Қасқырдың тапсырмасы

Тақырыбы: 10 көлеміндегі сандарға 6 ны қосу, азайту..
Мақсаты: Оқушыларға 10 көлеміндегі сандарды 6 – ға қосуды, одан азайту жолдарын еске түсіртіп, берілген тапсырмаларды пысықтауға жаттығулар орындату.
Дамытушылғы: Оқушылардың ой - өрістерін, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, есептеу дағдылары арқылы білімдік дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелілігі: Тапқырлыққа, жылдамдыққа, бірлікке, зеректілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: Ертегі кейіпкерлері слайд, парақшалар.

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру. Психологиялық дайындау.
Білімнің тұңғиығы бойлайтұғын,
Оқысақ жолықтыра қоймайтұғын
Ғылымдар патшасы боп дараланып,
Математика - қызықты тоймайтұғын.

- Балалар, бүгінгі сабағымыз кендегіден ерекше болмақ. Бізге көп қонақтар
келіпті. Қонақтарымыз біздің математика пәнін қалай меңгеріп жатқанымызды. Яғни қосу, азайту амалдарын теңдеуді шешуді, екі амалмен шығатын есептеуді қалай орындайтындарымызды көріп біледі.
Сондықтан бүгінгі сабақта бар білімімізді көрсетіп, бәріміз дұрыс нақты жауап беруге тырысамыз.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
- Балалар, үйге қандай тапсырма берілді?
Бәріміз орындадық па? Аралап тексеріп шығамын. Үш қатардан бір - бір оқушыдан оқытамын.

ІІІ. Жаңа сабақ.
Бүгінгі сабағымыз - өткенді қайталап пысықтау, яғни білімді тиянақтау.
Сабағымыздың мақсаты: іс көлеміндегі сандарды 6 - ға қосып, сандардан 6 - ны азайтуға берілген тапсырмаларды тиянақты орындау.
- Балалар жылдың неше мерзімі бар?
- Жылдың 4 мерзімі бар.
- Осы жылдың 4 мерзімін кім атап береді?
- Көктем, жаз, күз, қыс.
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Қыс.
- Ендеше Қыс мерзіміне байланысты сөйлем құрайық. (Қыс келді)
- Жақсы балалар, осы қыс мезгілінде болған бір оқиға (ертегі айтып берейін)
- Қыстың бір шуақты күні өріске жайылып келу үшін, таңертең қорадан
шығып кеткен құлын, бота, бұзау, қозы өзеннен орманға өтеді. Кешке қайтпақшы болады. Бірақ олар аяқ басқан сайын өзендегі мұз сықырлап, шытынап жарыла бастайды. Қорқып кеткен төрт түліктің төлдері бірі маңырап, бірі боздап, мөңіреп, кісінейді. Осы кезде олардың дауысын естіген қасқыр орманнан шығады. Бұл кезде Арман деген бала малдарын іздеп шыққан еді. Балаға жолыққан қасқыр менің тапсырмамды орындасақ малдарыңның қайда жайылып жүргенін айтамын дейді. Ал балалар Арманға көмектесейік.
Қасқырдың тапсырмасы:
- Қыс болғандықтан бұлттар күннің көзін жауып алды. Сол күннің көзін
ашуға көмектес депті. Арманға күннің көзін ашуға бәріміз көмектесейік.
Бұлттың артындағы тапсырманы орындау.
Оқулықтағы № 1 тапсырма: әр қатардан бір оқушы шығып тапсырманы орындайды.
6+6=(6+4)+2=12
7+6=(7+3)+3=13
6+7=(6+4)+3=13
12 - 6=(12 - 2)- 4=6
13 - 6=(13 - 3)- 3=7
13 - 7=(13 - 3)- 4=6

Қасқыр риза болып, малдардың өзен жақта жайылып жүргенін айтады. Бала өзенге барып бірінші қозыны құтқармақ болады. Қозыны құтқару үшін артындағы есепті шығарайық. Қане, кім көмекке келеді?
Оқулықтағы № 2 тапсырма. Теңдеуді шеш?

x+6=13
x=13 - 6
x=7
7+6=13

13 - x=6
x=13 -
x=7
13 - 7=6

x - 6=7
6 6x=6+7
x=13
13 - 6=7
x+6=14
x=14 - 6
x=8
8+6=14

14 - x=6
x=14 - 6
x=8
14 - 8=6

x - 6=8
x=8+6
x=14
14 - 6=8

- Бәрекелді балалар, Арманға қозысын өзеннен шығарып алуға
көмектесейік.
- Арман енді бұзауын құтқаруы керек. Ол үшін оқулықтағы № 3
тапсырманы шығаруымыз керек. Өрнекті жаз және оның мәнін тап:
6+a
a=70, 73, 9
a - 6
a=76, 79, 15

6+70=76
76 - 6=70
6+73=79
79 - 6=73
6+9=15
15 - 6=9

- Бұл тапсырманы да жақсы орындап Арманмен бірге бұзауды құтқардық.
- Енді келесі кезекте құлын тұр екен. Құлынды құтқару үшін артындағы есепті шығару керек. Оқулықтағы №4 тапсырма.
Есептің шартын құру.

Бірінші орамда – 30
Шешуі: 30+(30+8)=68(м)
Екінші орамда -? 8 м артық
Жауабы: Екі орамда 68 м мата бар?

Бір орамда – 30м
Шешуі: 30+8=38 м (м)
Екінші орамда -? 8 м артық
Жауабы: Екінші орамда 38 м мата

Есептер салыстырылып, ұқсастығы, айырмашылығы айтылады.
Осылай Арманға құлынды құтқаруға көмектестік.
- Енді мұздан шығарып алатынымыз лақ екен.
- Ешкі әрқашан қандай болып жүреді?
- Көңілді секеңдеп жүгіріп
- Ендеше лақты құтқару үшін Сергіту сәтін жасайық
Сергіту сәті.
Секең-секең ей, лақ,
Жүрмін саған кейіп - ақ,
Тыным тапсаң, болмай ма,
Секеңдемей бір уақыт.
- Лақты да мұздан шығардық. Енді ботаға көмектесуіміз керек. Ол үшін
оқулықтағы № 5 тапсырманы орындауымыз керек.
Есептің шартын құру.
Бірінші күні – 28 м
Шешуі: 28+(28 - 8)=48м (м)
Екінші күні –? 8 м кем
Жауабы: екі күнде 48 м мата жұмсалды.

Бірінші күні – 28 м
Шешуі: 28 - 8=20 м (м)
Екінші күні -? 8 м кем
Жауабы: екінші күні 20 м, м мата жұмсалды.

- Осылайша, біздің сыныптың оқушылары Арманға малдарын құтқарып
алуға көмектесті. Арман бізге рахметін айтты.
ІY. Қорытындылау, бекіту.
- Балалар, бүгінгі сабақта кез келген санға қандай санды қосып, азайтып үйрендік?
- Жақсы 6 саны екен.
- Балалар, бүгінгі сабаққа бәріңде жақсы қатыстыңдар.
Y. Бағалау.
YI. Үйге тапсырма. №7



Ұқсас жұмыстар

Салауатты өмір салты-деніміздің саулығы, жастарымыздың жарқын болашағы
Қазақ тілі сабағындағы жазылым әрекетін қалыптастыру жолдары
Касқыр ұлыған түнде туындысымен сабақтастыра оқытудың тиімді жолдарын көрсетіп, тақырыптас шығармаларды оқытудың әдістемесін жасау
Дидактикалық ойын түрлерін практикада қолдану
Мектеп жасына дейінгі балалардың ақыл-ойының дамуы
Мектеп жасына дейінгі балалардың таным процестеріне талдау беруге көшелік
Халық ауыз әдебиетіндегі аңыз-әңгімелердің түрлері
Қой ценурозы ауруына қарсы ветеринариялық-санитариялық іс-шаралар
Психология ғылымының даму тарихындағы таным процестерінің зерттелуі
Мұхтар Əуезовтың шығармаларының бастауыш сыныпта оқытылуы
Түлкі сонда қасқырдың соңынан қарап тұрып
Мыстан кемпірдің тапсырмасы
Қоянның тапсырмасы
Ақтиін бұтақтан бұтаққа қарғып жүріп, ұйықтап жатқан қасқырдың үстіне құлайды
 1 Аралық бақылау тапсырмасы
 Экономикалық талдау пәнінен 2 межелік бақылау тапсырмасы
 2 ШЕПТІК БАҚЫЛАУ ТАПСЫРМАСЫ
Студенттердің өздік жұмыстарының тапсырмасы
 Мұхамедхановтану пәні бойынша 1 аралық бақылау тапсырмасы
 ПУБЛИЦИСТИКА ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНЫҢ ШЕБЕРХАНАСЫ ПӘНІНЕН БІРІНШІ АРАЛЫҚ БАҚЫЛАУ ТАПСЫРМАСЫ