Санау арқылы топқа бөлу
Сабақтың тақырыбы: Бір таңбалы санға кестелік көбейту және бөлуді қайталау
3 сынып
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар: Бір таңбалы санға кестелік көбейту және бөлу туралы есептерді өз бетінше шығару іскерліктерін қалыптасады.
Басы
Екі шеңбер жасап тұрып, қарама - қарсы тұрған оқушының жақсы қасиеттерін айтады. Санау арқылы топқа бөлу.
Математикалық диктант.
(10+80)*5=450 (13+27)*4=160
(24+6)*2=60 (12+18)*3=90
(100+80)*5=900 (100+70)*4=680
(400+60)*2=920 (200+80)*3=840
Ортасы
Электронды оқулықты тыңдау.
Бірлесіп жазу
Түсіндіру ресурстарымен танысу.
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау.
Бір таңбалы санға кестелік көбейту және бөлу
Сергіту сәті
Сергіту жаттығулары - энерждайзер.
Поезд жаттығулары психологиялық және физикалық қобалжулықтан арылу, дұрыс пікір қалыптастыру. Ойын шеңберде өткізіледі. Алдымен бірінші, екінші деп саналу керек. Бірінші қадам - алақанмен шапалақтау, екі рет аяғымен тоқылдату. Екінші қадам - екі шапалақ, бір топылдату. Қозғалыс кезекпен қайталанады: бірінші - екінші - бірінші - екінші және т. с. с шеңбер бойынша: пойыз доңғалақтарының шуылын салып көрсетеді. Ойын барысының өн бойында қарқын үнемі тездетіледі. 2 мин
Соңы
Тапсырманы орында:
Ойын Брейн – ринг
Екі жұмыртқа 4 минутта піседі. Дәл сондай 8 жұмыртқа қанша уақытта піседі?
- Әжей қалаға бара жатып қарсы алдынан 3 ер адамды кездестіреді. Олардың әрқайсысында бір - бір қап бар, әр қаптың ішінде бір мысықтан бар екен. Қалаға сапар шеккен жолаушылар нешеу?
- Торда 4 қоян бар еді. Осы қояндарды төрт бала бір - бірден сатып алды, біреуі қалып қойды. Неліктен бұлай болды?
- Қаз 2 аяғымен тұрған кезде, оның массасы 6 кг. Егер қаз бір аяғымен тұрса, массасы қандай болады?
Мектеп: Ғали Орманов
Мұғалім: С. Сарай
Бір таңбалы санға кестелік көбейту және бөлуді қайталау жүктеу
Санау жүйесi. Санау жүйесінің түрлері. Бір санау жүйесінен екіншісіне өту жолы.
Санау жүйелері тақырыбын оқыту әдістемесі
Сандарды құру және көрсету формасы
Ақпарат және ақпараттық технологиялар
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАҒЫ МАТЕМАТИКА САБАҒЫ
Сан және арифметикалық амалдарды оқытудағы көрнекіліктерді пайдалану әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балаларды есептерді шешуге үйрету
Компьютерлік жүйелердің теориялық негіздері
Санау жүйесі туралы түсінік
САНДЫҚ ТЕХНИКАДА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ЕСЕПТЕУ ЖҮЙЕЛЕРІН ҰЙЫМДАСТЫРУ
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Мемлекеттің пайда болуы туралы
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Бюджет тапшылығының проблемалары және бюджет тапшылығының болу себептері , оны төмендетудің әдістері .
Бюрократияның пайда болу формалары
Християн дінінің пайда болуы
Республикасының Кедендік шекарасы арқылы өткізу туралы негізгі ережелері
Баніктің пайда болу тарихы
Готикалық мәдениеті және архитектурасының пайда болуы