Әңгіменің түйіні

Тақырыбы: Ш. Мұртаза Тұтқын бала . Бала Тұрар бейнесі
Сілтеме: Күнтізбелік жоспар, орта мерзімдік жоспар, оқулық. Мұғалімге арналған нұсқаулық, СТО стратегиясы
Жалпы мақсаты: Бала Тұрар бейнесін жан – жақты ашу.
Сыни ойлау көзқарасын дамыта отырып, әңгіменің мағынасын түсіну, өздігінен жұмыс істеуге, оқығаннан қорытынды шығаруға, байланыстырып сөйлеуге дамыту. Есте сақтау мен дүниетанымын кеңейту.
Оқыту нәтижесі: Ойды жеткізуде нақты және жүйелі сөйлеуге үйренеді.
Бала Тұрар мәтінінен мағлұмат алады. Мәтін мазмұнын меңгереді. Топта бірлесіп жұмыс жасайды, пікір алмасады, бағалауға үйренеді. Тұрар Рысқұловтың мемлекет және қоғам қайраткері екенін біледі.
Оқыту формасы: Жеке баламен, топпен, жұптық, сынып ұжымымен жұмыс жүргізу
Оқуда қолданылатын модульдер мен әдіс - тәсілдер Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту үшін және оқуды бағалау. Миға шабуыл әдісі, ой қозғау, сұрақ - жауап, венн диаграммасы, күнделік, топтастыру
Құрал – жабдықтар: Қызыл жебе романының кітабы, АКТ, слайд, Бейнефильм. тірек сызбалар т. б
Кезең
Мұғалімнің іс - әрекеті
1 кезең Ұйымдастыру
1. Оқушылармен сәлемдесу, көңіл – күйін, сабаққа қатысын тексеру.
2. Психологиялық кезең:
Әрбір адам - досым, сыныптасым
Әрбір сабақ - үйрену, оқу, іздену
Әрбір ісің - тірлік, тірек, адамдық
Әрбір сөзің - шындық, бірлік, адалдық
3. Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару.
4. Топқа бөлу
1 топ: Әдебиетшілер
2 топ: Тарихшылар
3 топ: Зерттеушілер

Үй тапсырмасын тексеру
ІІ Не білеміз? (үй тапсырмасын сұрақ – жауап арқылы тексеру)
1. Өткен сабақта не өттік?
2. Сайыс қай қалада өтті?
3. Жапон палуаны Сар – Кек – Ки қандай шарт қояды?
4. Жиб – Жица күресінің тәртібі қандай екен?
5. Басқа палуандар Сар – Кек – Кимен күресуге неліктен қобалжыды?
6. Сар – Кек – Киге мінездеме бер.
7. Әңгіменің шарықтау шегін айт.
8. Қажымұқанның әдісі
9. Әңгіменің түйіні.
Мақалды аяқтап, ойды түйінде: Қоянды қамыс өлтіреді,
Жігітті...................

Жаңа сабаққа кіріспе
Сөзжұмбақ шешу Алаш алыптары
Жаңа сабаққа даярлық Тұрар Рысқұлов туралы не білесің?
--- 2 - 3 сыныпта Шерхан Мұртазаның Бала Тұрар , Интернат Қой масы әңгімелерін оқыдық. Үзінді келтіру.
Ш. Мұртаза Тұтқын бала . Бала Тұрар бейнесі жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Тақырып идеяға тартылған жол
Көркем шығарманы әңгімелеп айту
Аңыз әңгімелерді оқыту әдістері
Аңыз-әңгімелердің танымдық және тәрбиелік мәні
Ә. Шілтерханов әңгімелерінің танымдық қасиеті мен көркемдік ерекшеліктері
Көркем шығармадағы психологизм жайлы
Д. Исабеков шығармаларының көркемдік ерекшеліктері
Тарихи аңыздар, тарихи жырлар және олардың рухани маңызы
Аңыз әңгіме
«Бастауыш сыныпта оқушыларға мәтіндік қабылдаттыру үшін істелетін жұмыстар мен мәселелер»
Лимфа түйінінің іріңдеп, инфекцияның айналадағы клеткаға таралуы
Әңгіменің кейіпкерлері кімдер
Ж. Аймауытовтың Әнші әңгімесіндегі Әмірқан бейнесіСабақтың мақсаты:Білімділік: әңгіменің тақырыбы мен жазушының идеялық мұратын мәтінге сүйене отырып ашу, Әмірқан бейнесін жан - жақты талдау
Әңгіменің мазмұнын түсіндіру
Оқушы түйіні
Оқушыларға әңгіменің мазмұны арқылы адамгершілік құндылықтар жайлы түсінік беру
Сабақтағы диалогтық әңгіменің оқушылардың когнитивті дамуына әсерінің мәнін, мазмұнын ашып көрсету
Бидің драматургиялық түйіні бидің аяғы
Әңгіменің шиеленісуі Хафиздің Ақсақ Темірге берген бағасы
Әңгіменің соңындағы шешенің сөзін қалай түсінесің