Минутпен өрнекте

Тақырыбы: Құрылымы күрделі теңдеу
Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Қосылғыш қосылғыш қосындының мәнін табудың жолын түсіндіру, шығу
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар: Тақтамен жұмыс жасайды берілген есеп мысалдарды орындай алады.
Оқушылардың басым бөлігі: Берілген есеп мысалдардың орындалу жолдарын біледі
Кейбір оқушылар: Қалдықпен берілген есепті шығарады, күрделі теңдеуді шығара алады.
Тілдік мақсат: Жазылым оқылым тыңдалым айтылым
Алдыңғы оқу: Білімді тексеру

Басталуы 5 - мин
1. Ұйымдастыру
Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
2. Үй тапсырмасы сұрау
3. Өткен сабақты қорыту
1. Дүкенге 280 литр сүт әкелінді. Оның 30 литрі балабақшаға жіберілді және 3 литрлік 8 құмыра сүт сатылды. Дүкенде неше литр сүт қалды?
А) 86 л В) 226 л С ) 186 л D) 189 л
2. Тік төртбұрыштың ұзындығы 9 см, ені одан 3 см қысқа. Периметрін тап.
А) 18 см В) 15 см С ) 30 см D) 6 см
3. Теңдеуді шеш: х - 78 = 12
А) 90 В) 66 С ) 78 D) 98
4. Өрнектің мәнін тап. (26 - 17). (2+2)
А) 6 В) 9 С ) 36 D) 17
5. Ең кіші екі таңбалы санды тап.
А) 10 В) 0 С ) 1 D) 99
6. 1 тоннада неше центнер бар?
А) 100 ц В) 10 ц С ) 10000 ц D) 1000 ц
7. Қай қосындыларды көбейтумен алмастыруға болатынын белгіле.
А) 1+11+111 В) 17+27+12 С) 7+8+9 D) 2+2+2
8. Бос шаршыны толтыр:
800 бірл = 8 жүзд
9. Минутпен өрнекте: 2 сағ 15 мин
А) 135 мин В) 75 мин С) 120 мин D) 240 мин
10. Қосылғыштардың орнын ауыстырғанда қосындысы...
А) ұлғаяды В) өзгермейді С) азаяды D) білмеймін
11. Шаршының қабырғасы 4 м - ге тең. Шаршының ауданын тап.
А) 25 дм² В) 16м² С) 5 м² D) 25см²

Ортасы.
Мағынаны тану – 30 - минут
1. Жаңа сабақты
Аялдама әдісімен оқулықтағы тапсырманы орындау
Оқулықпен жұмыс
1 - топ №1
2 - топ №2
3 - топ №3, 4
№5, 6 тақтада орындалады
Теңдеулерді шеш.
100 Х -(23+17)=60
70 - а=8+9+2
Х+12=50 -(15+5)
(30 - 15)+у=80
А+(45 - 30)=75
3. Кері байланыс.

Аяқталуы 5 - минут
Бағалау. Оқушының сабақтан алған әсерін смайлинк арқылы бағалаймын
Үйге тапсырма: 7мысал. 79 бет

ОҚО, Сарыағаш ауданы
№21 Яссауи атындағы жалпы орта мектебі
математика пәнінің мұғалімі Әсембай Жанат

Құрылымы күрделі теңдеу. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Бағалау критерийі
Математика сабақтарында жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқушыларды мемлекеттік аралық бақылауға дайындау
Қарапайым түсініктер заттарды санау
Бастауыш сынып математикасын оқытуда оқушымен жеке дара жұмыс
Шағын комплектілі мектепте өзбетінше жұмысты ұйымдастыру
Бухгалтерлік есептегі кәсіпорынның даму тарихы
Шамалар мен өлшем бірліктер
Педагогикалық тәжірибені. Педагогикалық эерттеулердегі өлшем шкалаларын қолдану
Тетікті технологиялық талдау
Уақытты оқытудың әдістемесі
Санды өрнектерді салыстыр
Әріпті өрнектердің мәнін таба білуге, амалдарды орындауға қалыптастыру
Санды өрнектерді салыстыру Сабақтың мақсаты
Рационал өрнектерді түрлендіру кезінде алған теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру
Формуласын өрнектерді түрлендіргенде пайдалануға үйрету
Әріптердің берілген мәндерінде әріпті өрнектердің мәндерін табу
Санды өрнектерді оқы
Қысқаша көбейту формулаларын өрнектерді ықшамдауда және көпмүшелерді көбейткіштерге әртүрлі тәсілдермен жіктеуде қолдану біліктіліктерін тексеру, жалпылау
Оқушыларды мәліметтер қоры түсінігі, ақпаратты кестелік түрде өрнектеу жолдарымен және алаң түсінігімен таныстыру
Бұл жинақтан сіздер көптеген қазақтың ою - өрнектерін таба аласыздар