Топтарға тапсырма

Әдебиеттік оқу 3 сынып
Тақырыбы: Әуелбек Қоңыратбаев. Киіктің айласы

Мақсаты: 1. Киік туралы түсіну, жануарлардың айласы туралы танысу.
2. Әрбір жануардың тіршілік ортасы мен іс – әрекет ерекшеліктерін бақылау, зерттеу немесе іздеп оқу.
3. Жан жануарларды аялауға, қоршаған ортаны сүюге тәрбиелеу.
Әдіс тәсілдер: АКТ, топпен жұмыс, миға шабуыл
Көрнекілігі: презентация, карточкалар, стикер, бағалау картасы

Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру
Мақал мәтелді қиықтардан тұтастырып біріктіру. Сол арқылы топқа бөліну.

2. Үй тапсырмасы бойынша жауаптар алу.
— Оқиға неден басталады?
— Балалар әрекетін әңгімелеу.
— Мұхтарға мінездеме беру.
— Оқиға қалай аяқталды?

Қызығушылықты ояту:
Киік жануары туралы видео көрсету.

3. Мәтінмен таныспай тұрып авторы тұралы біліп алайық.
Қоңыратбаев Әуелбек (1905 - 86) - түрколог, филология ғылыми докторы. профессор Ғалымның негізгі еңбектері қазақ фольклоры, көне түркі поэзиясын зерттеу және қазақ әдебиетін мектептерде оқыту мәселелеріне арналған. XIX ғасыр мен XX ғасыр басындағы қазақ әдебиетінің оқу кітабы , Қазақтың Қозы - Көрпеш - Баянсұлу жыры туралы , Әдебиетті оқыту методикасының очерктері жарық көрді.
Оқулықтағы Киіктің айласы мәтініне көз жіберейік.
Түртіп алу стратегиясы бойынша оқушыларға тізбектей оқыту.
Білемін ----
Білгім келеді ---------
Жаңа білдім ------------

Топтарға тапсырма:
Дөңгелек үстел әдісі
1 топқа: Киік туралы не білеміз?
Бұл сұраққа Дөңгелек үстел әдісімен жауап береді. Топтағы әр оқушы киік туралы өз білгенін жазады. Әр оқушы бір сөйлем жазып, кезекті оң жағында отырған келесі оқушыға береді. Келесі оқушы өз білгенін жазады, алдыңғы оқушының жазғанын қайталамау керек. Осылайша әр оқушы өз білгенін жазып шығады. Мысалы, Киік жүйрік аң. т. б.

2 - топқа: сурет салу.

3 топқа: Венн диаграммасын жасау. Венн диаграммасы қабысып жатқан екі дөңгелектен тұрады. Киік пен қасқыр туралы білетіндерін өз дөңгелегіне жазады. Ал екеуіне ортақ қасиеттерді ортасына жазады.
Мысалы:
Киік-----------
Қасқыр-------------
Ортақ қасиет----------
4 - топ. Сөз тіркесіне түсінік бер.
Таяқ тастам жер.
Діңкесі құрыған.
Сергіту сәті.
4. Ойды қорытындылау
Суретпен жұмыс.
Мәтінге сүйеніп, сурет бойынша әңгіме құрау.
Мәтіннен оқығандары бойынша жауап беру.

5. Бағалау, мадақтау.
6, Үйге тапсырма:
Мәтінді оқу, мазмұндау, эссе жазып келу



Ұқсас жұмыстар

Топтық жұмысты диалогты дамыту үшін қолдану
Топтық жұмысты ұйымдастыру
Топ жұмыстары арқылы оқушы білімін тұрақтандыру
Мәтінмен жұмысты ұйымдастыру арқылы оқушылардың танымдық қабілетін арттыру
Практикалық жұмыстарда топтық жұмыстарды ұйымдастыру
Оқушылардың білімді ұғыну сатылары
Білім беру жүйесінде шетелдік жоғары білім беру жүйесі мен педагогикалық технологияны қолдану
Оқыту үрдісінде педагогикалық технологияларды қолдану
ПСИХОЛОГ – ҰЖЫМНЫҢ ҰЙЫТҚЫСЫ
Топтық жұмысты ұйымдастыру жолдары
Дипломдық жұмыс тапсырмалары
Мектептегі тәжірибе кезеңінде орындауға арналған тапсырмалар
Бес әлеуметтік бастама - Елбасының қолдауымен халыққа жолданған нақты тапсырмалары мен оның орындалу мерзімі бар әлеуметтік бағдарлама
Хан атынан Бөгенбай, Қабанбай батырларға тапсырма алып баратын еді дейді көнекөздер
Бағалау критерийі тапсырма
Мыстан кемпірдің тапсырмасы
Есімі тапсырма
1945 жылы 4 ақпанда Чумаев барлаушылар тобымен Одер (Одра) өзенінің батыс жағалауына өтіп, жаудың техникасы мен адам күшін анықтауға тапсырма алды
ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
Өңдеудің кіріктірілген ортасында тапсырмаларды шешу