Ауаның маңызыСабақтың мақсаты

Сабақтың тақырыбы: Ауаның маңызы
Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Ауасыз тіршілік жоқ екенін ұғындыру, ауаның ластану жолдары, ауаны қорғау жөнінде мағлұмат беру;
Дамытушылығы: Танымдық, шығармашылық тапсырмалар арқылы ауаның маңыздылығы ауаны қорғаудың нақты әдістері
туралы білімдерін қалыптастыру;
Тәрбиелігі: Қоршаған ортаны қорғау, ауылды көркейтуге әрбір оқушының үлес қосуы азаматтық парыз екендігін ұғындыру.
Сабақтың түрі: СТО бағдарламасы бойынша өтілетін аралас сабақ
Сабақтың әдісі: Дискуссия, пікір, сұрақ - жауап, ассоциация.
Пәнаралық байланыс: Ана тілі, математика, бейнелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Интербелсенді тақта, тірек сызбалар, суреттер, Венн диаграммасы, топтастыру, үнтаспа.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
а) Оқушылардың назарын сабаққа аудару;
ә) Кезекшіден бүгінгі сабақта кім жоқ екенін сұрау, қазір қандай сабақ екенін сұрау.
- Қазір қандай сабақ?- Дүниетану сабағы.
- Ендеше, балалар, әлемдегі біздің еліміздегі болып жатқан, Елдің елең еткізген жаңалықтарға құлақ түрейікші. Соның бірі – 1, 2 желтоқсан күні Астанада болған Саммит. Тәуелсіз еліміздің ең биік жетістігі – Қазақстан Еуропадағы қауіпсіздік және ынтымақтастық ұйымына төраға болуы.
- Ал енді, балалар, бүгінгі сабағымыздағы екінші жаңалығымыз – Қазақстан Республикасында білім беруді дамыту 2010 - 2020 жылға арналған мемлекеттік бағдарламасына жолдама алуға, іске асуына өз үлесімізді қосуға арнаймыз.
- Сендер 2020 жылы неше жаста боласыңдар?
- Бұл бағдарлама – келешекке деген үміт, болашаққа деген іңкәр сезім оятар жүйелі Бағдарлама.
Ендеше, сендер болашаққа бүгінде өз үлестеріңді қосып, еңбек еткелі отырсыңдар.
Ғылымның сырын ұғына,
Шығыңдар білім шыңына - дей отырып сабағымызды бастаймыз.
б) Психологиялық дайындық.
Жабырқауды білмейміз,
Жалқаулықты сүймейміз.
Біз талантты жас ұлан,
Үлгі аламыз жақсыдан.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
а) Гүл құрастыру ойыны арқылы сұрақтарға жауап алу арқылы үй тапсырмасын пысықтау.
Ауаны қалай сезуге болады?
Ауаның түсі қандай?
Ауаның қандай қасиеттері бар?
Неге жану үшін ауа қажет, дәлелдеу.
ә) Сауалнама арқылы үй тапсырмасын бекіту. (Жетон арқылы білімдерін тексеру)
Адам өміріне ең қажетті жағдайға не жатады?
А) машина Ә) ауа Б) ағаш
2. Еңбектің жауы не?
А) жалқаулық Ә) еңбекқор
Б) жауапсыздық
3. Адам денсаулығына зиян тигізетін нәрсе?
А) микроб Ә) су Б) сабын
4. Көкжиек дегеніміз не?
А) аспан
Ә) жазық дала
Б) көз жеткен кеңістік
5. Сұлба дегеніміз не?
А) сурет
Ә) карта
Б) заттың тұрған орнын көрсету
б) Сергіту сәті:
Қоршаған орта – табиғат,
Жануар, өсімдік, адамзат.
Сүю, қорғау – парасат,
Білейік мұны жамағат.

ІІІ. Жаңа сабақ
а) Сиқырлы сандықша ойыны арқылы жұмбақты шешу.
- Тақтадан не көріп тұрсыңдар? - Сандықша.
- Балалар сандықшаның ішінде қандай жұмбақ жасырынып тұр екен, қарап көрейікші.
Бар ма жоқ па оны білмейсің,
Ол жоқ жерде өмір сүріп жүрмейсің.
- Кәне, балалар жұмбақтың шешуін кім табады?- Ауа.
ә) Топтастыру стратегиясы
Ауа туралы білетінімізді топтастырып жіберейікші.



Ұқсас жұмыстар

Ауаның ылғалдылығын глгрометр және Ассман психрометрі көмегімен анықтау
Ылғалды ауаны сипаттайтын параметрлер
Бөлменің ауа температурасын анықтау
Ауаны шартқа сәйкестендіруде энергияны үнемдеу туралы
Мал коралары ауасының микрофлорасы
Астық кептіргіштерін жобалау
10 жатақхананың желдету жүйесі, желілері, жабдықтары
Желдеткіш құрылғылары
Қаздарға арналған қора-жайларға қойылатын ветеринариялық-санитариялық және гигиеналық талаптар, малдарды күтіп-бағу жағдайлары және оларды жақсарту шаралары
Барабанды кептіргіштер жобалау
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Стратегияның мақсаты, мiндеттерi және оны жүзеге асыру қағидаттары
Сертификаттаудың негізгі мақсаты
Мақсатына жеткен жан
Батыс соғыстағы мақсаты
Тәрбие мaқсаты түсінігі
Топырақты өңдеудің мақсаты мен міндеті.
Студенттердің өзіндік жұмысының мақсаты мен міндеттері