Ыбырай Алтынсарин кім
Тақырыбы: Ы. Алтынсарин Өзен
Жалпы мақсаты: Өлеңді мәнерлеп оқу, оның мазмұны мен идеясын ашу.
Міндетті: Ыбырай Алтынсарин туралы білімдерін кеңейте түсу, жүйелі сөйлеуге үйрету. Табиғаттың адам өміріне, жан - жануарларға, жалпы тіршілік иесі үшін қажеттілігі туралы ғылыми түсінік беру.
Оқыту нәтижесі: Табиғаттың адам өміріне, жан - жануарларға, жалпы тіршілік иесі үшін қажеттілігі туралы түсінік алады.
Көрнекілігі: суреттер, слайдтар,
Сабақтың жүру барысы
I. Ұйымдастыру бөлімі. Сабаққа психологиялық дайындық.
Балалар қыс мезгілі аяқталып, күлімдеп көктем айы да келді. Күлімдеген көктем айында табиғатымыз Жер - Ана бусанып, бәрімізге жылылық сыйлайды. Олай болса, біз де бір - біріміздің алақанымыздың жылулығын сезінейік.
II. Ой қозғау.
1. Біздің айналамызды не қоршап жатыр?
2. Табиғат дегеніміз не?
III. Сыныпты топқа бөлу.
Табиғатқа байланысты сынып оқушыларын төрт топқа бөлу. Олар: ауа, су, өсімдіктер, құстар
Әр топ өз аттарын қорғайды.
Формативті бағалау.
IY. Жаңа сабақ. Табиғат - менің өз үйім. Өзен.
Ыбырай Алтынсарин.
Y. Топтық тапсырмалар.
1 топ Ыбырай Алтынсарин кім?
2 топ Қандай шығармаларын білесің?
3 топ Бір өлеңін жатқа айт.
4 топ Бес жолды өлең құрастыр.
Формативті бағалау
YI. Оқулықпен жұмыс.
1. Мұғалімнің түсіндіруі.
2. Оқушылардың іштей оқуы.
3. Оқушылардың оқуы.
YII. Сөздік жұмысын жүргізу.
Қынарда - жағасында
Жанабында - маңайында
YII. Топтық тапсырмалар.
Өлеңнің әр шумағына талдау жасау.
1 топ 1 шумағы
2 топ 2 шумағы
Формативті бағалау
YIII. Қосымша мәліметтер.
Қазақстанда 85 мыңнан астам ірілі - уақты өзендер бар. Бірақ соның ішінде 1000 км - ден асатын 7 ірі өзендер бар. Оларды атап айтатын болсақ:
1. Ертіс - 4242 км.
2. Тобыл - 1600 км.
3. Жайық - 2428 км.
4. Есіл - 2450 км.
5. Сырдария - 2212 км.
6. Іле - 1400 км.
7. Шу - 1186 км.
IX. Талантты дарынды оқушымен жұмыс.
Жайық өзені туралы алып келген ақпаратын тыңдау.
Формативті бағалау
X. Бейнебаян тамашалау.
Жайық өзені туралы бейнебаян тамашалау.
XI. Топтық тапсырмалар.
1 топ. Суға байланысты тыйым сөздер.
2 топ. Су туралы мақал - мәтел айту.
3 топ. Өзеннің суретін салу
4 топ. Су тақырыбында шағын эссе жазу.
Формативті бағалау.
Өзен, су туралы мақал мәтелдер, нақыл сөздермен таныстыру
Өзен ақса — көл,
Дария ақса — сел.
Өзен бойы тұрғанда
өзге жерге қонбаңыз.
Өзен жағалағанның өзегі талмас.
Өзен - суға жарасқан қамысы мен қоғасы,
Қарияға жарасқан аузындағы тобасы.
Өзен суын жаңбыр тасытады,
Адам қадірін еңбек асыртады.
Өзен ұзақ ағады бұлағы болса басында,
Іздеген бақыт табады жалықпаса жасында
Әйтеке би
• Асқар тау сенде бір мін бар -
Асу бермейсің;
Тасқын су, сенде бір мін бар -
өткел бермейсің;
Билер, сендерде бір мін бар -
Басқаға сөз бермейсің!
XII. Сұрақтар мен тапсырмаларға жауап алу.
XIII. Үйге тапсырма, бағалау, қорытындылау
Ыбырай Алтынсарин ағартушы педагог
Ыбырай шығармаларын тәрбие мақсаттарына пайдалану
Дидактика пәні, міндеттері. Дидактиканың дамуына үлес қосқан ағартушылар туралы
Алтынсариннің педагогикалық идеялары
Адамгершілік тәрбиесінің негізгі міндеттері
Бастауыш сыныптарда Ы. Алтынсариннің шығармаларын оқытудың маңызы
Ыбырай Алтынсарин әңгімелерін сахналау сайысы
Ыбырай Алтынсариннің педагогикалық, психологиялық көзқарастары
Ы. Алтынсариннің ағартушылығы мен педагогикалық идеялары
Ыбырай қазақ мектептерінің инспекторы болып жұмыс істеп жүргенде
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
ЫБЫРАЙ АЛТЫНСАРИН
Электрондық үкімет
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңдар
Классикалық - әкімшілік баскару мектебі
Әкімшілік-қуқықтық қатынастар
Әкімшілдік - әміршілдік жүйе
Ы. Алтынсарин қазақ халқының тұңғыш ағартушысы