Жаңа сабақ бойынша тапсырмалар орындау

Ежелгі Қазақстан тарихы 6 сынып
Тақырыбы: Ғұндардың тұрмысы мен шаруашылығы
Мақсаты:
1) Оқушыларға ғұн шаруашылығы мен тұрмысындағы ерекшеліктер туралы баяндау.
2) Түрлі тарихи деректермен танысу, оларды түрлі құбылыстар мен прцестер жөніндегі білімдерді талдау үшін пайдалана білуге үйрету.
3) Оқушыларды азаматтыққа, елін, жерін сүюге тәрбиелеу.
Түрі: Аралас ссабақ
Әдісі: баяндау.
Көрнекілігі: Ғұндар туралы суреттер, тірек - сызбалар

Сабақтың жүрісі:
І Ұйымдастыру.

ІІ Үй тапсырмасын сұрау.
Сұрақ - жауап
1) Ғұндар кезеңі қай аралықты қамтиды?
5 ) Ғұндар басшысын қалай атайды?
2) Ғұн атауы қытай деректерінде қай ғасырда пайда болды?
3) Атилла шамамен қай жылдары өмір сүрді?
4) Волга өзені Қазір қалай аталады?
5) Атилла қайтыс болғаннан кейін Ғұн мемлекетінде қандай өзгерістер болды?
6) Ғұн мемлекеті әскери жүйе бойынша құрылып, нешеге бөлінді?

ІІІ Жаңа сабақ § 27

Ғұндардың тұрақтаған мекенжайларына жүргізген зерттеу жұмысы кезінде олар үй малдарының барлық түрін өсіргендігін анықтап отыр. Егіншіліктің дамығанын білдіретін темір орақ, соқа тістері, қол диірмендер, дән үккіштер сияқты егін салуға және оны жинап алуға қажетті құрал - саймандар табылған. Олар негізінен киіз үйлерде тұрған. Ғұн қолөнер шеберлері жүннен төсеніш пен кілемдер тоқыған. Киіз үйдің төріне қамшы, ағаштан жасалған қынабы бар семсер, садақ, жебелер салынған қорамсақ т. б іліп қоятын болған.

Ғұн тайпасында әлеуметтік теңсіздік қалыптасқан. Ғұндар - көшпелі патриархалды ел.
Құқық қорғау жүйесі болды. Айына 3 рет жиналып отырған. Ауыр қылмыс жасағандарды өлім жазасына кескен. Ал ұсақ қылмыс жасағандардың бетін тілген.
Жаңа сабақ бойынша тапсырмалар орындау.
1. Сызба толтыру
2 Тарихи сынақ хат
3 Тарихтағы жыл санау




Ұқсас жұмыстар

ДЕҢГЕЙЛЕП САРАЛАП ОҚЫТУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Әдістеме және оқыту технологиясы
Бастауыш мектептегі математика сабағында деңгейлеп саралап оқыту технологиясын қолданудың маңызы
Орыс сыныптарында қазақ тілі сабақтарындағы деңгейлік тапсырмалар жүйесі
Кезеңдеп оқыту технологиясы
Өзіндік жұмыстың маңызы
Информатика пәнінен үй тапсырмасын ұйымдастыру әдістемесі
Биология сабақтарында деңгейлеп оқыту технологиясын пайдалану
Графика және жобалау пәнінің мектеп бағдарламасындағы орны
Оқытуды ұйымдастыру түрлері
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері