Қандай дыбыс
Тіл дамыту
Cабақтың тақырыбы: К дыбысы мен әрпі
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Балаларға К дыбысы мен әрпін таныстыру. Сөздерді буынға бөлуге және буындарды оқи білуге үйрету.
Дамытушылығы: Балалардың білімге деген қызығушылығын дамыту.
Тәрбиелілігі: Ойын еркін айтуға дағдыландыру. Шапшаңдыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Сабақ түрі: жаңа сабақ.
Әдіс - тәсілі: сұрақ - жауап, суретпен жұмыс, топтастыру стратегиясы.
Көрнекілігі: кесенің, күшіктің, кенгурудің, бүркіттің суреті.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Қызығушылығын ояту. Амандасу. Шаттық шеңберіне тұру.
Кел, балалар, күлейік,
Күлкіменен түлейік.
Қабақ түйген не керек,
Көңілді боп жүрейік!
Қане, балалар, көңіл - күйлерің қалай? Олай болса жақсы көңіл - күймен
сабағымызды бастайық. Қазір сауат ашу сабағы.
- Біз сауат ашу сабағынан нелермен таныстық?
- Әріп дегеніміз не?
- Дыбыс дегеніміз не?
- Дыбыстар нешеге бөлінеді?
Дидактикалық ойын. Қандай дыбыс?
Жаңа сабақ.
- Бүгін біз тағы бір жаңа әріп өтеміз, ол үшін бізге мына бір жұмбақты
шешу керек.
Жұмбақ. Үлкен алтын табақтан,
Әлемге нұр таратқан. (Күн)
Балалар, ұйқыдан оянғанда, даладан нені көресіңдер?
- Күнді, күннің нұрын көреміз.
- Күннің нұрын көргенде қалай қуанасыңдар?
- Алақай! – деп қуанамыз.
- Далаға шыққанда жоғарыдан нені көреміз?
- Аспанды, бұлтты, күнді көреміз.
- Күн бізге несін береді?
- Жылуын береді.
Күн деген сөздің басында қандай дыбыс естіліп тұр?
- К дыбысы.
- Ендеше бүгінгі өтетін жаңа сабағымыздың тақырыбы осы К дыбысы мен әрпі.
Балалардың назарын тақтадағы кесенің суретіне аудару.
Кесе сөзіне дыбыстық талдау жасау. Текшелермен белгілету. Кеспе әріптермен жазу. Тақтаға күшіктің, кенгурудің, бүркіттің суретін ілу, дыбыстық талдау жасау.
Күшік - иттің баласы.
Кенгуру - Австралияда мекендейді. Оның салмағы 90 кг, құйрығының ұзындығы 1 м. Оның алдында қалтасы болады, оған баласын 68 ай сақтап өсіреді.
Ал, баласының салмағы 5, 5 гр. болады. Шөппен қоректенеді. Қызыл кітапқа енген. Алдыңғы аяғымен қорегін тауып жейді.
Бүркіт - таудың ең биік шығында өмір сүреді. Түлкі, қоян сияқты аңдарды аңдып тұрып, өзінің әдіс - тәсілдері арқылы ұстап, жемтігін тауып жейді.
Ол қырағылықты, бірлікті білдіреді.
Топтастыру стратегиясы.
К әрпіне суретті топтастыру.
К әрпінің жанына к әрпінен басталатын суреттерді топтастыру.
Дыбысты тап ойыны.
Мен дыбыстарды әндетіп айтамын, сендер К дыбысын естіген кезде қолдарыңды шапалақтаңдар.
(Дыбысты тыңдату). А - А - А - Т - Т - Т - Ғ - Ғ - Ғ - К - К - К - О - О - О
Әліппе дәптермен жұмыс.
Буындарды, сөздерді оқу.
Дәптерге жазу. К дыбысын ауада жазу.
Сергіту сәті. Жаздық, жаздық...
Жаңылтпаш жаттау. Тіл ұстарту жаттығуы.
Дидактикалық ойын. Шашылған әріптер .
Сабақты қорытындылау.
Жаңа буын оқулығы бойынша электрондық оқулық (9-сынып)
Құлақтың есiту табалдырығының спектральдық сипаттамасын алу
Дыбыстың сипаттамалары
Дыбыс
ФИО ФОНЕТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Бірінші сыныпта сауат ашу мен қазақ тілін оқытудың тиімді әдіс- тәсілдері
Шудың, дыбыстың адам организміне зиянды әсері және олармен күресі әдістері
Дыбыстарды үйреткендегі негізгі әдістер
Музыкалық аспаптардың түрлері
Қазақ тілін оқытуда жүргізілетін жаттығулар
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Қандай бота
Қайдан келген, қандай сақалдар бұлар
Дауысты дыбыстар
Қазақстанның табиғаты қандай әсем
Науша хан өзінің хан болып тұрған уақытында барлық елін жинап алып сұрапты: - Менің қол астымда қандай батыр бар
Ана қандай қымбат болса қазақ үшін қазақ тілі сондай қымбат
Жанар бұдан әлдеқандай сыр ұқты
Бақыттан сұрай кел, қызымды қандай адамға берейін
Дыбыс жүйелі емле - сөздерді ауыздан шыққан күйінше жазатын емле