Сабақты қорытындылау кезеңі
Тақырыптар:
1. Австралияның физикалық – географиялық орны (слайдымен)
2. Қазақстанның ірі өзендеріне сипаттама (слайдымен)
География 8 сынып
Тақырыбы: Қазақстанның ірі өзендеріне сипаттама
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларды Қазақстанның ішкі суларымен таныстыру. Қазақстанның жер бедерінің әр түрлі болуына климат ерекшелігінің әсері болса осыған байланысты ішкі суы да әркелкі таралғанын айту.. Солтүстік Мұзды
мұхит алабына жататын өзендердің және ішкі алаптарға жататын өзендердің ерекшеліктерімен таныстыру.
Тәрбиелік: Өзендердің қазіргі экологиялық жағдайына тоқталып, оларға мән беруге тәрбиелеу. Өз отаны туралы білімдерін тереңдету арқылы отансүйгіштік қасиетін арттыру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақты жүргізу әдіс - тәсілдері: репродуктивті, проблемалық
Құрал - жабдықтар: Қазақстанның физикалық картасы, атлас,
Сабақтың кезеңдері:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Жаңа тақырыпқа көшу
3. Тақырыпты меңгеру кезеңі
4. Тақырыпты бекіту кезеңі
5. Сабақты қорытындылау кезеңі
6. Бағалау кезеңі
7. Үй тапсырмасын беру кезеңі
Сабақтың барысы
Оқушылармен амандасу. шеңбер жасау, атын айтып, тілек айту, топқа бөлу. Түгендеу. Сабаққа дайындығын тексеру.
1. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін слайдтан сурет көріп, әуен тыңдайды.
2. Миға шабул, сабақтың тақырыбын білгеннен соң Серуенге шыққанда не қажет? Сурет көреді.
Екі топ: “Алакөл”тобына – Ертіс, Жайық.
“Балқаш”тобына – Сырдария, Іле
Оқулықтың 106 бетін ашып оқып, кластер жасайды
1.(2минут. музыка тыңдау, әуенмен бірге билеу)
2. Мұғалім қосымша мәліметтер береді.
3. Жаңа сөздермен жұмыс
4. Ірі өзендерді кескін картаға түсіру,
Балалар бүгінгі сабақ сендерге ұнады , ұнады, қызықты , қызықсыз болған болса, стикерге сурет арқылы немесе тілек жазу арқылы білдіріңдер.
Сабақ барысында белсенділігіне байланысты бағаланады.
Әр топтың бағалаушысымен бірге баға қорытындылау.
Қазақстанда емдік қасиеті бар көлдер туралы сұхбат, хабарлама.
9-сынып. Қазіргі дүние жүзі тарихынан сабақ жоспарлары
Есептеу құрылғылары және машиналар
Ана тілі сабақтарында бекіту кезеңі
Компьютердің программалық жабдықтары
Сабақ оқытудың негізгі формалары
Тірек - сызба нұсқаларын пайдалану арқылы «атом құрылысын» оқыту
Орта мектепте сабаққа қойылатын негізгі талаптар
Математикалық логика
Сабақ типі
Сабақтың типтері және құрылымы
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Өндірістің қысқа мерзім кезеңіндегі шығындары
Қайта құрылымдаудың бірінші кезеңі
Экономикалық теорияның қалыптасу кезені пікір қайшылықтары.
Жабдықтау кезеңінің аудиті
Сабақтың міндеттері
Тас индустриясының дамуы және энеолит кезеңіндегі мыс құралдардың пайда болуы
Мектептегі тәжірибе кезеңінде орындауға арналған тапсырмалар
Сабақтың тақырыбы
Ақпаратты жалпылау кезеңі