Дала жануары киік аңдардың сұлуы
Топтамадағы сабақтар тізімі:
1. Киіктің айласы
2. Фигуралардың қиылысуы
3. 26+24 және 50-24 жағдайларындағы қосу, азайту
Сабақтың тақырыбы: Киіктің айласы
Сабақтың мақсаты: 1. Түсініп мәнерлеп оқуға үйрете отырып, мәтіннің мазмұнын ашу, оқушылардың сөйлеу дағдысын қалыптастыру.
2. Мәтінді оқи отырып тіл байлығын дамыту, бағыт - бағдар бере отырып, өздіктерінен жұмыс істеп қорытынды шығаруға машықтандыру.
3. Табиғатты аялауға, жануарларды қамқорлыққа алып, орынсыз тиіспеуге тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап
Сабақтың көрнекілігі: Сөзжұмбақ, мақал - мәтел, суреттер. Венн көрсеткіші, топтық жұмыс
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Үй тапсырмасын бекіту
а) Біз қазір қай тарауды оқып жатырмыз?
- Табиғат – менің өз үйім.
- Үйге қандай тапсырма берілді?
Мағзұм Сүндетовтың Қайырымдылық деген әңгімесін түсініп оқып келу.
- Автор туралы не білесіз?
- Гурев облысының Мақат ауданында 1936 жылы дүниеге келген.
ә) Әңгіменің Қайырымдылық аталуы себебі неде деп ойлайсыздар?
б) Мәтіндегі негізгі кейіпкерлер кімдер?
в) Қайырымдылықты қалай түсінесіңдер?
1. Табиғаттағы тіршілік мүшелерінің бәріне қайырымдылық жасау керек.
2. Қайырымдылық – қорғау, көмектесу.
3. Венн көрсеткіші бойынша:
Мұхтар –ақылды оқушы, кішіпейіл, мейірімді
Ортақ қасиет - бала, құрдас
Сәрсен - Сотқар, мейірімсіз, ақылсыз
4. Мақал - мәтел
1. Ит –
2. Ит үй
3. Ит жеті...... бірі
5. Шығарманы оқу Қайырымдылық
6. Сергіту сәті
Туған ел С. Сейфуллин.
Сүйемін туған тілді – анам тілін.
Бесікте жатқанымда - ақ берген білім.
Құлағыма сіңірген таныс үнің,
Сол тіліммен шешем мені әлдилеген.
Еркелеткен, құлыным, жаным деген.
6. Жаңа сабақ.
Сөзжұмбақ (киік)
1. Жыл мезгілі (көктем)
2. Жеміс ағашы
3. Төрт түліктің бірі (ешкі)
4. Өз атын шақыратын құс (көкек)
а) Киік суретін көрсетіп, барлық дене мүшесіне зейін қойып суреттеу.
Киік - Дала жануары қойға ұқсас қоректенеді, лақтайды, қорегі таза
Ортақ – Аң, орманда мекендейді
Қасқыр – Жыртқыш, күшіктейді, етпен қоректенеді
Оқулықпен жұмыс
1. Мәнерлеп оқу
Сұрақ - жауап
2. Қасқырдың қаруы
3. Ақбөкеннің қаруы
Сөздікпен жұмыс
Бұйратта – белесте
Тақтадағы сюжетті суретпен жұмыс
1. Қазақ халқында киік, елік, марал, аққу, қарлығаш сияқты жануарлар мен құстар киелі санаған, орынсыз тиіспеген.
2. Мына суреттен нені байқап тұрсыңдар?
3. Киіктер қайда келіп еді?
- Суатқа
4. Аш қасқырлар не істеп отыр еді?
- Жағадан аңдып отыратын.
5. Қасқырлар қандай әрекет көрсетті?
6. Киік теке шынымен ақсақ па еді?
- Әңгімеле.
7. Дала жануары киік аңдардың сұлуы. Қой секілді шөппен қоректенеді. Киіктің жаңа туған лағын Құралай деп атайды. Оны атуға болмайды.
Қорытынды.
Ақсақ киік күйін тыңдау.
Үйге тапсырма: Киіктің айласы әңгімесін оқып, киік суретін салып келу.
Мемлекеттік табиғи қорық қоры
Шөлейт зонаның климаты даламен салыстырғанда құрғақ
Қазақстанның Қызыл кітабы туралы
Ботай қоныс мекені
Қазақстанда мекендейтін кәсіби жануар
Тұяқты жануарлар
Аңшылық өнімдерін өңдеу
Барсакелмес қорығындағы омыртқалылардың әртүрлілігі
Қазақстан жануарлар дүниесінің топонимдердегі көрінісі
Қазақстанның терісі қымбат және кәсіптік аңшылықтың аңдары. Тиімді пайдалану және қорғау
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Ресей Федерациясындағы жерге меншік және жер пайдалану құқығы
Жол қозғалысы және көлік құралдарын пайдалану ережелерін бұзғаны үшін жауапкершілік
Су табиғи қор ретінде пайдалану және қолдану
Азаматтық құқық табиғи ресустарды пайдалану
EXCEL ПРОГРАММАСЫН ПАЙДАЛАНУ
Нарықтық қатынастар жағдайында еңбек ақыны ұйымдастыру қағидалары