Беларусь елінің экономикалық жағдайы

Атырау облысы, Құрманғазы ауданы,
Б. Бегалиев атындағы жалпы орта мектептің
география пәні мұғалімі Исмагулова Айгул Рахметкалиқызы

11сынып
Сабақтың тақырыбы: Беларусь Республикасы
Білімділік: Беларусь Республикасының экономикалық - географиялық жағдайының ерекшеліктері, өнеркәсібі мен ауыл шаруашылығының салалары туралы жөнінде түсіндіру.
Дамытушылық: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: Қоршаған ортаны экологиялық тұрғыда тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру сабағы
Сабақтың түрі: Баспасөз - конференция
Сабақтың әдісі: сто стратегиялары
Сабақтың көрнекілігі: Саяси карта, атлас, кескін карта, интерактивті тақта, бүктемелер,
презентация слайд, интерактивті тақта.

Сабақтың барысы
I. Ұйымдастыру: Оқушыларды түгендеу, оқу құралдарын дайындатып, зейіндерін сабаққа аударту, сыныпты топқа бөлу.
II. Жаңа сабақты түсіндіру.
Жаңа сабақтың жоспары
1. Беларусь елінің географиялық - экономикалық жағдайы.
2. Беларусь елінің халқы, салт - дәстүрі
3. Беларусь елінің экономикалық жағдайы.
Оқушылар III топқа бөлінеді (презентация жасап, буклеттерін қорғайды)
I топ. Географ мамандар
II топ. Экономист мамандар
III топ. Этнограф мамандар
Мұғалім қорытындылайды презентация слайд арқылы

III. Зерделілік бөлімі а) Ой қозғау
1. Беларусь Республикасының экономикалық - географияның жағдайының ерекшеліктері қандай.
2. Өнеркәсіптің қандай салалары қазіргі уақытта республикада жетекші болып табылады.
3. Ауыл шаруашылығының маманданған салалары қандай.
4. Теміржол, автомобиль көліктерінің ел экономикасының қандай маңызы бар.
Б) Кескін картамен жұмыс
Кескін картаға елдің астанасы, шектесетін елдерді бейнелеу.

IV. Жаттығулар бөлімі.
А) Кім тапқыр кластер стратегиясы бойынша орындау.
I топ Машина жасау кешені
IІ топ Химия кешені
III топ Тамақ және жеңіл өнеркәсібі
Б) Бағдарлы құзыреттілік тапсырмалары тірек - сызба түрінде орында
I топ Сыртқы экономикалық байланыстары. экспорт
II топ Сыртқы экономикалық байланыстары. импорт
III топ Беларусь Республикасының халқы

В) Ой толғаныс
1. Елбасы Н. Назарбаевтың Қазақстан халқына жолдауындағы Қазақстан әлемнің озық мемлекеттерінің жетістіктерін іске асыру керек деген болатын, Беларусьтың жоғары дамыған ел қатарына біртабан жақын болуы неге байланысты.
2. Қазақстан мен Беларусь Республикасының экономикалық қарым - қатынасы.
3. ТМД шеңберінде Кедендік Одақ қалай және не үшін құрылды.
Г) Кім жылдам Адасқан объектіні табу.
1. Нарочь --------------- а) ойпат
2. Полесье -------------- б) ұлттық парк
3. Припятск ------------ в) өзен
4. Беловеж нуы ------- г) көл
5. Ьатыс Буг ------------ д) батпақ

V. Қорытындылау: Беловеж нуы оқушыларға өзінің таза ауасынан өмірлік тілегін беруде, стикерге жазылған тілектерін оқып алады.
VI. Бағалау: Топ басшылары бағалайды, мұғалім қорытынды баға қояды.
VII. Үйге тапсырма беру: Беларусь Республикасы



Ұқсас жұмыстар

Қазақстанның кедендік саясаты және кедендік одақ жайында
Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының халықаралық құқықтық мәртебесі
Дипломатиялық өкілдіктің мәртебесінің қазіргі мәселесі
Кедендік одақтың пайдасы
Беларуссия Республикасының геосаяси жағдайы. ТМД саяси картасындағы орны мен маңызы
Еуразиялық экономикалық одақтың қалыптасу тарихы
Еуразиялық экономикалық одақ - ауқымды экономикалық бастама
Еуразиялық экономикалық одақ
ТМД Елдері
Экономикадағы интеграциялық процестер
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Батыс Еуропа елдері экономикалық интеграциясының ерекшеліктері
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
Мемлекеттік бюджет жүйесінің экономикалық мазмұны
Нарық жағдайында шағын кәсіпкерліктің дамуы
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Инвестициялық жобаларды дайындау және экономикалық дәлелдеу ЖШС «Тамир»
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Халықаралық кедендiк ынтымақтастық және мемлекеттiк экономикалық қауiпсiздiк
Іле Қазақ автономиялы облысының экономикалық географиялық инфрақұрылымы