Оқыту нәтижесі Оқушылар Астана тарихы туралы білімдері қалыптасады, өз бетімен білім алады, ізденеді, сыни ойлануға төселеді, АКТ - мен, топпен жұмыс жасайды

Қысқа мерзімдік жоспар
Сабақтың тақырыбы Астана – Қазақстанның бас қаласы 5 - СЫНЫП
Мақсаты Оқушыларға Қазақстанның бас қаласы – Астана тарихы туралы білімдерін арттыру, ақпаратты өз бетінше меңгеруге ықпал ету, сыни тұрғыда ойлануға төселдіру, өз бетімен іздену дағдысын дамыту.
Оқыту нәтижесі Оқушылар Астана тарихы туралы білімдері қалыптасады, өз бетімен білім алады, ізденеді, сыни ойлануға төселеді, АКТ - мен, топпен жұмыс жасайды.
Түйінді идеясы Қалалар - біздің планетамыздың әлемі, қалалар өткеніміз де, бүгініміз де, болашағымыз да . Ш. Айтматов
Әдіс - тәсілдер СТО технологиясы, диалог арқылы оқыту, АКТ, топтық таныстырылым, ВЕНН диаграммасы, Сұрақты ұстап ал әдісі

Сабақтың мазмұны:
Мұғалімнің іс - әрекеті
Амандасу. Саяхат сабақ ұйымдастыру мақсатында көлік түрлерінің қимылдарын жасау арқылы амандасу, топтасу.
І топ: Машина
ІІ топ: Поезд
Үй тапсырмасын қайталау үшін билет бойынша сұрақ қою арқылы №1, №2 вагондарға билет пен орын алады.

№1 вагон тобы:
1 - орын: Нумизматика ғылымы нені зерттейді, негізін салушы кім?
2 - орын: Латын тілінен аударғанда пегуния қандай мағына береді? Ол қай кезде қолданыста болды?
3 - орын: Өзің білетін әр елдің валютасын ата.
4 - орын: Алтыннан жасалған ақшалар қашан пайда болды?

№2 вагон тобы:

1 - орын: Ақша дегеніміз не, ол не үшін қажет?
2 - орын: ҚР - ның ұлттық валютасының шығу тарихын әңгімелеп бер.
3 - орын: Ұлттық теңгені неліктен шет ел фирмасы жасап шығарды?
4 - орын: Қазақстанның ұлттық валютасы қашан айналымға енгізілді?
5 - орын: Қазіргі таңда қай елдерде теңге айналымы қолданыста? Әлемдік деңгейге жету үшін не істеу керек деп ойлайсың?

Астана қаласының маршрут қартасы таратылады. Маршрут қартадағы тапсырмалар сайын бағалау парағы бойынша топ болып бірін - бірі бағалап отырады.
Алғашқы аялдама Бәйтерек . Тапсырмасы: Топтық таныстырылым жасау
І топ: Бозоқ (Бұзоқ) – ортағасырлық қала.
ІІ топ: Астана – ел мақтанышы.
Тақырыпты меңгеру арқылы видео - фильм арқылы Бәйтерекке шығады.
2 - аялдама: Президент резиденциясы
Сұрақты ұстап ал әдісімен диалогқа түседі, сұрақтарға жауап береді.
Тақырып талданған соң видео - фильмнен Президент резиденциясы көрсетіледі.

3 - аялдама: Думан ойын - сауық орталығы. Сергіту сәті: Астана төрінде биі
Сергіту сәтінен соң видео - фильм арқылы Думан ойын - сауық орталығын тамашалайды.



Ұқсас жұмыстар

Формативті бағалаудың әдістері
Мектептегі химия сабақтарында жоғары деңгейдегі диалог ұйымдастыру мәселесі
Мұғалім мен оқушы қатынасы
Сын тұрғысынан ойлауды бағалау
Құзыреттіліктерді дамытудағы жоба технологиясының мәні
СТО технологиясының стратегиялары
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының ерекшеліктері
Оқытудың педагогикалық технологиялары
Сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары
Оқытудың белсенді әдістері жайында
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Дербес компьютерлердің шығу тарихы
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар
ҚОРҚЫТ туралы
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi