Бүгін сабаққа

Қазақ тілі 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Сағат қанша?
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: тақырып бойынша жан - жақты мәлімет бере отырып, сан есімді түсіндіріп, сауатты сөйлеуге және жазуға үйрету
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Күтілетін нәтиже: сан есімді меңгерту, қазақша уақыт сұрай білуге үйрету.

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аударуды ұйымдастыру.
Оқушыларды пән мақсаттарымен таныстыру, тіл үйренуге деген қызығушылықтарын арттыру.
II. Сөздік жұмысы.
- Сағат қанша? - Который час?
- Қазір сағат неше?- Сейчас который час?
Уақыт - время
Тіл - язык өлшем бірлігі - единица измерения

III. Жаңа сабақ
Жылулық шеңбері
Амансың ба, Алтын күн!
Амансың ба, Жер - ана!
Амансың ба, достарым,
Сендерді көрсем қуанам.

1 - тапсырма: Берілген сөйлемдерден сан есімдерді анықта
1. Сыныптарыңда неше оқушы бар? Біздің сыныпта...... оқушы бар.
2. Сабақ нешеде басталады? Сабақ 8. 20 басталады.
3. Бүгін сабаққа неше оқушы келді? Бүгін сабаққа.... оқушы келді.

2 - тапсырма: Жұмбақ
Сыртылдайды күнімен,
Сыртылдайды түнімен.
Білгің келсе уақытты
Көрсетеді тілімен (сағат)

3 - тапсырма
Сызба бойынша уақыт өлшем бірлігін біліп ал.
Уақыт

Күн
Жыл
Сағат
Ай
Минут
Апта

Сергіту сәті:
Тербеледі ағаштар,
Алдымыздан жел еседі.
Кішкентай ғана ағаштар,
Үлкен болып өседі.
4 - тапсырма: Мәтінді тыңда.
Сағат..
Менің атым - Сағат. Үш тілім бар: ұзын тілім - минутты, қысқа тілім - сағатты, ал жіңішке тілім секундты көрсетеді. 1 минутта 60 секунд, 1 сағатта 60 минут бар.
5 - тапсырма:
Сөйлем құрап үйрен
1. Сағат
2. Менің сағатым
3. Менің сағатым бар.
4. Менің әдемі сағатым бар.
1. Апта
2. Бір апта
3. Бір аптада жеті күн
4. Бір аптада жеті күн

Сергіту сәті:
Ал, балалар, тұрайық, Денемізді созайық.
Орындыққа отырып,
Алақанды ұрайық.

Үй тапсырмасы:
Сан есімдері бар мақал - мәтелдерді жазу.
IV. Сабақты бекіту.
V. Сабақты қорытындылау.



Ұқсас жұмыстар

Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Мұғалім- бұл болашаққа ұмтылған адам
Мектепке дейiнгi мекемелеpде мүсiндеу өнеpiн қолдaну apқылы бaлaлapдың ұсaқ мотоpикaсын дaмытудың педaгогикaлық тиiмдi шapттapын теоpиялық тұpғыдaн негiздеу
Мәтіндік тапсырмалар арқылы оқушылардың оқылым, жазылым, тыңдалым әрекеттерін дамыту
Шет тілі сабағына қойылатын негізгі талаптар
Шетел тілі сабағын қазіргі талаптарға сай ұйымдастыру және жүргізу
«Ата-аналардың бала тәрбиелеудегі жауапкершілігі»
Математика сабақтарында жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқушыларды мемлекеттік аралық бақылауға дайындау
Математика мамандығы бойынша дипломалды тәжірибесі бойынша есебі
Баланың танымдық дамуына математикалық ойындар мен жаттығулардың әсері
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Біз бүгін қай жерде тұрмыз
Алғашқы қоңырау салтанатында құттықтау сөз бүгінгі жиынымыздың құрметті қонақтарында
Бүгінгі қала
Бүгінгі күз кешінде
Бүгінгі таңда әрбір мектеп есі­гін ашқан бүлдіршін өзінің әй­бат Әліппесімен бірге Ел­ба­сымыздың осынау әкелік ме­йі­рім­ге толы ақ батасын арқалап алаң­сыз, білім атты үлкен өмір­дің табалдырығын именбей ат­тай­ды
Оқушылар білімді толықтай меңгеру үшін ақпаратты енжар қабылдамай, сабаққа белсенді қатысу үшін Ғарыш атты рөлдік ойын ойнаттым
Бүгінгі жас - ертеңгі маман
Елім деп еңіреп өткен есіл елдің сүйегі күні бүгінге дейін Калуга топырағында
Бүгінгі ұрпаққа Ұлы Отан соғысындағы Кеңес Одағы мен оның халықтарының жеңісінің факторлары туралы айту парыз