Балалардың жауаптары
Атырау облысы, Жылыой ауданы,
Құлсары қаласы, №9 жалпы орта білім беретін мектептің
мектепалды даярлық сынып тәрбиешісі
Уташова Гульжаннат Ибатуллаевна
Бөлімі: Сауат ашу
Сабақтың тақырыбы: Н дыбысы мен әрпі
Сабақтың мақсаты: Балаларға әріп, дыбыс туралы түсінік беру.
Білімділік: Н әрпін таныту. Н дыбысының сөздегі орнын айыра білу. Баспа және жазба түрлерін жазуға үйрету.
Дамытушылық: Сөздік қорын молайту, сөйлем құрастыру, байланыстырып сөйлеуге, ойлауға, есте сақтау қабілеттеріне үйрену.
Тәрбиелік: Нанның пайдасы туралы, аурудың алдын алуға кеңес беру.
Сабақтың типі: Жаңа білімді игеру.
Сабақтың әдісі: Көрнекілік, сұрақ - жауап, баяндау, Пән аралық байланыс.
Сабақтың көрнекілігі: Суретті әліппе, интерактивті тақта.
Сабақтың көрнекілігі: Суретті әліппе,
І. Психологиялық дайындық. Шаттық шеңбері
Алақанды ашайық,
Күннің нұрын алайық
Жүрекке жылу салайық,
Жиналған жылы шуақты
Бір - бірімізге шашайық
- Рахмет балалар.
ІІІ. Өткенді қайталау. Балалар біздер қандай әріптермен таныстық
Буындарды кім оқып береді?
Ата, апа, ат, па, ап, та
Балалар осы дыбыстар дегеніміз не?
Дыбыстарды естиміз, жазамыз
Әріптер деген не?
Әріптерді көреміз, оқимыз
Жарайсыңдар! балалар Балалар мынау қандай ертегі
Тақтаға Бауырсақ ертегісінің суреті көрсетіледі. Кейіпкерлерін атайды.
Бауырсақты түлкіге жегізбеу үшін жабайы аңдардың тапсырмасын орындайық. Сол арқылы дыбысымен танысатын боламыз. Сабаққа жақсы қатысып отырған оқушыға ата мен апаның сіздерге арнаған сыйы бар екен оны сабақтың соңында не екенін білеміз. Балалар осы бауырсақты немен жасайды?
Ұннан
Осы ұннан тағы не жасайды? Балалардың жауаптары.
Нан
Дұрыс айтасыңдар! Олай болса онда жабайы аңдардың тапсырмаларын орындайық.
Жаңа сабақ. Ой ашар
Енді маған Нан сөзін қайталап айтыңдаршы нан
Қандай дыбысты естіп тұрсыңдар?
Н дыбысы қане бәріміз бірге айтайықшы
Дауысты дыбыс сияқты әндете ме, жоқ дауыссыз дыбыс сияқты әндетпей ме?
Әндетпейді
Олай болса ол қандай дыбыс дауыссыз
Қай үйге кіргіземіз
Көк үйге кіргіземіз.
Балалар қараңдар мынау Н дыбысы таспа түрі оларды қайда кездестіреміз.( тақтадан көрсету)
Мынау жазба түрі Ондай түрлерімен жазамыз
Ал енді ертегілер еліндегі қасқыр, түлкі, қоян, аю тапсырмаларын орындайық
І тапсырма: Қасқыр тапсырмасы: Суретпен жұмыс Н әрпі сөздің қай жерінде келген
Суреттермен жұмыс
ІІ тапсырма: Қоян тапсырмасы Н әрпінен келетін адам аттарын ата?
Оқулықпен жұмыс ( хормен оқыту, тізбектей оқыту) Ан Ана
ІІІ Сергіту сәті
Бала, бала балақан,
Кәне, қайсы алақан.
Саусақтарын әйбат,
Былай - былай ойнат.
Жазу: Аю Алдымен Н әрпін ауада жазайық
Содан соң дәптерге жазамыз
VI Түлкі тапсырмасы Білеміз бе ойыны
1. Балапан дегенде қандай дыбыстан басталады?
2. Схема бойынша жаз
3. Нан сөзіне дыбыстық талдау.
V. Кім шапшаң! ойыны
Сурет бойынша сөйлем құрау. Буынға бөлу
VI. Ой тастау: Атаймен Әжейдің тапсырмасы
Нан туралы тақпақ айту
Нан қиқымын шашпаңдар!
Жерде жатса баспаңдар.
Теріп алып қастерлеп,
Торғайларға тастаңдар.
Н дыбысы сөз басында ортасында келеді байқау үшін Сөз ойла, тез ойла ойыны
VII. Қорытынды. Сұрақ - жауап:
- Бүгін біз қандай дыбыспен таныстық?
- Н дыбысы қандай дыбыс екен?
IX Мадақтау
Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар!
Толық нұсқасын жүктеу
МДҰ әдістемелік кабинет
Көмекші мектептегі бастауыш сынып оқушыларының сөздік қорының ерекшеліктері
Көңілді балалар әні
Суреттерде балалардың балабақшадағы достары
Баланың сөйлеу тілінің дамуында жаңылпаш пен жұмбақ қолдану
Сезім тәрбиесіне арналған дидактикалық ойындар
Педагогиканың салалары, басқа ғылымдармен байланысы, зерттеу әдістері
Баланың танымдық дамуына математикалық ойындар мен жаттығулардың әсері
Бақылау әдісі мен табиғи эксперимент
Балалардың ересектермен қарым - қатынас типін анықтау
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Ойын арқылы балалардың сөздік қорларын дамыту
Тіл мүкістіктері бар балалардың сөйлеуі
Балалардың тақпақтары
Ақыл - ойы кем балалардың шығармашылық қабілетін дамыту
Психикалық дамуы тежелген балалардың шығармашылық қиялын дамытуда үйірме жұмыстарын ұйымдастыру
Ыбырай шығармалары қысқа мазмұнды, балалардың түсінуіне жеңіл
Тырнауышқа жегілген қос өгіздің қапталына соқыр атты жеге тұрып, балалардың мазағы ойына оралған Жолдыбай терең күрсінді
Шала туған балалардың күтімі
Ерте жастағы балалардың тамақтануының созылмалы бұзылыстары