Сабаққа жақсы қатысып отырған оқушыларды бағалау

Сынып: 3 А
Пән: математика
Сабақтың тақырыбы: 5 - ке көбейту және бөлу
Білімділік мақсаты: 5 – ке көбейту кестесін және соған сәйкес бөлу жағдайларын құрастыру. 5 – ке көбейтудің кестелік жағдайлары туралы түсінікті, тапсырмаларды ойын түрінде өткізу.
Дамытушылық мақсаты: Жаңа сабақтың мәнін аша отырып, есептерді, теңдеулерді шешуде есептеу
дағдыларын жетілдіруге, көбейту және бөлу амалдары бар есептерді шығару арқылы біліктілігін, дамытушылық ойын қалыптастыру. 5 - ке көбейту және бөлу кестесін слайдтар арқылы баланың ой - өрісін, есте сақтау қабілетін, өз бетімен жұмыс істеу дағдысын дамыту.
Тәрбиелік мақсаты: Жаңа білімді меңгере білуге, әдептілікке, ұқыптылыққа, адамгершілікке, ұйымшылдыққа, тәртіпті болуға тәрбиелеу. Эстетикалық тәрбие беру.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, интерактивті, сатылай кешенді
талдау
Сабақтың көрнекілігі: интерактив, слайдтар

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі. - Оқушылармен амандасу. Құрал - жабдықтарын
дайындатып, назарларын сабаққа аударту.
Үй жұмысын тексеру: - Балалар біз өткен сабақта не өттік?
- Заттардың құнын табу үшін не істейміз?
- Ал санын табу үшін ше?
- Енді үйге берілген тапсырманы тексерейік. №3 есеп, амалдарды орындау.
Психологиялық дайындық. Өзіңді өзің қолыңа ал,
Өзіңсің ақыл айнасы.
Түсінсең жаңа сабақты,
Қойылар жақсы бағасы.

Миға шабуыл:
• Шөпте қояндар тығылып отыр, тек 10 құлағы ғана көрініп тұр. Қанша қоян тығылып отыр? (5)
• Таразы табақшасына 2 аяғымен тұрғанда тырна 2 кг болды. Бір аяғымен тұрса, онда оның массасы қандай болады?(2 кг)
• Ауылда 4 күн 4 түн боран соқты. Неше тәулік боран соқты?(4)
• Бір адам қалаға бара жатыр еді, жолда оған 3 танысы қарсы келді. Қанша адам қалаға барды(1)
Жаңа сабақ. – Балалар бүгін біз сендермен 5 - ке көбейту және бөлу
кестесімен танысамыз.
5 * 5 = 5+5+5+5+5
- Яғни 5 - ті 5 рет қосамыз, 5 - ті 5 рет қосқаннан 5 - ті 5 - ке көбейту жеңілірек.
5 * 6 = 5+5+5+5+5+5
5 * 7 = 5+5+5+5+5+5+5
5 * 8 = 5+5+5+5+5+5+5+5
5 * 9 = 5+5+5+5+5+5+5+5+5

Сол сияқты:
25: 5 = 5 себебі 5 * 5 = 25
30: 5 = 6 себебі 5 * 6 = 30
35: 5 = 7 себебі 5 * 7 = 35
40: 5 = 8 себебі 5 * 8 = 40
45: 5 = 9 себебі 5 * 9 = 45
50: 5 = 10 себебі 5 * 10 = 50

- Енді Абай атамыз айтқандай:
Сен де бір кірпіш дүниеге
Кетігінтап та бар қалан
- Абай атымыздың сөзін есепке алып, біз сендермен үй құрастырып көрейік. Үй құрастыру үшін бізге кімдер керек?
- Дұрыс, бізге экономист, сәулетші, құрылысшы, шатыр салушы, сылақшы, әрлеуші, бағбаншы керек. Енді олардың әрқайсысының тапсырмалары бар екен.
- Орындаймыз ба?
- Жақсы онда кім бірінші тақтаға шығады?
- Сөз есеп бізде неден тұрады?
- Қанеки атай ғой.
- Ал енді осы сызбаға сүйеніп оқулықтағы № 7 есепті шығарайық.
М - 5 (кг)? (кг)
Қ – 7
Ш: 5 * 7 = 35
Ж: Массасы 35 кг.

Бекіту.
Сәулетші. Есепті шығар:
6●5 =
25: 5 =
30: 5 =
7●5=
35: 5=
5●8 =
40: 5=
5●9 =
45●5 =
Құрылысшы. Қалдықпен бөлуді орында.
6: 5=
7: 5=
8: 5=
9: 5=
11: 5=
12: 5=
15: 5=
40: 8=
Әр қалдықты бөлгішпен салыстыр, қандай қорытынды жасауға болады?

Шатыр салушы. Сергіту сәті.
- Балалар қазір барлығымызда көздерімізді сағаттың тіліндей айналдырамыз, оңға, солға.
- Ал енді басымызды оңға, солға төрт реттен.
Сылақшы. Тура теңсіздіктер шығу үшін бос тор көздерге сандарды жаз.

45: 5 +5 35: 5 - 2*3 9 -
30: 58*

Әрлеуші. 4*b өрнегінің мәнін тап, мұндағы b = 1; 2; 5; 8; 9; 0.
4*1=4 4*8 = 32
4*2 =8 4*9 = 36
4*5 = 20 4*0 = 0
Бағбаншы.
5*1 =5
5*2=10
5*3=15
5*4=20
5*5=25
5*6=30
5*7=35
5*8=40
5*9=45
5*10=50
Ойын. – Балалар қазір біз сендермен Үйдің нөмірін табу ойынын
ойнаймыз.
Қорытынды. – Балалар сабақ сендерге ұнады ма?
- Не істедік?
- Қандай есептер шығардық?
- Қандай ойын ойнадық?
- Сау болыңыздар!
Үйге тапсырма. № 8, 102 - бет, көбейту кестесін қайталау.
Бағалау. Сабаққа жақсы қатысып отырған оқушыларды бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Математика мамандығы бойынша педагогикалық тәжірибе ЕСЕБІ
Математика мамандығы бойынша дипломалды тәжірибесі бойынша есебі
Электрондық кестелер тақырыбының Электрондық кестені құру және толтыру
ҚАНИПА БІТІБАЕВАНЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИДЕЯЛАРЫ МЕН ТӘЖІРИБЕСІ
Программалау жүйесі маңызы
Жаңартылған оқу бағдарламасының ерекшеліктері
Математика мамандығы бойынша іс-тәжірибе есебі
Шығармашылық жұмыстарды жүргізу арқылы оқушылардың құзіреттілік дағдыларын дамытудың маңызы
«Педагогикалық процесс мұғалім қызметінің объектісі ретінде» пәнінен лекция тезистері
Фигураның қабырғалары мен бұрыштарының әдеттенбеген қатыстары
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау және кәсіпорынның қаржылық тұрақтылыққа жету жолдары
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Ұсыныстар портфеліне кіретін бұйымдардың бәсекеге қабілеттілігінің деңгейін бағалау және жіктеу
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Сақтандыру бағалауы
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Автокөлік құралдарын бағалау