Жылдамдық тобына

Оңтүстік Қазақстан облысы,
Т.Рысқұлов ауданы, М.Жәрімбетов ауылы,
"Алғабас" жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Жаримбетова Алуа Шалбаевна

Сабақтың тақырыбы: Жылдамдық. Уақыт. Қашықтық.
Сабақтың мақсаты: 1. Жылдамдық өлшем бірліктерімен таныстыру, уақыт қашықтық өлшем бірліктерін пысықтау, оларды есеп шығаруда пайдалануға үйрету.
2. Жылдамдық пен уақыт белгілі болған жағдайда қашықтықты табуды үйрену.
3. Оқушылардың алған білімдерін күнделікті өмірде ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын қалыптастыру, логикалық ойлау қабілеттерін шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Оқулық, карточка, интерактифті тақта, слайд, сенім ағашы.
Әдіс - тәсілдері: топпен жұмыс, Ой қозғау , сұрақ – жауап.
Түрі: Саяхат сабағы.
Типі: жаңа сабақты меңгерту.
Пәнаралық байланыс: Ана тілі.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
а) оқушылармен амандасу,түгендеу.
ә) сабаққа қажетті құрал жабдықтарын алғызу.
б) сабаққа назарын аудару.

ІІ.Қызығушылығын ояту. а) Психалогиялық дайындық.
Үлкенге де, сіз
Кішіге де, сіз
Сәлем бердік бәріңізге,
Құрметпенен біз!
Сенім ағашына Не үйренгіміз келеді, не білгіміз келеді, бүгінгі сабағымыздан не күтеміз. Оқушылар өздерінің жауабын шығып іледі.
Топтық ережелер, топқа бөлу.
Жылдамдық, Уақыт, Қашықтық

ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Жылдамдық
1сағ 20мин: 5 =
5сағ 28мин: 3 =
Уақыт
6сағ 40мин: 4 =
1сағ 40мин: 4 =
Қашықтық
1тәу 2сағ :6 =
8тәу 4сағ:7 =
Жылдамдық тобына.
Кеш ұғымына қарсы ұғым (артық)
Кіші ұғымына қарсы сөз (үлкен)
Уақыт тобына.
Екінші разрядтың атауы (ондық)
Ұзындық өлшем бірлігі (км, м, см)
Қашықтық тобына.
Уақыт өлшем бірлігі (сағ, мин, сек)
Үш ондық (30)
Мағынаны тану.
Жаңа сабақ.
Ой қозғау
Жылдамдық. Уақыт. Қашықтық.
s – Қашықтық (Жол): км, м, см.
v – Қозғалыс жылдамдығы: км сағ, м мин, м сек.
t – Қашықтықты жүріп өткен уақыт: сағат, минут, секунд.
Жылдамдық – уақыт бірлігінде жүріп өткен уақыт.
Қашықтықты табу үшін қозғалыс жылдамдығын қозғалыс уақытына көбейту керек.
Олай болса, біз бүгін сабағымызды білім теңізінде кемемен жүзе отырып Математика еліне саяхат жасаймыз. Математика деген ғажайып елге жету үшін білімімізді ортаға салайық.
Математика еліндегі үлкен олжаға жету үшін білімімізді ортаға салайық
Ал балалар Математика еліне саяхатқа шығуға дайынбыз ба?
Бәріміз бірге ұранымызды айтайық.
Біз ақылды баламыз,
Есеп, жұмбақ ойынның
Жауабын тез табамыз
Туын ұстап білімнің
Саяхатқа шығамыз
1. Саяхатымыз Математикалық оқулық аялдамасы.

Оқулықпен жұмыс 67 бет.
Сурет бойынша сұраққа ауызша жауап беру.
Барлық топтар арқылы талдау
І топ – Жылдамдық. №2 есепті шығару.
ІІ топ – Уақыт. №3 есепті шығару.
ІІІ топ – Қашықтық №4а есепті шығару.
Суретте жеңіл машина қозғалыста. Трактор қозғалыста емес, жаяу адам қозғалыста.
Суретте трактор, машина, жаяу адам олардың бір сағатта бара жатқан қашықтықтары бірдей емес.
1-ші машина тез қозғалды, 2-ші трактор қозғалды, 3-ші бала жаяу адам қозғалыс жылдамдығы сағатына 5 км.
10 км сағатына
Машина қозғалыс жылдамдығы сағатына 60 км
Жылдамдық қысқаша 5км сағ
10км сағ
60км сағ
3 . 60 км 60 км 60км

м • 3 = 180 км
4.а. Жаяу адам сағатына 5 км жүрсе 2 сағатта қанша км жүреді?
5км сағ • 2сағ = 10 км
Ә.Машина сағатына 90км жол жүрсе, 4 сағатта қанша км жүреді?
90км сағ • 4сағ = 360 км
Б. Трактор сағатына 10км жол жүрсе, 5 сағатта қанша км жүреді?
10км сағ • 5сағ = 50 км
Сергіту сәті.
5. Жеңіл машина.
v = 90км сағ
t = 2сағ
s = v • t = 90км сағ • 2сағ = 180 км
Ұшақ
v = 900км сағ
t = 2сағ
s = v • t = 900км сағ • 2сағ = 1800 км
Жүк машинасы.
v = 80км сағ
t = 2сағ
s = v • t = 80км сағ • 2сағ = 160 км
6.Тасбақа.
v = 5м мин
t = 3 мин
s = v • t = 5м мин • 3 мин = 15 м
Піл.
v = 100м мин
t = 3 мин
s = v • t = 100м мин • 3 мин = 300 м
Велосипедші:
v = 200м мин
t = 3 мин
s = v • t = 200м мин • 3 мин = 600 м
Не байқадың 15м 300м 600м
Сәйкестендіру.
7. Жылдамдық.
Сағатына 100 км жеңіл машина
Минутына 5 м тасбақа
Сағатына 5 км адам
Сағатына 850 км ұшақ
Секундына 6 км зымыран.
8. Шарты:
Велосипедшінің жылдамдығы – 20км сағ
Уақыты – 4сағ
Мотоциклшінің жылдамдығы 70км сағ
Уақыты - 3сағ
Барлық жүрген жол -?
Шешуі: S = 20км сағ • 4 = 80 км
S = 70км сағ • 3 = 210 км
80 км + 210км = 290 км
Жауабы: Барлығы 290 км жол жүрді.
Ә) Шарты.
Ұшақ – 900км сағ уақыты – 2 сағат, тікұшақ – 200км сағ уақыты 3 сағат.
Т к барлығы неше километр қашықтықта ұшып өтті.
Шешуі: S = 900км сағ • 2сағ = 1800 км
S = 200км сағ • 3сағ = 600 км
1800 км + 600км = 2400 км
Жауабы: 2400км қашықтықты ұшып өтті.
Б) Шарты.
Аттың жылдамдығы – 15км сағ.
3 минутта қандай қашықтықты жүріп өтті
Шешуі: 1сағ – 60 мин.
15 км = 15000м
15000м : 60мин =250м мин яғни 1 минутта 250м жол жүрді, ал 3 минутта 250 • 3 =750 м жол жүрді.
Жауабы: 750м
Сабақты қорыту: Не білдік, не үйрендік ойыны.
v = 12км сағ ---------------------------------------------------- v = 4км сағ
t = 5сағ ----------------------------------------------------------- t = 3сағ
s = ? --------------------------------------------------------------------- s = ?

v = 9км сағ ------------------------------------------------------- v = 6км сағ
t = 2сағ -------------------------------------------------------------- t = 2сағ
s = ? --------------------------------------------------------------------- s = ?
Үйге тапсырма №9
Сематикалық бағалау



Ұқсас жұмыстар

Жеңіл атлетика спортының топталуы
Жеңіл атлетика мамандануы
Денесін ұстап лақтыру
Жылдамдық жоспарлары әдісімен механизмнің нүктелерінің жылдамдықтарын анықтау
Самбо күресіндегі бапкердің оқыту әдістемесі
Морфолин негізінде жаңа гидразид туындыларын синтездеу, және реакциялық қабілеттілігі мен құрылысын зерттеу
Батыс дәстүрлі емес жаттығу жүйелері
Жүйке жүйесі қасиеттері туралы түсініктеме. Е. П. Ильиннің психофизиология ғылымына қосқан үлесі
КӨЛІК ЖҮЙЕСІНЕ ӘСЕР ЕТЕТІН ФАКТОРЛАР
Жалпы дене шынықтыру
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Заңгерлер тобына
Дұшпанның тобына сілте
ХН - 401 тобына арналған
Поезд 36 км сағ жылдамдықпен қозғалып келедi
Арақашықтығы 540 км болатын екі қаланың бірінен екіншісіне шыққан машина жолдың алғашқы жартысын 90 км сағ жылдамдықпен жүрген
Қазақстан Бүкіләлемдік банктің классификациясы бойынша қандай елдердің тобына жататының анықтау
Лор дәрігерлері тобына
Трапеция тобына
Алғырлар тобына берілетін сұрақтар