Топтардың қорғауын Бағдаршам әдісі бойынша бағалату

Тақырыбы: Сақтар тарауы бойынша қайталау сабағы
Сабақтың мақсаты:
а) білімділігі: Оқушылардың алған білімдерін толықтыру, өткен сабақтарды пысықтау ретінде қосымша сұрақтар беру, сақтардың жеріне басқа халықтардың шабуылы, олардың қажырлы азаттық күресіне себеп болғандығын түсіндіру.
ә) дамытушылығы: Оқушылардың ой - өрісін, ойлау, сөйлеу қабілетін ашатын сұрақтар қою, ізденгіштік, шығармашылық, танымдық қабілетін дамыту.
б) тәрбиелігі: Ежелгі тайпаның тарихын, батырлардың ерлігін пайдалана отырып, өз елінің тарихын білетін ұрпақ тәрбиелеуге үлес қосу.
Сабақтың түрі: бекіту сабағы
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, топпен жұмыс, СТО элементтері
Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, слайд, сызбалар
Пәнаралық байланыс: Дүние жүзі тарихы, математика, қазақ тілі

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
- Амандасып, орындарына отырғызу.
- Оқу - құралдарын тексеру.
Психологиялық дайындық
Жалын атқан жанардан
Білімдеріңді көремін
Өздеріңмен білімнің
Әлеміне енемін
Оза шабар шәкірттер
Мен сендерге сенемін!

Қызығушылықты ояту
Сынып оқушыларын үш топқа бөлу:
1 - топ: Парадарайа
2 - топ: Тиграхауда
3 - топ: Хаумаварга
Бағалау нормасын түсіндіру. Әр дұрыс жауап 1 смайликпен бағаланады.
Ой қозғау

Берілген сөздерді топтастыру

Мағынаны тану
Аквариумдегі алтын балықтар әдісі бойынша өз тақырыптарын қорғайды, қосымша сұрақтарға жауап береді.
Топтардың қорғауын Бағдаршам әдісі бойынша бағалату.
Қызыл – мүлде түсінбедім, сары – жартылай түсіндім, жасыл – толық түсіндім.
1 балық: Сақтар туралы алғашқы мәліметтер және діни нанымдары.
2 балық: Өз тәуелсіздігі үшін кімдермен күресті, Шырақтың ерлігі.
3 балық: Сақ қоғамы және шаруашылығы.

Ой - толғаныс
1. Тарихи сынақ хат
Алдарыңызда тарихи сынақхатқа назар аударыңыздар. Көп нүктенің орнына оқулықтағы кілт сөздерді қойып, жазасыңдар.

Сақтар тарауы бойынша қайталау сабағы. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ – ОҚУШЫНЫҢ ОҚУ-ТАНЫМДЫҚ ҚҰЗЫРЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ ҮРДІС
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Темір жол көлігі Қазақстан Республикасының экономикалық жүйесінің қажетті құрамдық бөлігі
Сигналды релелердің сұлбасы
Модульдік оқыту технологиясы. Жобалап оқыту технологиясы
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Бекетте электірлік орталықтандыру жүйесін жасаумен автоматика және телемеханика құрылғыларының тиімділігін арттыру
Тарихты оқытуда жаңашыл педагогтар және оның идеялары
ӨЗГЕ ҰЛТ МЕКТЕПТЕРІНДЕ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІН ОҚЫТУДЫҢ БҮГІНГІ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
Химия сабақтарында сыни тұрғыдан оқыту технологиясын қолданып оқытудың әдістемесі орта
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Қазақстанға шетелдік тікелей инвестициялардың елдер бойынша жиынтық ағыны
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
Азаматтық іс жүргізу құқықғының пәні, әдісі, жүйесі мен қағидаттары.
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
БОНИТТЕУ ӘДІСІН ҚҰРУ ШКАЛАСЫ. ТОПЫРАҚ ЭТАЛОНЫ