Ізгілік тобы

Сабақтың тақырыбы: Халық даналығы – рухани байлық көзі
Сабақтың мақсаты: Ырым сөздер мен тыйым сөздердің айырмашылығын және мағынасын түсіндіру. Ата – баба дәстүрін құрметтеуге дағдыландыру.
Шешендік сөздерден тағлым алуға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Тақырыптың өмірге қажеттілігін түсінеді. Ырым сөздер мен тыйым сөздердің айырмашылығын біледі. Берілген тапсырмаларды топта талқылап, бірлесе жұмыс жасайды. Оқушылар сыни тұрғыдан ойланып өз ойларын толық, дәлелді, әрі ашық айта алады.
Шығармашылық қабілеттерін арттырады. Дәйексөздердің мағынасын түсініп, негізгі ойын анықтайды.
Ресурстар: 8 - сынып Өзін – өзі тану оқулығы, авторы Б. Әрінова; Ж. Әкімбаева
Оқулық, интерактивті тақта, бейнежазба, маркерлер, флипчарт, стикерлер, слайд.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Оқушыларды топқа бөлу: (түрлі – түсті қағаздар) Оқушыларды Адамгершілік , Мейірімділік , Сүйіспеншілік , Ізгілік топтарына бөліп, әр топ мүшелеріне топтың ережесін, қызметін тағайындайды.

Қызығушылығын ояту
Төле бидің даналық сөздерімен тақырыпты ашып, мақсат қойдыру.

1. Халық даналығы дегенді қалай түсінесіңдер?
2. Неліктен оны адамзаттың рухани байлығы дейміз?
3. Қандай адамды данышпан дана дейді?
4. Салт – дәстүр дегеніміз не? Қазақтың қандай салт – дәстүрін білесіздер?

Мағынаны тану:
Топқа тапсырма
І. Адамгершілік тобы: Жанқұтты шешеннің батасы атты мәтінің оқып, талдау жүргізу.
ІІ. Сүйіспеншілік тобы: Қ. Жәрменовтың Жаман болады атты мәтінің рөлдерге бөліп орындау. Сахналау.
ІІІ. Мейірімділік тобы: Ғаламтордан тыйым сөздерді тауып мағынасын түсіндіру.
ІV. Ізгілік тобы: Ғаламтордан ырым сөздерді тауып мағынасын түсіндіру.

Сергіту сәті
Көңілді әуенмен
Кір жуайық жаттығуын жасау

Ой толғаныс: Даналықты үйренудің әр жолына тоқталу
Біз даналықты үш жолмен үйренеміз
Ойлану - ең ізгі жол,
Еліктеу – ең жеңіл жол
Тәжірибе жолы – ең ауыр жол

Бағалау:
Кері байланыс:
Сабаққа пікіріңіз, ұсынысыңыз.
Сыр сандықтан жүрекшелер таратылады. Оқушылар жүрекшеге Нені білдім? Не білгім келеді?

Келесі қадамға тапсырма:
Атамның берген ақылы жаттау Кестеде берілген мысалдарды дәптерге жазып, толықтыру
Барлығы ортаға шығып ән орындайды

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Өзін – өзі тану 8 сынып
Мұғалімнің аты - жөні: Жамбылбаева Ғ. Н.

Халық даналығы – рухани байлық көзі. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Болашақ Мұғалімдердің Оқу-Тәрбие Үдерісінде Ізгілік Қасиеттерін Қалыптастыру
Мемлекет пен құқықтың пайда болуы мен дамуы туралы
Ізгілік.ұтымдылық менеджмент субъектісі қызметінің аналитикалық ұстанымдары
Бастауыш сынып оқушыларының бойында гуманистік көзқарасты қалыптастырудың ізгіліктік негіздері
Оқушылардың гуманистік көзқарасын қалыптастырудың теориялық негіздері
Білімгерлердің гуманистік көзқарасын қалыптастыру мазмұнын жаңғыртудың теориялық-әдіснамалық негізі (көпсалалы колледждің оқу-тәрбие үдерісі жағдайында
Қазақ поэзиясының адамгершілік, ізгілік дамытудағы рөлі
Пантеизм, гуманизм, диалектика ұғымдары, Эмпиризм мен рационализмнің бір-бірінен айырмашылығы, Субстанция ұғымы,Готфрид Лейбниц, Дж. Беркли, Дж.Юм
Кәлам және Діни ғылымдар
Орта ғасыр ойшылдарының мінсіз қоғамы және әл-Фарабидің ізгілік қаласы
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Ана жүрегі орындайтын Інжу тобы
Бәкеңе шын жүректен Мәшекең үшін атқарған ізгілікті ісіңізге рахмет
Жамбыл - ізгілік жолындағы азатшыл азаматты нәсіліне, ұлтына бөлмеген шын мәніндегі интернационалист ақын
Заңгерлер тобына
Майлар - құрамына майлар және май тәрізді заттар кіретін органикалық қосылыстар тобы
Әділет тобының сұрақтары
Дүзбембет - тобықты болысының адамы
Германиядағы кеңес әскерлері тобы 2 - гвардиялық танк армиясының мотоатқыштар дивизиясы мотоатқыштар полкінің взвод командирі (1986 - 88)
Дұшпанның тобына сілте