Әңгімені мәнерлеп оқып беру

№6 Айголек ересек тобында ұйымдастырылған
ашық оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті. Тіл дамыту.
Тақырыбы: Бір уыс мақта
Мақсаты:
Білімділік: Балаларды қазақ халқының тұңғыш ағартушысы Ы. Алтынсарин өмірімен таныстыру. Оқылған шығарманың мазмұнын әңгімелеуге, мәнеріне келтіре айта білуге үйрету.
Дамытушылық: Есте сақтау қабілеттерін дамыту, сөздік қорларын молайтып, байланыстыра сөйлеуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Балаларды адалдыққа, имандылыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Ы. Алтынсарин портреті, әңгіме мазмұнына салынған сюжеттік суреттер.
Сөздік жұмыс: шапан, мақтаның қиқымы, мамық.
Керекті құралдар: сюжетті суреттер
Әдіс - тәсілдер: көрсету, түсіндіру, сұрақ - жауап, мадақтау, қорытындылау.

Мотивациялық қозғаушы
Шаттық шеңбері
- Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз
Баршаңызды құрметтеп,
Бас иеміз біз.
- Бір - бірлеріне жылы сезім, күлкі сыйлау. Әр баланың төсіне күлімдеген смайликтер тағу.

Іздену - ұйымдастырушы
- Балалар, бүгінгі ашық сабағымыздың тақырыбы
Бір уыс мақта .
Әңгіменің авторы туралы қысқаша мәлімет беру. Ыбырай Алтынсарин қазақтың аса көрнекті ағартушы педагогі. Балаларға арнап көптеген ертегілер, әңгімелер жазып қалдырған. Әңгімелері: Қарға мен құрт, Сауысқанмен қарға, Әке мен бала, Түлкі мен ешкі.
Бүгінгі танысатын әңгімеміз Бір уыс мақта деп аталады.
Әңгімені мәнерлеп оқып беру.
Бір кішкентай қыз, әкесінің шапанын жамап отыр екен, шешесі қасына отырып, ақыл айтты.
- Балам дүниедегі жаратылған жанды - жансыздардың ешқайсысының да керексіз болып жерде қалатыны болмайды,- деп, Сол сөзді айтып отырғанда қыз бала киімін жамап болып, жердегі мақтаның қиқымын терезеден лақтырып, далаға тастады.
- Әже осы қиқымның еш нәрсеге керегі бола қалмас,- деп
- Шешесі:
- Балам сол да жерде қалмайды,- деді. Осылайша сөйлесіп, терезеден қарап отырса, манағы мақтаны жел көтеріп ұшырды, мұны бір торғай көріп қуып барып мақтаны тұмсығына тістеп қана алып ұшып кетті. Қыз әжесінен:
- Манағы мақтаның қиқымын бір торғай алып кетті. оны неғылады?- деп сұрады. Әжесі айтты.
- Көрдің бе балам, күн айналмай манағы айтқан сөздің келгенін. Ол кішкентай мақтаны торғай ұясына төсеп, жас балапандарына мамық етеді,- деді.
Бір уыс мақта жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Әдеби шығарманы текске жақындатып айтып беру
ОҚУ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ
Әңгіме жанрын оқытудың негізгі әдістері
Әңгіме - эпикалық шығарма
Бастауыш сыныпта көркем шығарманы оқыту әдістерін диагностикалау критерийлерін тұжырымдау
Әңгіме жанрымен тереңірек танысу
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру жолдары
Әңгіме жанры туралы түсінік
«Бастауыш сыныпта оқушыларға мәтіндік қабылдаттыру үшін істелетін жұмыстар мен мәселелер»
Көркем шығарманы әңгімелеп айту
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Қазіргі кездегі қазақстандағы білім беру жүйесіндегі проблемалар
Несиелік қатынас субъектілері қарыз беруші және қарыз алушы
ХХ ғасыр басындағы тарихи білім беру
Техникалық процесті қауіпсіз жүргізу техникасын оқып- үйрету
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер
ҚР «Білім беру туралы» заңына
гуманистік тәрбие беру