Қазақ тілі нешінші сабақ
Қазақ тілі 6 сынып
Тақырып: Кітап дүкенінде
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: кітап туралы білімдерін жүйелеу, жинақтау, бекіту.
Дамытушылық: тақырып бойынша оқушылардың сөйлеу тілдерін, сауатты жазу қабілеттерін дамыту
Тәрбиелік: кітапты бағалау, жақсы және жаманды түсінуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың типі: жаңа сабақты меңгеру,
Сабақтың әдістері: сұрақ – жауап, әңгімелесу, фонетикалық жаттығулар, деңгейлік тапсырмаларды орындау, мәнерлеп оқу
Көрнекілік: интерактивті тақта, слайдтар, карточкалар.
Сабақ барысы:
І Ұйымдастыру
а оқушылармен амандасу, ә әңгімелесу,
- Қазір қандай сабақ?
- Қазақ тілі нешінші сабақ?
- Сыныпта кім кезекші?
- Кім жоқ? Қазір жылдың қай мезгілі?
- Күз айлары қандай?
- Бүгін нешесі. Аптаның қай күні?
Үй жұмысын тексеру: Ұлттық дүкенде тақырыбына диалог құру (жұппен), бағалау.
Жаңа тақырыпқа байланысты сөздік жұмысы
білім - знание
бағалы - ценный
алдымен - сперва, сначала
көркем - художественная
мәдениет - культура
шығармалар - произведения
1 - тапсырма. Мәтінді түсініп оқып, мазмұнын айтып беріңдер.
Кітап оқу - өнер
Білім - адам үшін ең бағалы іс. Сол білімді тарататын құралдардың бірі - көркем әдебиет. Әрбір адам алдымен әдебиетті жақсы білуі керек. Әдеби шығармаларды оқу арқылы біз көркемдікті, жақсы мен жаманды түсінеміз. Кітапты түсініп оқу керек. Мазмұнын жазып немесе біреуге айтып бере алатын болу керек. Сондықтан көркем шығармаларды көп оқып, кітапты бағалай білуге тиістіміз.
Кітап дүкенінде тақырыбына диалог құрастыру
2 - тапсырма. Диалогты оқып, толықтырыңдар.
- Сәлем...
- Сәлем...
Сен бүгін кітап дүкеніне барасың ба?
- Иә, мен бүгін кітап дүкеніне барамын
- Дүкеннен не сатып аласың?
- Қазақ тілі кітабын сатып аламын. Ал сен қандай кітап аласың?
- Мен көркем әдебиет пен мақал - мәтелдер кітабын алғым келеді.
- Бірге барайық..
- Иә, барайық.
- Жақсы, сау бол!
- Сау бол!
3 - тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып жазыңдар.
Керекті сөздер: таза, ұстама, жазба, мұқабасын, оқы.
Әрбір кітапты... сақта. Кітапты кір қолыңмен.... Кітапқа атыңды.... Кітабыңның... қаптап ал. Кітапты жарықта....
4 - тапсырма. Мәтінді оқып, кітаптың қандай қасиеті бар екенін айтып беріңдер.
Кітаптан не іздесең, бәрін табасың. Ол - білімнің жолдасы. Ол - ғылымның ордасы. Асыл дос, шын адамгершілік үлгісін кітаптан табуға болады.
Кітап - шебер ұстаз. Кітап - ұлы үйретуші.
Есіңде сақта!
Күш білімде, білім кітапта.
Кісінің кісілігі киімінде емес, білімінде.
Жаста оқыған білімнің тасқа жазғанмен бірдей.
6 - тапсырма. Көп нүктенің орнына оң жақтағы сөздердің тиістісін қойып, сөйлемдерді көшіріп жазыңдар.
Мен кеше... (кімнен) хат алдым.
Гүлсім... (ненің) оқу залында... (не) оқып отыр.
Ол... (кімнен) екі жас үлкен
Мұғалім журналды.... (неден) алды.
(сөреден, менен, кітапхананың, кітап, жолдасымнан).
7 - тапсырма. Жұмбақтың шешуін табыңдар.
Тілі бар үні жоқ,
Өзін адам түсінген.
Жүрегі бар да, қаны жоқ,
Сөйлеп тұрған ішінен. (патік)
Үйге тапсырма
VІ. Сабақты қорытындылау. бағалау
VІІ. Үйге тапсырма: Кітап дүкенінде сұхбат
Сау болыңыздар; балалар!
Бастауыш мектепте сан есім мен етістікті байланыстыра оқыту
Сан есімнің лексико грамматикалық сипаты
Бастауыш сыныпта сан есімді оқыту әдістемесі
Окушылардың сан есім туралы білімдерін дұрыс колдану дағдыларын қалыптастыру
Сөз таптары орыс
Бiлiм сaпaсын apттыpyдaoқытyдың тиiмдi әдiс – тәсiлдepiн oқытy пpoцeсiнe eндipy. Oйын apқылы oқyшылapдың тaнымдық қaбiлeттepiн apттыpy
Бастауыш сыныпта қазақ тілін оқыту әдістемесі
Қазақ тілінде сөздердің жіктелуі
Зат есімнің грамматикалық категорияларын оқыту
Бастауыш сыныпта сауат ашу барысында оқушылардың тілін дамыту және сөз қорын арттыру
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін жетілдіру жолдары
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Қазақстан Республикасындағы ақша реформалары және оның ерекшелiктерi
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Қазақстанның ұлттық экологиялық проблемалары