Дәрісхананың тазалығына назар аудару
Сабақтың тақырыбы: Тауарлы материалдық қорлар есебі ( ҚЕХС 2)
Сабақтың мақсаты:
білімділігі: Қорлар және оның түрлері туралы түсінік беру, олардың өзіндік құнын анықтауды үйрету, қорлардың құнын бағалау әдістерімен және есеп жүйелерімен таныстыру.
тәрбиелігі: мамандық таңдауға, өз бетімен жұмыс істеуді қалыптастыру, тұлғаның адамгершілік қасиеттерін, ғылыми көзқарасын қалыптастыру, білім алуға ынтасын арттыру тәжірибелік әрекет етуге, дүниеге эстетикалық көзқараспен қарауға дайындау, ҒТП – ның басты бағыттарымен таныстыру;
дамушылығы: еске сақтау, сөйлеу мәнерін, ойлау, қабылдай алушылықты, пәнге деген қызығушылықты дамыту, қорытынды жасай алуды қалыптастыру бойынша жұмыс істеу, шығармашылық ізденіс элементтерін қалыптастыру, проблемаларды байқау және оның шешілу жолдарын табу.
Сабақтың түрі – тәжірибелік сабақ
Сабақтың әдісі – баяндау, түсіндіру, әңгімелесу, ақпарат беру, лекция элементтері, сұрақ – жауап, пысықтап бекіту, қайталау, дамыту, іскерлік ойындары, өзіндік жұмыс, көрнекілік.
Сабақта пайдаланатын көрнекіліктер – тарату материалдары, интерактивті тақта, флипчарт № электронды оқулық, бейне материал, оқулық.
Пәнаралық байланыс: Қаржылық есепті талдау, экономикалық теория, микроэкономика, макроэкономика
САБАҚ БАРЫСЫ
І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесіп, түгендеу. Дәрісхананың тазалығына назар аудару. Оқушылар екі топқа бөлініп, сарапшы сайланады.
Ойынның барысы:
Іскерлік ойын
Топтар: Менеджерлер , Маркетинг .
I. Оқытушы топтарға бухгалтерлік есеп негіздері және нарықтың экономикадан сұрақтар береді.
Менеджерлер тобына:
1) Тепе - теңдік (баланс ).
2) Есеп жазулары түсетін кестелер (есеп регистрлері). |
3) Қажеттілікті немесе мұқтаждықты қанағаттандыратын және назар аудару мақсатында нарыққа ұсынылатын зат ( тауар).
4) Сатудан алынған табыс сомасының шығыннан жоғары болуы (пайда ).
5) Көпшілік тұтынатын өнімге салынатын жанама салық түрі (акциз).
6) Шаруашылық операциясын бір шоттың дебетінде және екінші шоттың кредитінде бірдей сомада көрсету (екі жақты жазу).
Маркетинг тобына:
1) Бір нәрсенің жеткіліксіздігі (тапшылық - дефицит ).
2) Өндіріс процесіне бірнеше рет қатысатын құралдар (негізгі).
3) Кіріс, шығыс кассалық ордерлері, жөнелтпе құжат (алғашқы құжаттар ).
4) Әр түрлі елдің екі ақша бірлігін айырбастау қатынасы (валюталық бағам).
5) Пайда алуға бағытталған, экономикалық қызмет ( бизнес ).
6) Қызыл сиямен жазу, корректура (қателерді түзету тәсілі).
II. Екі топ суреттер бойынша шоттарды анықтау керек. Менеджерлер тобына:
Электротехника пәнін оқыту барысында жеке тұлғаның шығармашылық қабілетін дамыту
Интернет желісінің қызметтері мен хаттамалары
Жарық дифракциясы
Термоэлектрлік құбылыстар
ИОГҚ мұражайының басшылары
Аударма жасаудың техникасы
БҰҚАРАЛЫҚ АҚПАРАТ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ АУДИТОРИЯСЫ
Дәріс - оқытудың басты формасы
Аударма түрлері
Эмоция және сезім
Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев еңбектері тәуелсіз Қазақстан мемлекеттігі тарихының дерек көзі (1990-2006 жж.)
Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев “Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер
Н. Ә. Назарбаев
Хақназар хан
Халықтардың ұлы қоныс аудару дәуірі
Орыс шаруалардың Қазақстанға қоныс аудару
Ел назарында - «Қилы заман»
Қазақстан Республикасының Елбасы Н. Назарбаев Қазақстан жолы - 2050: бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ атты Жолдауында
Сөз орайында айта кеткен жөн, Қазақстан Республикасының тұңғыш Президенті Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев осы Қарасай батырдың тікелей ұрпағы
Арғы атасы Жаңайұлы Қожаназар қазақтар көшін Маңғыстауға бастап келген топтан