Оқушылардың сабаққа қатысуын, сынып тазалығын бақылау

Мұғалжар ауданы, Қандыағаш қалалық
№2 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Нұрмағамбетова Роза Қылышбайқызы

(8-сынып)
Сөйлемнің тұрлаусыз мүшелері
Сабақтың тақырыбы: Жоғын толықтырып, барын анықтайтын, дұрысын пысықтайтын - қорытындылау сабағы.

Сабақтың мақсаты: білімділік – тұрлаусыз мүшелер бойынша алған білімдерін жинақтау, тұрлаусыз мүшелерді ажырата білуге дағдыландыру;
дамытушылық – оқушылардың байқампаздығын, ойлау шеберлігін, сөйлеу мәдениетін дамыту, шығармашылықпен жұмыс істеуге дағдыландыру, тіл байлығына үлес қосуға жол ашу;
тәрбиелік – деңгейлік тапсырмалар арқылы ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру, ұлттық құндылықтарды сүйе білуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: білімді қорытындылау.
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, салыстыру, топтастыру, шығармашылық жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: Кесте, тірек сызбалар, көмекші құралдар.
Пәнаралық байланыс: әдебиет, тарих, әдеп.
Сабақтың өту барысы: Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа қатысуын, сынып тазалығын бақылау.
1.Оқушыларды сабаққа психологиялық дайындау, ойларын бір ортаға топтастыру.а) сыныпты үш топқа бөлу;
1-топ Толықтауыш - жоғын толықтырады
2-топ Анықтауыш - барын анықтайды
3-топ Пысықтауыш - дұрысын пысықтайды
ә) Топтастыру сызбаларын алдарына үлестіріп қоямын.



Ұқсас жұмыстар

Сызуды оқытудың жаңа технологиясы
Тәрбие үрдісіндегі сынып жетекші мен оқушының өзара байланысы
Дене шынықтырудың басты бөлігі спорт
Сынып жетекшісінің сыныптан және мектептен тыс ұйымдастырылатын жұмысы
Сынып жетекшісі жұмысының негізгі міндеттері
Сыныптағы сынып жетекшісінің тәрбие жоспары
Тәрбие процесын ұйымдастыру
Сынып жетекшісінің оқу – тәрбие процесіндегі басты қызметі
Сынып жетекшінің жалпы қызметі
Жас физиологиясы және мектеп гигиенасы пәнiнен дәрістер
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
СЫНЫП ҰЖЫМЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Бақылау жұмысына дайындық
Өзіндік бақылауға бейімдеу шарттары
Алдыңғы қатарлы мемлекеттердегі қаржылық бақылаудың ұйымдастырылуы.
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысын жоспарлау
Ана тілі 4-сынып
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ