Смайликтермен формативті бағалау

Әдебиеттік оқу 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қайрат Жұмағалиев Мен соғысты жек көрем! өлеңі
Сабақтың мақсаты: Ұлы Отан соғысының халыққа шеккізген зардаптарымен таныстырып, диалогтық оқыту арқылы сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.

Оқытудың нәтижелері: Соғыстың халыққа шеккізген зардаптарымен танысады.
Сөйлеу мәдениеті қалыптасады.
Шығармашылық қабілеті дамиды.
Негізгі дерек - көздер: АКТ, плакат, маркер, оқулық, бағалау парақшасы, смайликтер.
Топқа бөлу.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Жадылық серуен әдісі бойынша Көкшетау өлеңін жатқа сұрау.
Қайрат Жұмағалиев және оның шығармашылығы туралы қысқаша мағлұмат беру.

Мен соғысты жек көремін өлеңін оқытып, Соғыс туралы бейне баян көрсетіп, Миға шабуыл әдісі бойынша Блум таксаномясының сұрақтары қою арқылы сабақтың мазмұнымен таныстыру.
1. Қалай ойлайсыңдар, бұл өлеңмен автор бізге не айтқысы келді?
2. Бұл соғыс немен байланысты?
3. Ұлы Отан соғысының болу себебі неде?
4. Егерде ата - бабаларымыз өздерінің ерліктерін көрсетпегенде, қазір біз қандай жағдайда болар едік?
5. Соғыс туралы сендердің ойларын қандай?
6. Соғыс болған жағдайда сен өз ерлігіңді көрсете алар ма едің?
Өрмекшінің торы әдісі бойынша Мен соғысты жек көремін өлеңнің мазмұнымен танысып, талдайды.
Соғыс туралы ән айтқызу.
Синквйен әдісі бойынша сабақты қорытындылау.

Бағалау. Бағалау критерийлері бойынша топтық бағалау жүргізу.
Смайликтермен формативті бағалау.
Рефлексия. Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? Сұрақтарына жауап бергізу.
Үйге тапсырма беру.
Бейбітшілік болсын елімде атты эссе жаздыру.

Қайрат Жұмағалиев Мен соғысты жек көрем! өлеңі. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

КӘСІБИ ҰСТАЗ – БІЛІМДІ ОҚУШЫ
Қазақстан тарихы пәнінен білім берудің сапасын жетілдіруде әр түрлі тапсырмаларды қолданудың тиімділігі
Жaңapтылғaн бaғдapлaмa негізінде бaстaуыш сыныптa кpитеpиaлды бaғaлaу жүйесін ұйымдaстыpу
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау
Оқу үрдісінде оқушыларды бағалаудың өзіндік ерекшеліктері
Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың критерийлері
Формативті бағалаудың әдістері. Топтық жұмыстың бағалануы
Критериалды бағалауды бейнелеу өнері пәніне еңгізу
Оқу бағдарламасына сәйкес оқытудың мақсаты мен нәтижелерінің жетістіктерін оқушылардың өздерінің талдауы
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау және кәсіпорынның қаржылық тұрақтылыққа жету жолдары
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Ұсыныстар портфеліне кіретін бұйымдардың бәсекеге қабілеттілігінің деңгейін бағалау және жіктеу
Сақтандыру бағалауы
Автокөлік құралдарын бағалау
Су қорын экономикалық бағалау
Несиелік қабілетті бағалау критерийлері
Бағалау
Сыни ойлауды бағалау