Жаңа материалды түсіндіру кезеңі
Әдебиеттік оқу 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Ұшқан ұя. Бауыржан Момышұлы
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік. Б. Момышұлының өмірі мен шығармашылығына тоқталу, мәтінді мәнерлеп, түсініп оқуға дағдыландыру. Мазмұнын, тақырыбы мен идеясын ашу, кейіпкер бейнесін терең таныту;
2. Дамытушылық. Тілін, сөздік қорын дамыту.
3. Тәрбиелік. Мәтіннің тәрбиелік мәніне назар аударту.
Сабақтың типі: Аралас сабақ
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың әдіс - тәсілі: түсіндіру, модульдік оқыту технологиясы, СТО әдісі, сөздік әдісі, көрнекілік әдісі, сұрақ - жауап, бақылау, іздендіру әдісі, проблемалық жағдаят.
Сабақтың көрнекілігі: Оқу құралдары, кестелер, суреттер, нақыл сөздер.
1. Жеті атасын білмеген – жетесіз.
Пәнаралық байланыс: өзін - өзі тану, қазақ тілі
Сабақтың барысы
I. Ұйымдастыру кезеңі:
а) оқушылармен сәлемдесу ә) дайындығын қадағалау б) психологиялық дайындық
II. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі:
а) әңгімені оқыту ә) мазмұнын айтқызу б) үй тапсырмасын қорытындылау.
Ата - әжеме хат.(мәтін)
1. Хатты жазып отырған кім?
2. Ол хат кімдерге арналған?
3. Хатты не үшін жазады?
Өткен тақырыпты халық даналығы арқылы жаңа сабақпен байланыстыру.
Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілесің.
Оқушылар, берілген мақалды қалай түсінесің? Мәнін ашыңдар.
III. Жаңа сабаққа дайындық кезеңі:
1) Нақыл сөздерді оқу.
Жеті атасын білмеген – жетесіз.
IV. Мақсат қою
Бүгінгі сабақтың мақсаты – мәтінді мәнерлеп түсініп оқуға дағдылану, мазмұнын меңгерту.
V. Жаңа материалды түсіндіру кезеңі:
1. Мұғалімнің түсіндірмесі.
Бауыржан Момышұлы өмірі жайында түсінік беру.
Бауыржан Момышұлы 1910 жылдың 24 желтоқсанында Жамбыл облысы, Жуалы ауданы, Мыңбұлақ ауылында туған. Әкесі Момыш өз бетімен сауат ашқан, сол кездегі көзі қарақты адамдардың бірі болған. Ел арасында ағаш ұстасы және етікші, зергерлігімен танымал болатын. Бауыржан 3 жасқа келген соң анасы Рәзия қайтыс болады да, әжесі Қызтумастың қолында өседі.
2. Оқып, талдау.
Ұшқан ұя
- Мәтін не туралы?
- Жазушы ойын пайдаланып, нақыл сөзді құрастыр:
Ел тану деген -......
- Сызбаны толтыр.
Жеті ата ----------------------------- Сенің жеті атаң
Ата
Әке
Бала
Немере
Шөбере
Шөпшек
Немене
2. Сергіту сәті. Қазақтай қайсар елім бар
Кең байтақ мынау даламда.
Қарттарым - асыл қазынам
Өсиет айтқан ғаламға.
VI. Жаңа материалды меңгергенін бекіту кезеңі:
1. Оқушыларға оқыту:
Іштей, дауыстап, тізбектей.
Ең бастысы ойыны
Мақсаты: Жылдам оқу дағдысы мен есте сақтау қабілетін дамыту, сауатты жазуға дағдыландыру.
Шарты: Мәтінді жылдам әрі мұқият оқу. Осы мәтінді оқу материалын сипаттайтын бір сөзбен, содан соң сөйлеммен сипаттау, артынан оның құпиясын , яғни онсыз мәтін мағынасыз болатындай бір ерекшелігін табу.
3. Дәптермен жұмыс.
Сөздік жұмысы.
Ата тегіміз -
Баппен -
Араз -
4. Зертте.
1. Әңгіменің тақырыбы не?
2. Оқиға қайда өрбиді?
3. Мәтіннен табиғат құбылысын суреттеуді тауып оқыңдар.
Еркін жауап кезеңі.
Кестені толтыр.
Жазушының пікірі
Әкем маған ата тегіміздің аты - жөнін үйретуші еді.
Ал келген қонақ ең алдымен атымды сұрайтын. Содан соң менің жеті ата жөніндегі білімімді тексеретін.
Менің пікірім ----------------------------
Тұжырым кестесі.
Р с Кейіпкерлер ---------------- Іс - әрекеті ----------- Адамгершілік қасиеті
1. Әкесі
2. Қонақтар
3. Бала Бауыржан
1. Қорыту.
Тест - интервью
Р с Сұрақтар ------------------------------------ Оқушы жауабы
1 Ақсақалдар деген кім? ------------------------------- Қариялар, аталар.
2 Қымыз қай малдан алынады? ----------------------------- Жылқы малынан
3 Сәлемдесудің тағы қандай түрін білесіңдер? ----------------- Амансыз ба? Мал - жан аман ба?
4 Әдепті бала -(қандай бала?) ------------------------------- Арлы бала
5 Қызарақтап деген сөздің мағынасын аш. ------------ Ұялу
6 Баппен деген сөзді қалай түсінесің? --------- Асықпай
Сабақты Бауыржан Момышұлының нақыл сөздерімен аяқтау
1. Тексізден тезек артық
2. Халықтың ізгі дәстүрі – біздің ең асыл мұрамыз
VII. Оқушыларды бағалау: Белсенді қатысқан оқушыларды бағалау
VIII. Үйге тапсырма беру: Мәтінді мазмұндау. Біздің үйдің салт - дәстүрлері тақырыбында шағын мәтін жазу.
Қызылорда қаласы, №261 орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі Қойшыбаева Гүлдана
Ана тілі сабақтарында бекіту кезеңі
Тірек - сызба нұсқаларын пайдалану арқылы «атом құрылысын» оқыту
Сабақ оқытудың ұйымдастырудың негізгі формасы
АҒЫЛШЫН ТІЛІ ГРАММАТИКАСЫҢ ЗЕРТТЕЛУІ
Орта мектепте сабаққа қойылатын негізгі талаптар
Ши тоқу өнері. Тоқу құралы
Қазақ әдебиетінен үй тапсырмасын берудің тиімділігі
МӘТІНДІ ТАЛДАУ ӘДІСТЕРІ
Сабақ оқытудың негізгі формалары
Орта мектепте «жарық дисперсиясы» тақырыбын оқыту әдістемесі
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
ҚТС жалпы номерлік сыйымдылығы және минималды материалды шығынға сай РАТС-тың оптималды сыйымдылығы таңдалын
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама
Кәсіпорында тауарлық-материалдық қорлар есебінің ұйымдастырылуы