Мәтіннің мазмұны мен идеясын ашу, оқушылардың таным мүмкіндіктерін анықтау
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы,
№9 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
Сакауова Нуржамал Серкалиевна
Қазақ тілі 7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Осы шақ, нақ осы шақ
Мақсаттары: Мәтіннің мазмұны мен идеясын ашу, оқушылардың таным мүмкіндіктерін анықтау. оқушылардың еркін сөйлеуіне, қорытынды жасай білуге жағдай туғызу
Күтілетін нәтиже: Тақырыпты оқи отырып, идеясын тарау тақырыбымен байланыстыра ашуға мүмкіндік беру, батылдықтың негізгі маңызын түсіне отырып топпен жұмыс істеуге үйренеді
Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)
Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)
Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары
Әдіс тәсілдер: Миға шабуыл, Инсерт, Сөдер банкісі, Ыстық орындық, Кім шапшаң
Мұғалімнің іс - әрекеті
Білім
Қызығушылықтарын ояту
Үйге берілген тапсырманы сұрақ - жауап арқылы диалогқа түсіру
Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау
1. Етістік дегеніміз не?
2. Етістіктің шақтары дегеніміз не?
3. Неше шаққа бөлінеді?
4. Осы шақ дегеніміз не?
5. Келер шақ дегеніміз не?
6. Өткен шақ дегеніміз не?
Түсіну
Интербелсенді тақтада берілген слайда көрсетілген мәтінмен жұмыс жасау, әр топ берілген тапсырмадағы тақырыпты і табу керек. Бұл тапсырманы оқушы орындай отырып, тақырыпты өз бетімен игереді, түсінбеген жерін түртіп алады және ең бастысы сыни ойлау дағдысы қалыптасады.
106 - жаттығу Оқып шығып, мәтіндегі етістіктер қай шақты білдіріп тұрғанын көрсетіңдер.
Ұжымдық оқыту әдісі
Оқыту әдістерін, құралдарын бастауыш білім беруде пайдалану
Жазу - жазбаша мәтін жасауға бағытталған сөйлеу әрекетінің бір түрі
Оқыту әдістері
Оқыту әдістерінің көптүрлілігі, оларды топтастыру
Қазіргі шет тілі сабағының ерекшеліктері
ӨЗГЕ ҰЛТ МЕКТЕПТЕРІНДЕ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІН ОҚЫТУДЫҢ БҮГІНГІ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
Оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру әдістері
Мектеп оқушыларындағы адами құндылықтарды қалыптастырудағы шет тілінің мүмкіндіктері
Әдебиетті оқыту сабағында танымдық қызығушылықты арттыру
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Басқару процесiнiң мазмұны
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Мемлекеттік бюджет жүйесінің экономикалық мазмұны
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы