Төртбұрыштар тобы

Тақырып: Бізді қоршаған әлемдегі төртбұрыштар (квадрат, ромб, тіктөртбұрыш, параллелограмм, трапеция)

Сабақтың мақсаты:
А) Өмірде кездесетін төртбұрыштарды өз өмірлерінде кездесетін жағдайлар мен зерттеулер арқылы оқушылардың ой - өрістерін дамыту;
Б) Қоршаған орта заттарындағы төртбұрыштарды талдай алатын және сызбасын келтіру, шығармашылықпен елестету қабілеттерін дамыту;
В) Оқушыларды достыққа, ынтымақтастық пен бірлікке, топпен жұмыс жасауға, жауапкершілікке тәрбиелеу;
Сабақтың типі: білімді жүйелеу
Әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, есеп шығару, ойын түрлері, СТО
Көрнекіліктер: слайд, сызғыш, қималар, таратпа тапсырмалар

Барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
- Амандасу.
- Оқушыларды түгелдеп, топқа бөлу.
- Назарларын сабаққа аудару.
2. Үй тапсырмасын тексеру:
Эссе: Бізді қоршаған әлемдегі төртбұрыштар туралы оқушылар ой - толғаныстарын оқып береді.
Төртбұрыштың түрлері бойынша топтар өз ұрандарын таныстырады:
1. Төртбұрыштар тобы: Шығар. Ізден. Жаса. Ойлан!
2. Ромбтар тобы: Іздену, шешу, ұқыпты санау, жеткізер бізді жеңіске
3. Параллелограмм тобы: Ойлан. Есіңе түсір. Зертте. Қорытынды жаса!

3. Өткенге шолу:
Қайталау – оқу анасы
Сөзжұмбақ шешу.
Оны шешу барысында төртбұрыштардың анықтамалары мен элементтері және түрлері еске түсіріледі.
Тігінен:
1. Тек екі қарама - қарсы қабырғалары параллель болатын төртбұрыш
2. Төртбұрыштың көршілес төбелерін қосатын кесінді
3. Төртбұрыштың қабырғалары шығатын нүкте
4. Төртбұрыштың қарама - қарсы төбелерін қосатын кесінді
5. Барлық қабырғалары тең болатын тіктөртбұрыш
6. Барлық қабырғалары тең параллелограмм
Көлденең жолда қандай фигура жасырынған? (параллелограмм)
Негізгі бөлім:

Ерте, ерте, ертеде...
Соңы сұрақтармен аяқталатын ертегімді тыңдаңыздар. Ертегі барысында қойылатын сұрақтарға топтарда ойлана отырып жауап беруге тырысыңдар.
Күндердің күнінде барлық төртбұрыштар орман алаңына жиналып өздерінің ханзадаларын сайлап алмақшы болады. Олар ұзақ дауласып бір шешімге келе алмайды. Сол кезде бір кәрі параллелограмм дауды тоқтатыңдар, бәріміз жиналып төртбұрыштар патшалығына барайық. Кім бірінші жетсе, сол ханзада болады. Бәрі келісіп ертелете алыс сапарға аттанады.
Жолда фигуралар сылдырап ағып жатқан өзенге кездесті. Су иесі Сүлеймен Кімде кімнің диагоналдары қиылысып, қиылысу нүктесінде қаққа бөлінсе солар ғана өте алады ,- деді. Төртбұрыштардың кейбіреулері жағада қалып, ал қалғандары арғы бетке жүзіп өтіп сапарларын жалғастырды. Жолдарында биік тау кездесті де былай деп тіл қатты: Кімдердің диагоналдары тең солар ғана өтеді ,- деді. Фигуралардың кейбіреуі тау етегінде қалды да, қалғандары аттанып кетті. Қанша жүргені белгісіз олар жіңішке ғана көпірі бар орға кездесті. Көпір бірден кімнің диагоналдары тік бұрыш жасап қиылысса, соны ғана өткіземін деді. Көпір арқылы бір ғана төртбұрыш патшалыққа бірінші болып жетіп, ханзада болып сайланды.

2. Сұрақтар:
Кім ханзада болды? (квадрат немесе шаршы)
Оның басты қарсыласы кім? (тіктөртбұрыш)
Кім бірінші болып жарыстан шығып қалды? (трапеция)
Тау етегінде кімдер қалды деп ойлайсыңдар? (ромб пен параллелограм) ( Әр кезеңінде топтар бір - бірін фишка арқылы бағалап отыру)

3. Сәулетшілер сайысы:
Әр топтан бір сәулетшіден шығып түрлі түсті картон қағаздан қиылған
- параллелограмнан
- ромбыдан
- квадраттан трапеция қиып түсіру қажет.

4. Деңгейлік есептер шығару
А деңгейі
1- есеп.



Ұқсас жұмыстар

Paint графикалық редактор
Құрылыс және тегістеу жұмыстары
Практикалық әдіс
Мектеп жасына дейінгі балалардың заттардың формасын қабылдау ерекшеліктері
Символдар және анимация
Графикалы қ редактор
Кіші жастағы мектеп оқушылаоына информиканы оқытудың мақсаты
Заттың пішінін анықтау
Мектеп жасына дейінгі балалардың геометриялық пішіндерді қабылдауы
Бастауыш мектептегі математика курсында геометриялық материалды оқыту
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Ана жүрегі орындайтын Інжу тобы
Тік төртбұрыштардың қабырғаларының ұзындықтарын өлшеу
Заңгерлер тобына
Майлар - құрамына майлар және май тәрізді заттар кіретін органикалық қосылыстар тобы
Әділет тобының сұрақтары
Дүзбембет - тобықты болысының адамы
Германиядағы кеңес әскерлері тобы 2 - гвардиялық танк армиясының мотоатқыштар дивизиясы мотоатқыштар полкінің взвод командирі (1986 - 88)
Дұшпанның тобына сілте
1945 жылы 4 ақпанда Чумаев барлаушылар тобымен Одер (Одра) өзенінің батыс жағалауына өтіп, жаудың техникасы мен адам күшін анықтауға тапсырма алды