Бастауыш сыныпта информатика пәнін оқытуда Коллаж технологиясын тиімді қолдану

Бастауыш сыныпта информатика пәнін оқытуда Коллаж технологиясын тиімді қолдану.

Ақпараттану дәуірінде ғылыми - техникалық үрдістің қарқыны жедел даму үстінде. Осыған байланысты елімізде білім алудың жаңа жүйесі жасалып, әлемдік білім беру кеңістігіне енуге бағыт алуда. Сондықтан да әрбір тұлға енгізілген жаңа технологияның үздіксіз өзгерістеріне бейімделе алуы керек.

Бүгінгі білім алу - оқудың мазмұны аспектісі терең, жан - жақты әрі ғылым мен тәжірибе талаптарына сай келетін біліммен қарулану мақсатын көздейді.
Қазіргі уақытта бастауыш сыныпта информатика пәнін оқыту үрдісінде пән мұғалімі үшін қолайсыз жағдайлар туындап отыр. Өйткені кейбір балалар компьютерде отыру кезінде басының айналып, көзінің қызарып ауырғандығын айтып, мұғалімге жиі шағымданады. Осы себептерге байланысты яғни бас сүйегі қан қысымы, көз ақауларының әсерінен оқушылар компьютерге ерекше қызығушылық танытқанымен, монитор алдында ұзақ отыруға мүмкіндігі жоқ.
Осы орайда оқушының денсаулығын жақсарту мақсатында, танымдылық белсенділікті арттыратын кейбір сабақтарды компьютердің көмегінсіз де өткізуге болатын Коллаж технологиясын ұсынар едім. Бұл технологияны сабақ беру үрдісінде жапсырмалы қағаз түрінде немесе электронды түрде интерактивті тақтаның мүмкіндіктерін пайдалана отырып Асtivstudio бағдарламасында ұтымды қолдануға болады.
Коллаж білім беру технологиясын шет тілін оқыту барысында Германия, Португалия, АҚШ, Испания елдерінің ұстаздары кеңінен қолдануда.
Коллаж - жапсыру деген мағынаны білдіреді. Оқу процесінде әр түрлі өзекті ақпараттты қолдану коллаж болып табылады.
Коллажбен жұмыс жасаудың негізгі мақсаты:
Оқушының өзіндік іздену жұмыстарында потенциалды мүмкіндіктерін кеңейтіп, аша түсу. Бұл технологиямен жұмыс барысында негізінен топтық жұмыс жүргізіліп, жобалар қорғалады.
Жобамен жұмыс негізінен 6 кезеңнен тұрады:

1 - кезең. Ассоциограмма құру. Ассоциограмма – қандай да бір түсініктің мән - мағынасын ассоциативті байланысы арқылы ашу. Осындай жұмыстар мұғалім мен оқушы арасындағы өзара байланысты нығайта түседі.
Мысалы, мұғалім Информатика сөзін айтқанда оқушының көкейінде ақпарат, компьютер, ғылым, бағдарламалық жабдықтама, объект т. б сөздері ассоциацияланады.
Оқушылардың жеке құрастырған ассоциацияларын топтық тұрғыдан бірігіп талқылау керек.

Бастауыш сыныпта информатика пәнін оқытуда Коллаж технологиясын тиімді қолдану. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сыныпта информатиканы оқытудың әдістемесі
Жаратылыстану-математика бағытындағы информатикадан жүргізілетін қолданбалы курстар
Компьютерді бастауыш сыныпта математиканы оқыту құралы ретінде пайдаланудың әдістемесі
Бастауыш сыныптарда математиканы оқытуда компьютерді қолдану
Математика сабағында бастауыш сынып оқушыларына информатиканы проблемалық оқыту
ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ Бастауышты оқытудың әдістемесі мен педагогикасы мамандығы үшін
12-жылдық білім беруге көшуде информатиканы оқытудың теориялық негіздері
Сабақты өткізу әдістемесі оқыту
Проблемалы оқыту
Бастауыш сыныпта информатика пәнінің оқыту ерекшелігі
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Индустриалды-инновациялық даму жолында Қазақстанның нақты секторын тиімді инвестициялаудың қаржылық механизмі
Әлеуметтік бағдарланған рынок концепциясыны жобаның себебі және әр түрлі елдердегі қолдану салдары
Қазақстан тарихы пәнінің дамуындағы кемшіліктер
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Су табиғи қор ретінде пайдалану және қолдану
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі