Ата - аналарға көмектесу

Петропавл қаласы.
Бастауыш сынып мұғалімі
Кокушева Сауле Аскаровна

Тәрбие сағатының тақырыбы: Әдептілік - әдемілік.
Тәрбие сағатының мақсаты:
Білімділік: оқушыларды кішіпейілдікке, үлкендерді сыйлауға, адам бойындағы ұнамды қасиеттерді сіңіріп, ұнамсыз қылықтардан жирену сезімін тудыру арқылы әдеп әліппесін бойларына дарыту.
Дамытушылық: тіл байлықтарын, таным белсенділіктерін арттыру.
Тәрбиелік: адамгершілікке, кішіпейілділікке, әдептілікке, сыпайылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, слайдтар, шарлар.

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық.
Мейірімді жүрекпен
Ақ пейілді тілекпен
Амандасып алайық
Бір жадырап қалайық!

1 - жүргізуші:
- Құрметті, ұстаздар, оқушылар! Бүгінгі біздің тәрбие сағатымыздың тақырыбы: Әдептілік - әдемілік! Қош келдіңіздер!
1 - оқушы:
Білер қазақ баласы,
Сәлем - сөздің анасы
Алдымыздан кезіккен,
Көп танысты көреміз.
Бәріне де ізетпен
Біздер сәлем береміз.
2 - оқушы: - Сәлеметсіз бе, ағай!- деп
- Сәлеметсіз бе, апай!- деп
- Есенсіз бе, әжей!- деп
- Амансыз ба атай!- деп
- Ұл - қыз сәлем береміз,
Өнегелі өренбіз.
- Ендеше әдеп бойынша біз қазір бір - бірімізбен амандасайық! (парақшаларда жазылған әр елдердің амандасу түрлерін айтып амандасу)

- Қазір, балалар, мен сендердің қаншалықты әдепті екендігін көргім келіп тұр: мен сендерге сұрақтарды қоямын - әдеп болса - қол шапалақтаңдар, әдепсіздік болса - аяқтарыңмен тебініңдер.
• Кездескенде амандасу?
• Біреуді итеріп кешірім сұрамау?
• Жерге түскен затты көтерісу?
• Кішіні ренжіту?
• Мектепке кірерде бас киімді шешу?
• Сыйлық үшін рахмет айту?
• Қатты сөйлесу?
• Біреулер сөйлескенде сөздерін бөлу?
• Көршіңді мазақтау?
• Кешіккен үшін кешірім сұрау?
• Кетерде қоштаспау?
• Ата - аналарға көмектесу?
• Ысқыруға болады?
• Достарды, айналадағы адамдарды құрметтеу?
• Автобуста үлкендерге орныңды беру
• Дәлізде жүгіріп адамдарды соғып кету?
• Үлкен ағаны сыйлау?
• Ата – ананың тілін алмау керек?
3 - оқушы:
Сыйлап үлкен ағаны
Сәлем берген баланы
Кім дейміз?
Әдепті екен бұл дейміз.

4 - оқушы:
Таудай биік талабы
Жақсы оқитын баланы
Кім дейміз?
Үлгілі екен бұл дейміз.
1 - жүргізуші:
Ата - ананың тілегі,
Адам болып өскенің.
Адамдықтың тілегі,
Адал болып өскенің.
Қазір біз 3 Ә сыныбының Бейтаныс бала шағын көрінісін тамашалаймыз.
3 Ә сыныптың 6 оқушыны ортаға шақырғым келеді. Ия , Жоқ айтуға, бас шайқау, бас изеуге болмайды сергіту сәтін өткізу
- Ал 2 Ә сынып оқушылары қандай балалар екенін тыңдап көрелік.

5 - оқушы:
Құс ұясын бұзбаймын,
Бүлдірмеймін жейдемді.
Қабырғаны сызбаймын,
Жинап қоям бөлмемді.
6 - оқушы:
Бос шимайлап, шатпақтап,
Дәптерді де жыртпаймын.
Бір күн болмай сатпақтап,
Киімімді құртпаймын.
7 - оқушы:
Апамызды сыйлайық,
Үйдің ішін жинайық.
Бұрынғыдай егесіп,
Ерегісіп тұрмайық.
8 - оқушы:
Қалмау үшін керісіп,
Кел алайық келісіп,
Атқарайық үйдегі,
Жұмысты тең бөлісіп.
9 - оқушы:
Кел, самаурын қайнатып,
Дастарханды жайнатып,
Отырайық бөлмеде,
Інімізді ойнатып.
10 - оқушы:
Гүлдерді де суарып,
Еденді де жуайық.
Келген кезде жұмыстан,
Қалсын апам қуанып.



Ұқсас жұмыстар

АТА-АНАЛАРМЕН ЖҰМЫСТЫҢ ТӘРБИЕЛІК ӘЛЕУЕТІ
Отбасымен жүргізілетін жұмыстың түрлері
Дамуында ауытқулары бар балалары бар отбасылардың негізгі проблемалары
Оқушылардың тамақтануын ұйымдастыру
Отбасы тәрбиесін жетілдірудегі педагогикалық ұжым мен отбасының бірлескен қызметі
Психологтың балалармен жұмысы
Сынып жетекшісінің бастауыш сынып оқушыларының ата - аналарымен жұмыс жүйесі мен әдістері
Оқушылардың жеке ерекшеліктері
Мектеп және отбасы: қарым-қатынас принциптері
Тәрбие бағыттылығының ұжымдық идеясы
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Матасов ерлеп тұр
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Абай атама
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі