Аналар мен арулар мерекесі
Тақырыбы: Балғын ару - 2013
Сабақ түрі: сайыс сабақ.
Мақсаты: 1) Қазақ халқының ұлттық өнерін, салт – дәстүрін дәріптей отырып, біздің сыныптың қыздарының бойында қазақ қызына тән қандай қасиеттер барын анықтау;
2) Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілетін, эстетикалық талғамын, шеберлігін дамыту;
3) Көпшілік алдында өзін - өзі ұстай білуге, әдептілікке, мейірімділікке, сұлулыққа тәрбиелеу.
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
II. Кіріспе.
- Құрметті ұстаздар мен оқушылар, Балғын ару - 2013 сайысын бастауға рұқсат етіңіздер!
- Бұл сайыстың мақсаты қазақ халқының ұлттық өнерін, салт – дәстүрін дәріптей отырып, біздің сыныптың қыздарының бойында қазақ қызына тән қандай қасиеттер барын анықтау
1 - жүргізуші:
Асыл тастан, өнер жастан
шығады деп дарынды
Халық айтса, халық сөзі
Әрқашанда нанымды.
Сол өнердің жолын қуған
Сынып сұлтандарының атынан,
Қабылдаңыз шын жүректен
Мерекелік құттықтауды.
- Назарларыңызға қазақ биін ұсынамыз.
2 - жүргізуші:
Ақын боп әділдікті жақтап өтем,
Ананың ақ үмітін ақтап өсем.
Әдеп пен инабатты сақтап өскен
Қазақтың аруларын мақтан етем.
Ақын мен әнші деген – ел еркесі,
Қазақтың тарқамасын берекесі.
8 - наурыз күні құтты болсын, -
Аналар мен арулар мерекесі! – деп ұлдардың құттықтау өлеңдерін тыңдайық.
1) Ұлжан сен қандайсың?
Арайлап атқан таңдайсың.
Әдемі, ашық, айдайсың
Ата – ана үмітін ақтайсың.
2) Гүлсаядай қыз табылмас,
Өзі әдемі, сыпайы
Қазақ қыздан аумайды
Сегіз қырлы бір сырлы.
3) Сыныптасым Аяжан
Сабақты жақсы оқиды.
Ылғи бестік алады,
Әдепті қыз болады.
4) Айтайын мен сіздерге, әдемі наз –
Оқиды менімен көктем мен жаз!
Ай менен Күн секілді егіз қыздар
Мереке құтты болсын Айназ, Елназ!
5) Сымбаттысын Аяулым,
Талаптанып оқисын.
Мақсат қойсаң алдыңа
Жетерсің талай мұратқа.
6) Томирис біздің өнерлі,
Шашы ұзын, келбетті.
Нәзік, тәтті сөзімен
Баурап алар бар жұртты.
7) Аңқылдаған ақ көңілмен,
Гүлдей жайнап жүреді.
Озайын деп нық сеніммен,
Махаббат көзге түседі.
8) Алма жүзді Дильназ
Күлімдеген жүзің мәз.
Саған сірә тең келер,
Жер жапанда қыз аз.
9) Аяулым, аяулысың, ардақтысың
Жүресін әрдайым сен салмақтысың.
Тілеймін саған тек жақсылық
Тілеймін зор денсаулық, мол байлық.
10) Ұстазын анасындай құрметтеген
Жаны мөлдір, ісі жоқ басқаменен.
Нұржамал ұстазының айнасы ғой
Сегіз қырлы, бір сырлы болсам деген.
11) Сыпайы оның мінезі,
Күліп жүрер ақырын
Қыз сынына кеп қапты
Біздің әсем Айтолқын!
1 - жүргізуші:
Армысыздар, құрметті ұстаздар мен аяулы арулар! Бүгінгі Балғын ару - 2013 байқауына қош келдіңіздер! Көңіл сарайларыңыз ашылсын, күлкілеріңізден інжу – маржан шашылсын!
Мұғалім: Құрметті ұстаздар, бүлдіршін қыздар. Сіздерді көктемнің ең алғашқы мерекесімен - 8 - наурыз – Халықаралық әйелдер күнімен құттықтаймыз! Сіздерге зор денсаулық, мол бақыт, еңбектеріңізге табыс тілейміз.
2 - жүргізуші:
Уа, халайық, халайық,
Мұнда назар салайық.
Балғын ару сайысын
Рұқсат болса бастайық.
Мұғалім: Бүгінгі біздің сайысымызды тамашалап, бағалайтын әділқазылармен таныстырайық
Бөрте ханым - Шыңғыс ханның әйелі
Жаңартылған бағдарлама бойынша бастауыш сынып оқушысының өзіне деген сенімділігін арттыру
Мерекелердің құқықтық негіздері және оның патриоттық тәрбиемен сабақтастығы
Осыдан былай қарай, имандылық тәрбиесі жөнінде
Ойындар үйретуде балалардың жан-жақты қабілеттерінің даму барысын зерттеу
Ұлттық салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптардың cаяси-рухани өзегі
Отбасы тәрбиесінің функциялары
Саддамның ақырғы сөзі немесе сүниттер мен шейттер арасын шиеленістірген өлім
Ақтөбе өңірінің тарихи топонимиясы
Ұрпақ тәрбиесі – ұлт болашағы
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары