Тәрбие жұмысының міндеттері
Зияты зақымдалған оқушыларды тәрбиелеу ерекшеліктері
Арнайы мектепте оқушылардың өз бетімен өмір сүруге, әлеуметтік іскерлікке дайындайды. Демек, тәрбие үдерісі тәрбиелеушінің сұраныстарын қанағаттандыруы тиіс. Тәрбие үдерісінде болған жағдайды дұрыс түсінуіне, оқушылардың өзін тұлға ретінде қалыптасуына көмектесуі керек (1).
Мүмкіншіліктері шектеулі балаларды тәрбиелеу нақты бір түзету ұйымында нақты бір кезеңде оқушылардың мақсаты мен міндеттеріне сай келесідей кезекте орындалады:
1) Баланың жеке тұлғалық тұрғыда дамытуға бағыттылық, адамгершілік, коммуникативтік, эстетикалық және дене дамуын қалыптастыру.
2) Оқу мекемесінің ерекшелігіне және оның қызмет түріне қарай қоғамға бейімдеу, қызығушылықтарын арттыру.
3) Икемділік мақсатты ұштастыру.
Тәрбие жұмысының міндеттері.
1) Мүмкіндігі шектеулі баланың психологиялық және дене зерделік және тұлғалық компоненттерін түзету.
2) Оқушыларды өздігінен өмір сүруі және еңбек етуге дайындау.
3) Ұжымда өмір сүру және жұмыс істей білуін қалыптастыру.
4) Балада белсенділікпен өздігінен қызмет ете білуге айналасындағыларды және өзін дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу.
Тәрбие жұмысында оқушының азаматтық тұлғаның сапаларын қалыптастыру маңызды бағыттары:
- еліміздің азаматтары негізгі құқықтарын мен міндеттерін сақтауы мен түсініктігі.
- құқықтың білімді азаматтың, отбасының негіздері: еңбек, қылмыстық құқықтарды игеруі.
- мемлекеттік заңдардың өзінің құқықтары мен міндеттерінің маңызын түсінуі.
- өзінің іс - әрекеті үшін жауапкершілігін сезіну (2).
Арнайы мектеп - интернаттарында санитарлық - гигиеналық мәдениет дағдыларының қалыптасуы мен денсаулықтың нығаюы, физикалық қалпын жақсарту мақсатында дене шынықтырумен айналысуы тәрбие жұмысының маңызды бағыттарының бірі болып келеді. Тәрбиелік жұмыстың жаппай формаларын ұйымдастыру барысында балалардың сол мерекеде, конференцияда, сайыстарды тікелей қатысуға көңіл бөлінеді. Ең бастысы, ұжымдық қызметтердегі барлық қатысушылардың алдында өз жауапкершілігін түсінуі, көмектесу және өзара көмек көрсетулерін сезінуі керек (3).
Қаскелең қаласы облыстық зерде бұзылыстары бар
балаларға арналған арнайы мектеп - интернатының тәрбиешісі
Саржанова Бақытжан Қайрулловна
Зияты зақымдалған оқушыларды тәрбиелеу ерекшеліктері. жүктеу
Педагогикалық практиканың жетекшілерінің міндеттері
Сынып жетекшісінің оқу – тәрбие процесіндегі басты қызметі
Мектеп оқушыларын қоғамның белсенді және саналы азаматы етіп тәрбиелеуге барынша ықпал жасау
Сынып жетекшінің жалпы қызметі
Сыныптан тыс тәрбие жұмысының әдістемесі
Тәрбие процесын ұйымдастыру
Тәрбие процесін ұйымдастыру
Оқушылардың тәрбие кеңістігі арқылы тәрбие жұмысын ұйымдастырудың ғылыми- тәжірибелік мазмұны
Бастауыш мектеп оқушыларының экономикалық тәрбиесі
Сыныптағы сынып жетекшісінің тәрбие жоспары
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
Шағын кәсіпорынның маңызы және міндеттері
Мемлекеттiң әлеуметтiк саясаты мақсаттары, мiндеттерi, жүзеге асуы
Елімізде патриоттық тәрбиені қалыптастыру міндеттері.
ТӘРБИЕНІҢ ӘДІСТЕРІ
Қаржылық лизингті жүзеге асыру барысында қатысушы субъектілер анықталып,міндеттері және құқықтары белгіленеді
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Стратегияның мақсаты, мiндеттерi және оны жүзеге асыру қағидаттары
Бюджет саясатының мазмұны мен міндеттері