Деңгейлік тапсырмалар орындау
Класс: 5
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерге амалдар қолдану
Сабақтың мақсаты:
Ондық бөлшектерді қосу, азайту, көбейту, бөлу бойынша білімдерін пысықтау, жүйелеу.
Міндеттер:
Берілген тақырып бойынша білім, білік дағдыларын толық жетілдіріп бекіту;
Білім алушылардың ой - өрісін кеңейтіп, көру және есте сақтау қабілеттерін, танымдық белсенділіктерін дамытып, есепті талдап қорытынды шығара білуге дағдыландыру;
Пәнге деген қызығушылықтарын арттыра отырып математикалық сауаттылыққа, ұқыптылыққа, жауапкершілікке және өз бетінше жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Аралас сабақ.
Сабақ өткізу формалары: жеке, жұптық, ұжымдық, топтық.
Пайдаланылған әдіс - тәсілдер: түсіндіру, сұрақ - жауап, сөздік, жартылай ізденушілік бірін - бірі тексеру, өзін - өзі тексеру, деңгейлік оқыту.
Техникалық құралдар: компьютер, интерактивті тақта.
Қолданылған көрнекіліктер және сабақ технологиясы: слайдтар, кеспе қағаздар, жетондар, АКТ, саралап оқыту.
Пәнаралық байланыс: психология, информатика, қазақ тілі, тарих.
Оқу – әдістемелік құралы: Т. А. Алдамұратова. Е. С. Байшоланов. Математика.
5 класс. Жалпы білім беретін мектептің 5 сыныбына арналған оқулық. - Алматы, Атамұра, 2010 жыл.
Сабақ жоспары:
1. Ұйымдастыру. 1 мин
2. Үй тапсырмасын тексеру. 5 мин
3. Ауызша есептер шығару. 4 мин
4. Графикалық диктант. 5 мин
5. Жұптық жұмыс. Есептегі қажетті үтірлерді қою. 3 мин
6. Ұжымдық жұмыс. Амалдарды орындау. 7 мин
7. Сергіту сәті. 2 мин
8. Деңгейлік тапсырмалар орындау 8 мин.
9. Тест тапсырмасын орындау. 5 мин.
10. Сабақты қорытындылау. 3 мин.
11. Үйге тапсырма беру. 1 мин.
12. Бағалау. 1 мин.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. 1 мин
Оқушылармен амандасу, түгендеу.
Орнымыздан тұрып:
Басымызды төмен түсіреміз.
- көз алдарыңызға нені елестеттіңдер?
- бүгінгі сабақта мен қалай жауап беремін деген ойдасыздар!
Басымызды шамалы көтереміз.
- апай бізге қандай тапсырма дайындады деген ойдасыздар!
Басымызды жоғары көтереміз.
Менде бәрі жақсы! Бүгінгі сабақта өз білімімді жоғары деңгейде көрсете аламын деген үміттесіздер!
Сондықтан бүгінгі сабақта бәріңе жетістіктер тілеймін.
II. Үй тапсырмасын тексеру. 5 мин
1 деңгей
№1237
5) 0, 48: 1, 2*5 - 1, 82=0, 4*5 - 1, 82=2 - 1, 82=0, 18
6) 8, 6 - 2, 5: 0, 5+1, 4=8, 6 - 5+1, 4=3, 6+1, 4=5
7) 9, 1+11, 5: 5 - 5, 6=9, 1+2, 3 - 5, 6=11, 4 - 5, 6=5, 8
8) 53, 4: 8, 9*0, 3+0, 2=6*0, 3+0, 2=1, 8+0, 2=2
2 деңгей
№1243
1) 0, 560, 55
3) 0, 350, 2
3 деңгей
№1243
III. Ауызша есептер шығару. 4 мин
Графикалық диктант. 5 мин
иә болса ٧
жоқ болса _ белгісін қойыңдар.
1. Ондық бөлшектерді қосып және азайтқанда бүтін бөлігі бүтін бөліктің астына жазылады. (иә).
2. 10, 100, 1000 разряд бірліктеріне көбейткенде үтірді солға жылжыту керек. (жоқ).
3. Санды оған жақынырақ натурал санмен немесе нөлмен алмастыруды осы санды бүтінге дейін дөңгелектеу деп атайды. (иә).
4. егер нөлдермен алмастырылатын немесе алынып тасталынатын бірінші цифр 5, 6, 7, 8, 9 цифры болса, онда оның сол жағындағы цифр 1 - ге арттырылады. (иә).
5. Ондық бөлшекті натурал санға бөлгенде бүтін бөлікті бөлу аяқталғанда, бөліндіде үтір қою керек. (иә).
6. Ондық бөлшекті 10 - ға бөлгенде үтір оңға жылжытылады. (жоқ).
7. Бөлу арқылы берілген жай бөлшекке тең ондық бөлшек алынады. (иә).
Жұппен жұмыс. 3 мин Есептегі қажетті үтірлерді қойыңдар.
а) 34+26=6 а) 3, 4+2, 6=6
б) 61 - 43=567 б) 61 - 4, 3=56, 7
в) 28 × 10=28 в) 2, 8 × 10=28
г) 219: 100=0219 г) 21, 9: 100=0, 219.
Ұжымдық жұмыс. 7 мин
1 оқушы интерактивті тақтада, 2 оқушы тақтада, қалғандары орындарында орындайды. Осы тапсырманы дұрыс орындасаңдар ондық бөлшектің бүтін бөлігін бөлшек бөлігінен үтірмен ажыратуды бізге ашып берген Шотландия математигінің есімін оқисыздар. ДЖОН НЕПЕР
а) 1243, 5 - (279, 48 + 105, 2) =1243, 5 - 384, 68=858, 82
б) 91, 8: (10, 56 - 1, 56) =91, 8: 9=10, 2
в) 16, 24 × (3, 7 + 6, 3) =16, 24 ×10=162, 4
г) (6, 59 + 3, 405) × 100=9, 995× 100=999, 5
О - 162, 4. Ж - 10, 2. Н - 999, 5. Д - 858, 82.
Сергіту сәті. 2 мин
Есте сақтау қабілетін арттыру.
Бәріміз бірге орындаймыз. Қонақтарға да орындауға да болады. Сіздер тек менің айтқанымды жасайсыздар. Қолымызды дөңгелектеп ұстаймыз. Қолымызды маңдайымызға апарамыз. Қолымызды мұрынымызға апарамыз.... түсіндіріп жіберу.
Деңгейлік тапсырмалар орындау. 8 мин
1 деңгей
Өрнектің мәнін табыңдар: (31, 2 – 27, 64) • 2, 05 + 0, 702.
3 деңгей
№1170
Қайық 7, 85 км сағ меншікті жылдамдықпен өзенде ағыспен жүзді. Ағыс жылдамдығы 2, 6 км сағ болса, қайық қанша уақытта 12, 54 км қашықтыққа жүзеді?
Дұрыс жауаптары:
Деңгейлік тапсырмалар орындау.
1 деңгей
Өрнектің мәнін табыңдар: (31, 2 – 27, 64) • 2, 05 + 0, 702=3, 56*2, 05+0, 702=7, 298+0, 702=8
2 деңгей
у + 0, 792 = 8, 7 • 2, 16
у + 0, 792 = 18, 792
у = 18, 792 – 0, 792
у = 18
Жауабы: 18.
3 деңгей
№1170
Қайық 7, 85 км сағ меншікті жылдамдықпен өзенде ағыспен жүзді. Ағыс жылдамдығы 2, 6 км сағ болса, қайық қанша уақытта 12, 54 км қашықтыққа жүзеді?
Тест.
1 нұсқа
1. Қосуды орындаңдар: 9, 07 + 3, 23
а) 12, 3;
б) 123;
в) 1, 23;
г) 41, 37
2. Теңдеуді шешіңдер: х – 12 = 3, 07
а) 13;
б) 8, 3;
в) 125;
г) 15, 07
3. Көбейтуді орындаңдар: 3, 75 * 1, 2
а) 13;
б) 8, 3;
в) 4, 5;
г) 4, 05
4. Амалды орындаңдар: 46, 75: 25 * 3, 8 – 0, 106
а) 13;
б) 7;
в) 7, 5;
г) 7, 1
1 - а
2 - г
3 - в
4 - б
2 нұсқа
1. Амалды орындаңдар: 5, 75 + 3, 8
а) 10;
б) 9, 55;
в) 8, 25;
г) 85
2. Теңдеуді шешіңдер: у – 18 = 4, 15
а) 22, 15;
б) 21;
в) 14;
г) 75
3. Көбейтуді орындаңдар: 3, 15*1, 2
а) 11, 907;
б) 12, 907;
в) 14, 907;
г) 75, 3
4. Бөлуді орындаңдар: 93, 15: 23
а) 405;
б) 41, 5;
в) 4, 15;
г) 4, 05
1 - б
2 - а
3 - а
4 - г
Сабақты қорытындылау.
Үйге тапсырма
Бағалау
Арифметикалық орта табу арқылы жинаған фишкалары бойынша әр оқушы өз бағасын шығарады
+ + =12: 3=4
Сабақты қорытындылау.
Сабақта мен ________жұмыс жасадым белсенді селқос
Сабақтағы өз жұмысыма қанағаттанамын қанағаттанбаймын
Сабақтағы материалдар маған түсінікті болды түсініксіз болды
Мен үшін үй тапсырмасы жеңіл қиын
Орыс сыныптарында қазақ тілі сабақтарындағы деңгейлік тапсырмалар жүйесі
Қазақ тілі сабақтарында деңгейлеп оқыту тапсырмаларын қолданудың ерекшеліктері
ДЕҢГЕЙЛЕП САРАЛАП ОҚЫТУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Бастауыш мектептегі математика сабағында деңгейлеп саралап оқыту технологиясын қолданудың маңызы
Деңгейлеп оқыту технологиясын пайдалана отырып, оқушылардың шығармашылық әрекетін дамыту
Кезеңдеп оқыту технологиясы
Биология сабақтарында деңгейлеп оқыту технологиясын пайдалану
Сөз таптарын оқытуда деңгейлеп саралап оқыту технологиясын қолдану үлгілері
Бастауыш мектеп математикасында деңгейлеп-саралап оқыту технологиясын қолдану
Деңгейлеп саралап оқыту технологиясының ерекшелігі
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Программаға арналған негізгі шарттар және орындау жолдар
«Воробьев и К» КТ табиғат қорғау іс-шараларын орындау туралы ақпарат
Дипломдық жұмыс тапсырмалары
Теңіз жаяу әскерлері - теңіз десанттары құрамында ұрыс қимылдарын жүргізуге, сондай - ақ әскери - теңіз базаларының, порттардың Қорғанысы мен басқа да міндеттерді орындауға арналған және арнайы дайындалған әскери - теңіз флоты күштерінің түрі
Сандармен амалдар орындау
Зергерлік бұйым нобайын орындау
Мектептегі тәжірибе кезеңінде орындауға арналған тапсырмалар
Орында және қозғалыста орындау жаттығулары
Бес әлеуметтік бастама - Елбасының қолдауымен халыққа жолданған нақты тапсырмалары мен оның орындалу мерзімі бар әлеуметтік бағдарлама