байлық, ерлік, ұшан - теңіз, тірегі.
3. Жер елсіз болмайды, ел ерсіз болмайды деген мақалдың мағынасын талдау.
4. Ерлік сөзін тәуелдік жалғауының ІІ жағында септе.
ІІІ топ:
1. ІІІ бөлікке ат қою.
2. Синонимін тап: есім, ықпал, үлкен, жан - жақты.
3. Ерлік – ердің ісі дегеннің мағынасын талдау.
4. Ел сөзін тәуелдік жалғауының ІІІ жағында септе.
VII. Сөйлесу (Диалог).
VIII. Сабақты қорыту:
Бағалау.
Үйге тапсырма:
Кім боламын? тақырыбына эссе жазу



Ұқсас жұмыстар

Сөздердің тіркесу тәсілдерінің байланысу формалары
Сөз тіркесі
Сөз тіркестерін оқытуда оқытудың модульді - интерактивті технологиясы арқылы оқытудың тиімділіктері
Көркем шығарма атауларындағы сөздер тіркесімі
Сөйлем мен сөз тіркесін оқытудың әдіс-тәсілдері
«Сөз құрамы» тақырыбын оқытуда көмекші мектептің 5-7 қазақ сынып оқушыларының грамматикалық білім және орфографиялық дағдыларының жағдайын анықтау
Бастауыш мектепте сөз тіркестерін оқытудың әдістемесі
Сөз және күрделі сөз тіркестері
Етістікті сөз тіркесінің байланысуы
Технология мен әдістеменің ерекшеліктері
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Сөздік
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама
Қаламгерлік көсемсөзі
Тіл, сөз өнер туралы мақал-мәтелдер