Геометриялық фигураларды атау

Математика
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1В бөлім – Геометриялық пішіндер
Сабақ тақырыбы: Жазық геометриялық фигураларды салу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1. 3. 1. 2 жазық фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллепипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру
Сабақ мақсаттары: Жазық және кеңістік фигураларды ажыратады, оларды қоршаған ортадағы заттармен салыстыра алады.
Тілдік мақсат: үшбұрыш;
дөңгелек;
шаршы;
тіктөртбұрыш;
жақ.

Бағалау критерийлері: Геометриялық фигураларды атайды және ажыратады
Құндылықтарды дарыту: Оқушыларда бір - біріне деген құрмет көрсету қасиетін тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар: Қазақ тілі, өнер
АКТ қолдану дағдылары: Интерактивті тақта
Бастапқы білім: Заттарды материалына қарай ажыратады
Сабақтың басы
5 минут Таңғы шеңбер
Өсемiз бiз күлiп - ойнап,
Он саусақтың саласындай,
Өсемiз бiз күлiп - ойнап,
Бiр адамның баласындай.
– Балалар, бір - біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

ІІ. Өткенді қайталау.
1. Өткен сабақта қандай геометриялық фигуралармен таныстық?
2. Геометриялық фигураларды атау
3. Қолдарына жіп беру арқылы түзу сызық, қисық сызық, кесінді, сынық сызықтар жасату.
4. Кесінді мен сызықтың айырмашылығын сұрау
Сабақтың мақсаты: Жазық геометриялық фигураларды салып үйренеміз

Сабақтың ортасы
1. Тәжірибе жасау:
Топтарға тапсырмалар беріледі
Тапсырмалар:
1. Конус, пирамида, параллепипед сияқты кеңістік фигураларын беріп, ақ қағазға табанын сызғызу
2. Шыққан фигураны қиып алу
3. Суретін салған фигурамен салыстыру
Оқушылардан не байқағанын сұрау Көргендері бойынша қорытынды жасату. Конустың үстел үстінен жоғары тұрғанын, оның тек табаны ғана үстелде жатқанын, ал дөңгелек түгелімен үстел бетінде орналасқанын бақылау арқылы қорытынды жасатқызу. Сондықтан конус пен дөңгелектің екі түрлі фигуралар болатынын айтамын.
Олардың негізгі айырмашылығы: дөңгелек — жазық, ал конус — кеңістік геометриялық фигура екендігін айтып, қорытынды жасау.
Оқушылардан тағы да қандай фигура арқылы дөңгелекті салуға болатынын сұраймын. Жауаптарын айтқызып, олардың дұрыстығын тексеруді ұсынамын. Оқушылар шар мен цилиндрді айтуы мүмкін. Цилиндрді қолданып, тәжірибені қайталап көруге болады және сызғаннан пайда болған дөңгелекті көрсетемін. Ал шарды бастырып сызудың мүмкін емес екенін, бірақ ол да кеңістік фигурасына жататынын айтып қорытындылау. Сонымен шар мен цилиндр — кеңістік фигуралары, ал дөңгелек — жазық фигура екеніне тәжірибе арқылы көз жеткізеді.
2. Орындап көр. Берілген тапсырмада оқушыларға айналасын зерттей отырып, пішіні жазық фигуралар болатын немесе ізі жазық фигураның пішінін елестететін заттарды табуды ұсынамын.
3. Шығарып көр. Оқушыларға тапсырмада көрсетілген суреттегі заттарға мұқият қарап, олардың жақтарының қандай пішін құрайтынын анықтайды. Тапсырманы орындау барысында оқушыларды кеңістік және жазық фигуралар туралы алған білімдерін талдай біледі.

Дәптермен жұмыс:
Фигураларды топтастыр. Тапсырма фигуралардың типтерін ажырату дағдысын дамытуға арналған. Оқушылар фигураларды топтарға бөліп, әр топты өзіне тән тұйық сызықпен айналдырып сызу керек.
Фигуралар мен заттардың пішіндерін салыстыр. Тапсырма оқушылардың қандай жазық геометриялық фигура берілген заттың бейнесіне сәйкес келетінін анықтай білу дағдысын тексеруге арналған. Оқушылар кеңістіктегі заттың пішінінің жазық геометриялық фигураның қайсысына сәйкес келетінін анықтап, фигураны заттың түсіне сәйкес бояумен бояуы тиіс.
Қосымша тапсырма: Сіріңке таяқшалары мен ермексазды пайдаланып, жазық фигураларын жасау.

Көкшетау қаласындағы физика - математика бағытындағы
Назарбаев Зияткерлік мектебі
Мұғалімнің аты - жөні: Сабитова А. С.

Жазық геометриялық фигураларды салу жүктеу



Ұқсас жұмыстар

БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДАҒЫ МАТЕМАТИКА САБАҚТАРЫНДА ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ МАТЕРИАЛДАРДЫ ЗЕРТТЕУ ӘДІСТЕМЕСІ
Математика пәнінің мазмұнын ұйымдастыру
Мектеп жасына дейінгі балаларда өлшеу әдістері туралы идеяларды қалыптастыру
Заттарды қалай санау керек екенін түсіндір
Кіші жастағы оқушылардың геометриялық шамаларды зерттеу әдістемесінің жалпы сипаттамасы
Мектеп жасына дейінгі балалардың геометриялық фигуралар туралы түсініктерін қалыптастыру
Бастауыш мектеп оқушыларының геометриалық түсініктерін қалыптастыру жолдары
Мектеп жасына дейінгі балалардың заттардың формасын қабылдау ерекшеліктері
Көмекші мектеп оқушыларына геометриялық материалдарды оқыту жолдары
Стереметрияны оқыту әдістемесі
Арифметикалық және геометриялық прогрессия туралы
Арифметикалық және геометриялық прогрессия
«КЕҢІСТІК» КОНЦЕПТІСІНДЕГІ ЖЕР-СУ АТАУЛАРЫНЫҢ ВЕРБАЛДАНУЫ
Атаулар сөздігі
Теміреткі - (грекше lіchen - жұқпалы) - этиологиясы әр түрлі көптеген тері ауруларының жалпы атауы
Соғыс - атауы құлаққа жағымсыз, тіршілікті қан жылататын, асты қайғы - қасіретке толы қаралы сөз
Жер Ананы жаңартып, тіршілік атаулыға нәр берген Көктемді жақсы көрмейтін адам кемде - кем шығар
Шынжырлы тұқым - батыршылдыққа қатысты атау
Домбыра атауларының бұлай бөлінуі қазіргі құлаққа түрпідей тимес үшін түсіндірме бере кеткен жақсы
Оңтүстік Қазақстан өңіріндегі Қаратауда туған, 1768 жылы Семей облысының Абай ауданындағы Жүрекжота деген жерде қайтыс болған