Сұрақтар арқылы талдау

Математика 2 - сынып

Тақырыбы: Ондықтармен және бірліктермен санау

Сабақтың мақсаты:
1) сандарды оқу, жазу және салыстырумен байланысты білімді тиянақтай түсу; ондықтармен және бірліктермен санау, кестелік қосу мен азайтуды және сәйкес ондықтарды қосу және азайтуды қайталау.
2) бір амалмен шығарылатын есептерді орындау дағдыларын дамыту,
3) пәнге қызығушылығын тәрбиелеу.
Көрнекілік: интертақта слайдтары, түсті жолақшалар, сызба, ауызша есептеуге арналған дидактикалық материалдар, цифрлар.
Қолданылатын технология: дамыта оқыту технологиясы.
Әдісі: ойын, топжарыс, көрнекілік, сұрақ - жауап.
Түрі: қайталау сабақ.

Сабақ жүрісі:
І. Ұйымдастыру кезеңі,
Психологиялық бағыт беру
Біз ақылды баламыз
Айтқан тілді аламыз
Математика ілімін
Лезде қағат санамыз.

ІІ. Жаңа сабақ:
Интер тақтадағы слайд:
1. Жасыл жолақша 10 тор, көк жолақша 20 тор. Сұрақтар арқылы талдау:
- Неше жолақша бар? - Әр жолақша неше шаршыдан құрастырылған?
- Бір жолақша бір ондықты білдіреді. -------------- 1 ондық. ═ 10
- Неше көк шаршы бар? ------------------ (20) - Бұл ондық. ═ 20

- Бір шаршы бір бірлікті білдіреді.
- Соңғы жолақшада барлығы неше жолақша құрастырылған? (10)
- Оның нешеуі жасыл түсті? Нешеуі көк түсті?
- Солай деп тақтаға жазайық: 4+6=10

ІІІ..(Ауызша ) Айболаттың сұрағы
- Қанша ондық, қанша бірлік барын айт:
15, 12, 18, 10, 13, 24.
3. Дәптермен жұмыс:
1) Көркем жазу сәті
0 0 0 0 0 0 0 0
1 1 1 1 1 1 1 1
4. №2 4бет. Тақтаға және дәптерлеріне жазу
А) Бір таңбалы сандар: 1, 2, 5, 7, 9.
Ә) Екі таңбалы сандар: 80, 60, 40, 30, 10.

№3. Есеп.
Нұржан - 10жаста,? үлкен --------------- Нұржан - 10 жаста
Айдар - 7 жаста ----------------------------- Айдар - 3 жаста,? жас кіші
Ш: 10 - 7=3 ------------------------------------ Ш: 10 - 7 =3
Ж: 3 жас үлкен. ----------------------------- Жауабы: 3 жас кіші
- Салыстырыңдар. Не байқадыңдар?
(Есептің шарты бірдей, шешуі бірдей, ал сұрақтары әртүрлі.

ІҮ. Сергіту сәті
1, 2, 3 - қарлығаш боп ұш
4, 5, 6 - қарлығаш боп шалқы
7, 8, 8, 10 - қарлығаш боп қон!
Ү. Ойын. Гүл алаңы Жарыс түрінде 3топ шапшаң есептеп, тақтаға жазу керек.
Оқулықтың 5 беті.
- Қай қатар тез орындаса, сол жеңімпаз.

ҮІ. Шығармашылық тапсырманы орындау.
1 - тапсырма оқулықтан: 6 бет (Интертақтаға сызып көрсету)
1 - сары емес ------------------------------------- жасыл
2 - жасыл да, сары да емес ------------------ қызыл
3 - қызыл да, жасыл да емес ---------------- көк
4 - көк те, жасыл да, қызыл да емес. ------ сары
3

Әр қорапта қандай шар бар?
2 - тапсырма:
Кроссворд шешу:
Көлденең: 1) Геометриялық фигура
Тігінен: 1) Айырманы табуға арналған амал
2) 24 - 20
3) 35 - 29
ҮІІ. Сабақты қорыту



Ұқсас жұмыстар

Социологиялық мәліметтер жинау тәсілдері
Блум таксономиясының мақсаттары
Нарықты зерттеу
Маркетингтік зерттеулердің әдістері
Қазақ тілін оқыту әдістемесінің ұстанымдары
Әлеуметтанулық зерттеулердің құрылымы және үрдістері
Сын тұрғысынан ойлау стратегиясын оқытуда ұсынылатын әдіс - тәсілдер
Маркетингтік зерттеулер туралы
Маркетингтік зерттеулер
Маркетинг-нарықты зерттеудің комплекстік жүйесі
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Фирманың баға саясаты және баға стратегиясы нарық құрылымының әсерін талдау
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Еңбек ақыны талдау
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі