Сынып сөзін талдау

Әліппе 1 сынып
Тақырыбы: С дыбысы мен әрпі
Мақсаты: С дыбысы әрпімен таныстыру.
Баланың сөздік қорын, тіл байлығын, ойлау дағдыларын дамыту;
Күтілетін нәтиже: Сөздерді салыстырып оқуға дағдыланады; тапсырмалар арқылы оқушылар жұмыс жасай отырып, алғырлыққа, тапқырлыққа байқампаздыққа, көркем жазуға; бір - бірімен қарым - қатынас жасауға; бірін - бірін тыңдауға, дәлелдеуге, ортақ шешімге келуге тәрбиленеді. Өз - өзін реттейді, дыбыстарды өзара ажырата біледі;
жаңа танысқан сөздерді өмірде пайдалануға үйренеді; сыни ойлауға үйренеді.
Керекті жабдықтар: түрлі түсті борлар; стикерлер; маркерлер; Әліппе, Атамұра баспасы, 2012 жыл Ш. Әуелбаев, Ә. Наурызбаева, Р. Ізғұттынова А. Құлажанова
Тапсырмалар: Дыбыстық талдау жасату, буынға бөлу. ЖЖ; ТЖ; СЖ

Кіріспе.
Психологиялық дайындық
Шаттық шеңберін құру. Бір - бірімен сәлемдесіп, жылы лебіздерін білдіру.
Амансың ба, Алтын күн!
Амансың ба, Көк аспан!
Амансың ба, Жер Ана!
Амансың ба достарым!
Сендерді көрсем қуанам
Үлкенге де сіз
Кішіге де сіз
Баршаңызға құрметтеп
Бас иеміз біз - деп сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Тұсау кесу
Жуан және жіңішке дәрежелі сұрақтар.
- Қазір қай мезгіл?
- Күзде жапырақтар қалай өзгереді?
- Олай болса біз сендермен Жапырақ теру ойынын ойнаймыз. Әр жапырақ ортасындағы сұрақтарға жауап беру.
1. Әріп дегеніміз не?
(Әріпті жазамыз және көреміз)
2. Әріптің қандай түрлері бар?
(баспа, жазба және бас әріп, кіші әріп)
3. Дыбыс дегеніміз не?
(Дыбысты естиміз және айтамыз)
4. Дыбыстарды нешеге бөлеміз?
(Екіге бөлеміз. Дауысты және дауыссыз дыбыстар)
5. Дауысты дыбыс нешеге бөлінеді?
(Екіге. Жуан және жіңішке)
6. Дауыссыз дыбыс нешеге бөлінеді?
(Үшке. Қатаң, ұяң, үнді)
7. Буын дегеніміз не?
(Қанша дауысты дыбыс болса, сонша буын болады)
8. Сөз неден құралады?
(Сөз әріптерден құралады)

Жұмбақ жасыру.
Білезікке қарайық,
Ұқсайды оған қай әріп? (С)

Оқулықпен жұмыс.
С әрпіне қатысты сөздерді оқыту. Түсіндіру.
Сынып сөзін талдау. Сы-нып сөзінде екі буын бар. С дыбысы сөздің басында кездесіп тұр.
сағат - уақытты көрсететін құрылғы.
сан - айтамыз, естиміз
сана - қимылды білдіру
санат - біліктілік көтеру, дәрежесі
саба - ұру, соғу қимыл
сабақ - дәріс
маса - жәндік
масақ - бидайдың масағы
самал - жел, леп
бас - дененің бір мүшесі
қос - жұп, іс - әрекет
дос - әрдайым қасынан табылатын адам
Оқулықтағы диалогты оқыту.
Сергіту сәті.

Ахбалина А.
С дыбысы мен әрпі жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Қазақ тілі сабақтарында бастауыш сынып оқушыларын байланыстырып сөйлеуге үйрету әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларының оқылым дағдыларын қалыптастыру
Байланыстырып сөйлеу әдістемесі
Тіл дамыту және оқыту әдістемесі
«Сөз құрамы» тақырыбын оқытуда көмекші мектептің 5-7 қазақ сынып оқушыларының грамматикалық білім және орфографиялық дағдыларының жағдайын анықтау
Мемлекеттік тілді деңгейлік оқыту технологиясы
Төл сөзді төлеу сөзге айналдыру барысындағы грамматикалық өзгерістер
Бастауыш сыныпта есім сөздерді оқыту
Жоғары сынып оқушыларының жұрт алдында сөйлеу мәдениетін қалыптастыру
Оқушылардың сөздік қорын дамыту
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Фирманың баға саясаты және баға стратегиясы нарық құрылымының әсерін талдау
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Еңбек ақыны талдау
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы