Армысыздар құрметті мұғалімдер мен оқушылар
Сабақтың тақырыбы: Табиғаттың төрт құдіреті
Мақсаты: балаларға табиғат туралы түсінік беруде, бүкіл әлемдегі тіршіліктің төрт құдіреті күн, ауа, жер, су екенін түсіндіру, табиғат аясындағы жанды - жансыз заттарға қамқорлық жасауға, табиғатқа, Отанға, жерге, елге деген сүйіспеншілігін арттыру
Көрнекілігі: жер, ауа суды бейнелейтін киімдер. Жыл мезгілдерінің суреттері, мақал - мәтелдер.
Барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
II. Мұғалімнің сөзі: Сәлеметсіздер ме құрметті ұстаздар, оқушылар. Бүгін сіздер Табиғаттың төрт құдіреті атты ашық тәрбие сағатымызды мына бір өлең шумағы арқылы ашқалы отырмын.
Табиғат - әсемдіктің төркінісің,
Ән салам бір сенің көркін үшін.
Жан - жануар табынып бір өзіңе,
Сенен алып тұрғандай бар тынысын,- яғни Табиғат - тіршілік атауының құтты қонысы, түлеп өсуіне қажетті нәрі, жер бетіне көрік берген сәні - деп айтамыз.
1. Оқушылардың тақпақтары.
2. Жұмбақ жасыру.
3. Жер, ауа күн, су, кейіпкерлер.
4. Көрініс. Кірқожалақ
5. Мақал - мәтелдерден жарыс.
6. Қорытынды.
1 - оқушы. Әдепті елдің баласы,
Алдымен сәлем береді. Армысыздар құрметті мұғалімдер мен оқушылар.
2 - оқушы. Ата - бабамыз
Алыстан алты жасар бала келсе, алпыс жастағы қарт сәлем береді деген.
Мұғалім: Балалар, мен сендерге жұмбақ жасырамын. Ал сендер шешуін табуға дайын болындар.
1. Көктемде көгереді,
Жазда ырысқа бөленеді.
Күзде пісіп марқаяды,
Қыста бірден қартаяды. (Жер)
Мұғалім: Міне ортамызға жұмбақтың шешуі де келді.
Жер: Балалар, жер бізге не береді?
(сұрақтар қою арқылы, жауаптар алу)
3 - оқушы: Табиғаттың басты байлығы - жер. Жер - біздің қазынамыз, байлығымыз.
4 - оқушы: Адамдар жан - жануарлар өсімдіктер өз қорегін осы жерден алады.
5 - оқушы: Ата бабаларымыз осы жер үшін сан ғасырлар бойы қан төгіп, басын қатерге тіккен.
Жер: Ал, балалар жер туралы қандай өлең білесіңдер?
6 - оқушы: Адамдар, жер – сенің аяулы бесігің,
Осы жер үстінде аштың сен тіршілік есігін,
Онымен кіндіктес жаның да, қаның да,
Жер жаһан аялап тұр алақанында.
Мұғалім: Жер, сіздің тілегіңізге, пейіліңізге рахмет, төрге шығып жайғасыңыз. Ал, енді балалар келесі жұмбақты шешейік.
Өмірде одан мол ештеңе болмайды,
Құшақтасаң, құшағыңа толмайды. (Ауа)
Мұғалімнің тәжірибесі: Ал балалар, бір тәжірибе жасап көрейікші. Аузымызды жауып, танауымызды қысып, дем алмай тұрайық.
Балалар: біз дем алмасақ тұншығамыз. Демек, бізге ауа өте қажет. (Ортаға ауа кіреді).
Ауа: Сәлеметсіздер ме, қонақтар! Сендерге ауа керек пе? Қане, дем алыңдар таза ауамен. Мен туралы не білесіңдер? Мен не үшін керекпін?
7 - оқушы: Жер бетінде барлық тіршілік ауамен тыныс ала отырып, өмір сүреді. (өз ойларын білдіреді).
Ұстазыңды түсінген сен тереңнен
Физикалық сыныптан тыс жұмыстардың классификациясы
Оқушылардың физикадан сыныптан тыс жұмыстарының формалары
Жаңартылған бағдарлама бойынша бастауыш сынып оқушысының өзіне деген сенімділігін арттыру
Ақпараттық Коммуникациялық Технологияның пайдасы мен зияны
Оқушыларды адамгершілік қасиеттерге ұлттық салт-дәстүрлері арқылы тәрбиелеудің теориялық негіздері
Ақпараттық Коммуникациялық Технологияның пайдасы мен зияны туралы
Ұлыстың ұлы күні наурыз жайлы
Оқушылардың шығармашылық жұмыстары
Балалардың жазғы демалысын ұйымдастыру
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы